جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 19:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من بر خلاف همه هيچ مشكلي ندارم يعني داشتم ولي وقتي تم رو عوض كردم درست شد شما هم تم هاي ديگرو امتحان كنيد درست ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 18:54
نمایش جزئیات
آفلاین
منظورم جدیدترین پیام هایه زده شده بود مثل قبل نیست زیرشون اصلا ننوشته بازدید انجمن و من مجبور می شم از تو لیست اول که نوشته انجمن ها وارد بشم این مشکل رفع می شه یا همین مدلی باید بمونه؟ کی تقریبا سایت درست و کامل می شه؟
یک چیز دیگه مثلا تو پستهایه جدید کنار صفحه یکبار یک پست هست ولی باز که می رم تو انجمن دیگه ای این پست نیست برام عجیب بود هی تو پستا تغییر می کرد در حالی که خودم آخرین پست رو زدم چند بار امتحان کردم دیدم اینجوریه و یکبار اینقدر لیستش طولانی شد که تعجب کردم
اگر می شه بگید کی سایت کامل می شه!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 09:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اي کاش در سمت راست که مشخصات رو نوشته تاريخ آخرين ورود رو هم مينوشت تا مجبور نشيم راهمونو دور کنيمو بريم رو ي قسمت ويژگيها تا ببينيم مثلا فلاني چند وقته که ازش خبري نيست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 07:29
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور جان منظورت کدوم لینکای زیر پست هاست؟
اون همه پست ها و همه عنو.ان ها رو میگی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 06:00
نمایش جزئیات
آفلاین
روماسلای عزیز
همه اعضا باید یک شناسه هری پاتری داشته باشند
چنانچه از طریق ای پی بفهمیم کسی با چند شناسه وارد میشه...یکی از شناسه هاش بسته میشه
شما سعی کن این شناسه رو به سرنوشت قبلی دچار نکنی

فلور جان این مطلبو هزار بار گفتیم....فکر نکنم دوباره ناچار باشیم تکرار کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 02:31
نمایش جزئیات
آفلاین
یعنی چی که یک دفعه زیر پست هایه جدید کنار صفحه همه چیز هست ولی بار دوم می زنی نیست باز باره سوم هست!
من بعد از چند روز که امدم شکه شدم واقعا سایت قاطی بود هنوزم بعضی جاهاش مشکلاتی پیدا می شه!
اون زیر پست هایه جدید رو یک کاریش کنید اعصاب منو خورد می کنه وقتی نیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 21:50
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا شما فكر كردين كه منظوره من اينه كه بريم توش همرو اجي مجي لاترجي كنيم؟
نه بريم توش سوئتفاهم ها رو به آرامي((ولي خشن))حل كنيم.
بابا بيخيال
منصرف شدم.ولي گه بود خيلي خوب ميشد.ولي بيخيال.ممنون از توجه.آخه بعضي مسائل رو نميشه همينجوري گفت.ولي بازم بيخيال.


جناب مكگونگال مرسي از توجهتون كه شناسه منو پاك كردين.مرسي از دليله زيباتون.مگه همه 1 شناسه دارن.من ميخواستم 1 ماه بگزره و بعد با اون بيام.دارم با همين روماسلا خوب پيش ميرم.

من با پيشنهاد جيمز در مورده جدا كردن اربابه حلقه ها موافقم((كي از تو نظر خواست؟)).خيلي خوبه.اينجوري درست و حسابي آدم ميتونه ......چميدونم.هزارتا كار كنه.


راستي يه صحبت با مديران
من از استكبار مملي و از اينجور چيزها چيزي سردر نميارم چون از اولش نبودم.ولي ميخوام بگم كه بهتره يه خورده به ما ها احترام بگزاريد.حتما برايه يه چيزي گفته بودم كه جناب مگگونگال شناسمو برگردونين ديگه.شايد بعد ها با اين شناسه كار داشتم.
روزي هزار تا شناسه ساخته ميشه كه 1دونه پستم ندارن.حالا فكر نكنم كه اين شناسه السامورم مشكلي ايجاد كنه.من بعد ها برايه اثبات بعضي چيزها به اين شناسه احتياج دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
پرفسور مک‌گونگال عزیز. ممنون توجهتون. البته کسی به من نگفت که برم یه نظرسنجی بذارم. در ضمن همون‌طور که قبلاً هم گفتم، نمی‌شه یکی از دو گروه هری پاتری و لردحلقه‌ای برای هر دو گروه تصمیم بگیره. من نمی‌دونم چطور می‌شه یه نظر سنجی گذاشت. قبلاً یه دکمه‌ی نظرسنجی جدید بود بالای تاپیک که حالا من توی هیچ کدوم از تاپیکای فعال سرزمین میانه ندیدم. لطفاً راهنمایی بنمایید.
تاپیک جنگ و دعوا واسه‌ی چی؟ مگه تا حالا مشکلی بوده بدون این تاپیک؟ من شوخی کردم گفتم، تاپیک دادگاه!! اصولاً چرا دعوا درست بشه که بخواین تاپیک حل و فصل براش بذارین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 17:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به خانم درهمی : من با روماسلا موافقم بهتره که شناسه تو عوض کنی . این طوری بهتره .
........................
راستی نمی دونم که چرا هیچ مشکلی در فروم جدید ندارم و چیزایی رو که بچه ها می گن از جمله اینکه یه تاپیکو دو تا ببینم یا یه همچین چیزی ! کشش و.....
اصلا برای من که از این خبرا نیست . در ضمن فروم فعلی بنظر من که خوبه . ( البته قبلیه که نمیشه اما زیاد هم بد نیست )
.........
این تاپیک معرفی شخصیت شدیدا مشکوک شده ....
هرکی میاد یا عضو گریفندور میشه یا عضو اسلیترین ! البته مسلما در بین اینا اعضای واقعا " تازه وارد " هم وجود دارن .
اما بقیه جاسوسن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 16:38
نمایش جزئیات
آفلاین
1. نسخه جدید فروم به نظر من خیلی جالبه...و کم کم اشکالاتش رفع میشه و مثل نسخه قبلی صمیمی میشه! بنابراین صبر کنید.

2. در مورد خانم درهمی اون طوری که من متوجه شدم ظاهرا همه می خوان یه فرصت دیگه بهش بدن...می دونم همه ما از دستش دلخور هستیم ولی خب به هر حال باید گذشت داشته باشیم. پس خواهشا دیگه اینقدر حرفای تکراری نزنید و بحث در بارش رو تموم کنید.

3. درباره پیشنهاد جیمز پاتر...دوست عزیز ما پیشنهادتون رو گرفتیم و مد نظر داریم. آیا شما اون کاری که ما می خواستیم رو کردید یا نه؟ ما گفتیم که برید و در یکی از تاپیکای فعال ارباب حلقه ها یک نظرسنجی بذارید با این سوال که «آیا موافقید که قسمت ارباب حلقه ها را در یک بلاک جداگانه بگذاریم؟!» بله...خیر...اینو بذارید تا ببینیم جواب کاربرا چیه...

4. به بلاتريکس لسترانج...با برگزاری انتخابات جادوگر ماه این عنوان بدترین ها هم برداشته میشه...اون طوری که من می دونم این انتخابات پایان این ماه برگزار میشه...دیگه بقیش با هری عزیز هست.

5. با زدن یک تاپیک برای دعوا هم موافق نیستم. همان طور که دوشیزه چانگ گفتن تاپیک نحوه برخورد رو برای همین چیزا گذاشتن، پس برید اونجا و حرفاتون رو بزنید.

6. دوشیزه چانگ، همانطور که خودتون هم حدس زدید بنده با زدن یک قسمت جداگانه برای دارن شان مخالفم. به نظر من بهتره که فقط داستان های پرطرفدار جادویی رو در حال حاضر داشته باشیم تا بعد ببینیم فعالیت بقیه چطور میشه.

ویرایش چون السامور یه شناسه دیگه داره من شناسه قبلیش رو حذف کردم. امیدوارم این یکی شناسه رو مثل قبیله به قول خودت آلوده نکنی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment