منظورم جدیدترین پیام هایه زده شده بود مثل قبل نیست زیرشون اصلا ننوشته بازدید انجمن و من مجبور می شم از تو لیست اول که نوشته انجمن ها وارد بشم این مشکل رفع می شه یا همین مدلی باید بمونه؟ کی تقریبا سایت درست و کامل می شه؟ یک چیز دیگه مثلا تو پستهایه جدید کنار صفحه یکبار یک پست هست ولی باز که می رم تو انجمن دیگه ای این پست نیست برام عجیب بود هی تو پستا تغییر می کرد در حالی که خودم آخرین پست رو زدم چند بار امتحان کردم دیدم اینجوریه و یکبار اینقدر لیستش طولانی شد که تعجب کردم اگر می شه بگید کی سایت کامل می شه!؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
اي کاش در سمت راست که مشخصات رو نوشته تاريخ آخرين ورود رو هم مينوشت تا مجبور نشيم راهمونو دور کنيمو بريم رو ي قسمت ويژگيها تا ببينيم مثلا فلاني چند وقته که ازش خبري نيست
فلور جان منظورت کدوم لینکای زیر پست هاست؟ اون همه پست ها و همه عنو.ان ها رو میگی؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
روماسلای عزیز همه اعضا باید یک شناسه هری پاتری داشته باشند چنانچه از طریق ای پی بفهمیم کسی با چند شناسه وارد میشه...یکی از شناسه هاش بسته میشه شما سعی کن این شناسه رو به سرنوشت قبلی دچار نکنی
فلور جان این مطلبو هزار بار گفتیم....فکر نکنم دوباره ناچار باشیم تکرار کنیم
یعنی چی که یک دفعه زیر پست هایه جدید کنار صفحه همه چیز هست ولی بار دوم می زنی نیست باز باره سوم هست! من بعد از چند روز که امدم شکه شدم واقعا سایت قاطی بود هنوزم بعضی جاهاش مشکلاتی پیدا می شه! اون زیر پست هایه جدید رو یک کاریش کنید اعصاب منو خورد می کنه وقتی نیست!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
حالا شما فكر كردين كه منظوره من اينه كه بريم توش همرو اجي مجي لاترجي كنيم؟ نه بريم توش سوئتفاهم ها رو به آرامي((ولي خشن))حل كنيم. بابا بيخيال منصرف شدم.ولي گه بود خيلي خوب ميشد.ولي بيخيال.ممنون از توجه.آخه بعضي مسائل رو نميشه همينجوري گفت.ولي بازم بيخيال.
جناب مكگونگال مرسي از توجهتون كه شناسه منو پاك كردين.مرسي از دليله زيباتون.مگه همه 1 شناسه دارن.من ميخواستم 1 ماه بگزره و بعد با اون بيام.دارم با همين روماسلا خوب پيش ميرم.
من با پيشنهاد جيمز در مورده جدا كردن اربابه حلقه ها موافقم((كي از تو نظر خواست؟)).خيلي خوبه.اينجوري درست و حسابي آدم ميتونه ......چميدونم.هزارتا كار كنه.
راستي يه صحبت با مديران من از استكبار مملي و از اينجور چيزها چيزي سردر نميارم چون از اولش نبودم.ولي ميخوام بگم كه بهتره يه خورده به ما ها احترام بگزاريد.حتما برايه يه چيزي گفته بودم كه جناب مگگونگال شناسمو برگردونين ديگه.شايد بعد ها با اين شناسه كار داشتم. روزي هزار تا شناسه ساخته ميشه كه 1دونه پستم ندارن.حالا فكر نكنم كه اين شناسه السامورم مشكلي ايجاد كنه.من بعد ها برايه اثبات بعضي چيزها به اين شناسه احتياج دارم.
پرفسور مکگونگال عزیز. ممنون توجهتون. البته کسی به من نگفت که برم یه نظرسنجی بذارم. در ضمن همونطور که قبلاً هم گفتم، نمیشه یکی از دو گروه هری پاتری و لردحلقهای برای هر دو گروه تصمیم بگیره. من نمیدونم چطور میشه یه نظر سنجی گذاشت. قبلاً یه دکمهی نظرسنجی جدید بود بالای تاپیک که حالا من توی هیچ کدوم از تاپیکای فعال سرزمین میانه ندیدم. لطفاً راهنمایی بنمایید. تاپیک جنگ و دعوا واسهی چی؟ مگه تا حالا مشکلی بوده بدون این تاپیک؟ من شوخی کردم گفتم، تاپیک دادگاه!! اصولاً چرا دعوا درست بشه که بخواین تاپیک حل و فصل براش بذارین؟
به خانم درهمی : من با روماسلا موافقم بهتره که شناسه تو عوض کنی . این طوری بهتره . ........................ راستی نمی دونم که چرا هیچ مشکلی در فروم جدید ندارم و چیزایی رو که بچه ها می گن از جمله اینکه یه تاپیکو دو تا ببینم یا یه همچین چیزی ! کشش و..... اصلا برای من که از این خبرا نیست . در ضمن فروم فعلی بنظر من که خوبه . ( البته قبلیه که نمیشه اما زیاد هم بد نیست ) ......... این تاپیک معرفی شخصیت شدیدا مشکوک شده .... هرکی میاد یا عضو گریفندور میشه یا عضو اسلیترین ! البته مسلما در بین اینا اعضای واقعا " تازه وارد " هم وجود دارن . اما بقیه جاسوسن !
1. نسخه جدید فروم به نظر من خیلی جالبه...و کم کم اشکالاتش رفع میشه و مثل نسخه قبلی صمیمی میشه! بنابراین صبر کنید.
2. در مورد خانم درهمی اون طوری که من متوجه شدم ظاهرا همه می خوان یه فرصت دیگه بهش بدن...می دونم همه ما از دستش دلخور هستیم ولی خب به هر حال باید گذشت داشته باشیم. پس خواهشا دیگه اینقدر حرفای تکراری نزنید و بحث در بارش رو تموم کنید.
3. درباره پیشنهاد جیمز پاتر...دوست عزیز ما پیشنهادتون رو گرفتیم و مد نظر داریم. آیا شما اون کاری که ما می خواستیم رو کردید یا نه؟ ما گفتیم که برید و در یکی از تاپیکای فعال ارباب حلقه ها یک نظرسنجی بذارید با این سوال که «آیا موافقید که قسمت ارباب حلقه ها را در یک بلاک جداگانه بگذاریم؟!» بله...خیر...اینو بذارید تا ببینیم جواب کاربرا چیه...
4. به بلاتريکس لسترانج...با برگزاری انتخابات جادوگر ماه این عنوان بدترین ها هم برداشته میشه...اون طوری که من می دونم این انتخابات پایان این ماه برگزار میشه...دیگه بقیش با هری عزیز هست.
5. با زدن یک تاپیک برای دعوا هم موافق نیستم. همان طور که دوشیزه چانگ گفتن تاپیک نحوه برخورد رو برای همین چیزا گذاشتن، پس برید اونجا و حرفاتون رو بزنید.
6. دوشیزه چانگ، همانطور که خودتون هم حدس زدید بنده با زدن یک قسمت جداگانه برای دارن شان مخالفم. به نظر من بهتره که فقط داستان های پرطرفدار جادویی رو در حال حاضر داشته باشیم تا بعد ببینیم فعالیت بقیه چطور میشه.
ویرایش چون السامور یه شناسه دیگه داره من شناسه قبلیش رو حذف کردم. امیدوارم این یکی شناسه رو مثل قبیله به قول خودت آلوده نکنی!