جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 فروردین 1386 03:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: لودويك
نام خانوادگی: بگمن
لقب: لودو
شغل: مدير باشگاه هافلپافيهاي اصيل... ناظر تالار خصوصي هافلپاف هم هستيم!
سابقه عضویت در گروه مرگخواران: متاسفانه نداشته ام!
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس: مدتي در محفل به عنوان جاسوس براي جناب لرد فعاليت داشته(!) و هم اكنون اطلاعات گرانبهايي براي ارباب به ارمغان آورده ام!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: خدمت در سايه ي لرد بزرگ! گرفتن حال ملت سفيد! و اين كه ما بيايم تو ارتش تاريكي ارتش يكم جون بگيره!


بي صبرانه منتظر دستور جناب لرد هستم...!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 16:42
نمایش جزئیات
آفلاین
تصحيح درخواست قبلي.
-------------------------
نام: الادورا
نام خانوادگي: بلک
لقب: جن کُش
شغل:؟؟؟؟ يه مرده چي کاره مي تونه باشه؟ قبلا جن کش بودم.
سابقه ي فعاليت در گروه مرگخواران: تا به حال نداشتم.
سابقه ي فعاليت در محفل: همونطور که قبلا نوشته بودم نمايشنامه داده بودم وقبول شدم. اما هنوز آرمم آماده نشده بود که به جرم خيانت منو انداختن بيرون چ.ن واسه مرگخوار بودن درخواست دادم. مي خواستم جاسوس دوجانبه بشم که نشد.
هدف: فعاليت بيشتر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی ما به واقعیت جادو ایمان داریم، اما جادوی ما چوبدستی هایمان نیست، بلکه قلبهامان است.
[img]http://i14.tinypic.com/2u94e
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 5 فروردین 1386 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:ایگور
نام خانوادگی:کارکاروف
لقب:ایگی
شغل:مرگخوار-معلم هاگوارتز
سابقه عضویت در گروه مرگخواران:در تمام دوره ها به جز دوره بووبو مرگخوار بوده ام.در ضمن در دوران لرد پیشین من مرگخوار نمونه هم بوده ام.
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس:ایییش!اصلا حرفش نزنید جناب لرد.
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:خدمت به لرد تاریکی و از بین بردن سفیدیها.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 4 فروردین 1386 14:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : ورونیکا
نام خانوادگی : ادونکور
شغل : استاد بازنشسته ی هاگوارتز ... اما در حال حاضر بیکار می باشم!
سابقه عضویت در گروه مرگخواران : چند ماهی می شه.
سابقه عضویت در محفل ققنوس : ندارم
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی : همین جوری دور هم باشیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر یک فرد انسان، واحد یک بود ، آیا یاز یک با یک برابر بود؟!
[b][s
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 3 فروردین 1386 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:کلاوس
نام خانوادگی:بودلر
شغل:بیکار.علاف.معتاد...!
لقب:بر و بچس بم میگن کلو!
سابقه عضویت در مرگخواران:متاسفانه به این فیض نائل نشدم.
سابقه عضویت در محفل:هرگز.ولی یه خواهر دارم رفته خودشیرینی کرده تو محفل عضوه.ولی من هرگز!
هدف:من کلا بچه خشنی هستم و حال میکنم از اینکه بقیه رو اذیت کنم و ناراحتشون کنم و عصبانیشون کنم.حال گیری هم هست.میخوام حال ویولت رو بگیرم.به عنوان ماموریت اولم هم حاضرم بزنم ویولت رو بکشم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاوس بودلر در 1386/1/4 14:07:44
فقط قدرت است که میماند و بس.
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 3 فروردین 1386 12:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: الادورا
نام خانوادگی: بلک
لقب:جن کُش
شغل: ؟؟؟ من یک مرده هستم. قبلنا گردن زنی جن های خونگی کارم بود.
سابقه ی عضویت در مرگخواران: با اینکه خبیث ام اما تا حالا عضو نبودم.
سابقه ی عضویت در محفل: چند وقت پیشا نمایش نامه دادم و قبول شدم.
هدف: جاسوسی برای ولدمورت. فکرشو که می کنم می بینم شاید من با اسنیپ یه جورایی فامیل باشم. آخه منم مثل اون به جاسوس دو جانبه بودن علاقه دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الادورا بلک در 1386/1/4 11:24:23
همه ی ما به واقعیت جادو ایمان داریم، اما جادوی ما چوبدستی هایمان نیست، بلکه قلبهامان است.
[img]http://i14.tinypic.com/2u94e
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: پنجشنبه 2 فروردین 1386 01:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : جولیا
نام خانوادگی: تراورز
لقب: بی احساس
شغل : بی کار
سابقه ِ عضویت در گروه مرگ خواران : --------متاستفانه
سابقه عضویت در محفل : اگه بمیرم هم فکر نکنم جنازم راضی بشه همچین کاری بکنه . ولی اگه لرد سیاه به عنوان جاسوسی بخوان حتما عضو میشم . زنده باد لرد سیاه

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: خدمت به لرد سیاه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: چهارشنبه 1 فروردین 1386 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اسمم:تئودور نات
لقب:حالا چون تويي ميتوني بگي تئو
سابقه عضويت در مرگخوارها :فكر كنم از زمان لرد قبلي نه قبليش بودم(بارون خون الود)
سابقه در محفل:ها من و محفل شوخيت گرفته !!!من سرم بره تنم نميره محفل!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:خب من عاشق سياهي و اين جور چيزا هستيم واسه همين تو اسلي و مرگ خواريت عضو شديم تا بگيم ما هم سياهيم.تازه مرگ خوار بودن ته كلاسه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 اسفند 1385 10:01
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:گریندل والد
لقب:سایۀ مرگ
شغل:تولید و فروش انواع وسایل جادوی سیاه به فروشگاه بورنی و برکنز - قتل اعضای جبهۀ سفید
سابقۀ عضویت در گروه مرگخواران: دوران جوانی خودم سرپرست یکی از همین گروه ها بودم اما تو مرگخوار ها ... نه!
سابقۀ عضویت در محفل ققنوس:شوخی نکن!!می دانی که من خوشم نمی آد
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:تقویت نیروی شر-عرض اندام-ابراز وجود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من کسی که در راه رسیدن به جاودانگی از همه جلوتر بودم.
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 اسفند 1385 23:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: مده آ
نام خانوادگی:مالفوی
لقب: والا تو کل نت ما به علاف خان معروفیم ولی واسه شما همون مدی چار آتیشه.
شغل: معجون ساز و این کارا
سابقه عضویت در گروه مرگخواران:ندارم!
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس:من سرم بره با این سفیدا نمی پرم!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: پیام شخصی داشتن، وقت گذروندن، دوست پیدا کردن، ول گشتن اضافی تو سایت، اضافه شدن لقب مرگخوار به آواتور، تنفر بیش از حد از سفیدی و ....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا تو نگاه می کنی، کار من آه کردن است...
ای به فدای چشم تو...کوفت! مگه مرض داری نیگا می کنی؟!