سلام من يه يشنهاد براي سايت دارم . به نظر من براي تالارهاي خصوصي، چت باكس اختصاصي بگذاريد كه اگر كسي كاري در مورد تالار اختصاصي داره، تصميم گيري چيزي در مورده تالار اختصاصي و غيره و ميخواد كه اعضاي گروههاي ديگه نفهمن بتونه راحت حرفشو بزنه . البته اگه امكان انجام همچين كاري در زوپس هست .
فكر كنم يه نفر امروز با شناسه من اوومده و پيام همي شخصي منو خونده من بايد چيكار كنم؟ دوست عزيز؛ مگر قبلا اينجا خود من اعلام نكردم كه اين مورد به ISP CACHE مربوط ميشه؟ آيا مديران وظيفه دارند براي تك تك كاربران اين مورد رو توضيح بدهند؟ آبرفورث
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1384/3/2 1:41:21
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
اگه پست صفحه ی قبل آبر فورث رو خونده باشین،نوشته فرم پیش خرید به زودی در سایت قرار می گیره!یعنی چی؟ یعنی هنوز در سایت قرار نگرفته. پس چی؟ پس هر وقت قرار گرفت مطمئن باشین میبینینش!
بابا این چه شلم شوربایی هستش اینجا! ناظر بخش! مدیران! بابا نوشته زیر پست حذف! پاک کردن! نابود کردن... پیغام های بی ربط به این بخش رو پاک کنید... به طرف پیام شخصی بزنید! ======= مانیا جان در مورد شما که خارج از کشوری حتما یه فکری می کنیم نگران نباش.......... کسانی که ثبت نام نکرده اند و ساکن تهران هستند تخفیف 35 درصد ی رو از دست دادند.. به عنوان نماینده جادوگران در نشره زهره اعلام می کنم که مدت ثبت نام تخفیف 35 درصدی به پایان رسیده و به سایر دوستان تخفیف 20 درصدی تعلق خواهد گرفت...
من از روماسلا به خاطر توهيني كه به ايشون شده عذرخواهي ميكنم، از اينكه وقت مديران رو هم گرفتم، باز هم عذرخواهي ميكنم، به اميد آنكه ديگه از اين مسائل در ميان نباشه؛ تا جوانان ما عقدهاي نشن!
آقايون مديرا و خانم! ! من از دست اين السامور يا همون روماسلا شكايت دارم! يعني چه! ايشون در شرايط روحي و رواني مناسبي نيستن وقتي ارسال پاسخ مي كنن! خوندن پستهاي ايشون باعث تلف شدن وقت آدم ميشه و كيفيت مطالب فروم رو پايين مياره! نقل قول:
ميدونم زياد خوب نيست ولي چرا كسي بهتر نكرد..نبايد اينقدر تو سره ويدا بزنيم...البته مخالف نيستم كه اشكالاتو بررسي نكنيم ولي درست ميس اينقدر بعدش بگيم كه ضعيفه...آخه چطوري بگم...چرا كس ديگه اي ترجمه نكرد
يه جا ايراد ميگيرن كه چرا ايراد ميگيرين از ترجمه! از هيچي بهتره و فلان! در آخر پست خودشون رو نقض ميكنن! يعني چه! نقل قول: