و آيا ميتوني ويرايش و حذفم بكني؟ يا فقط ديده ميشه امتحان كردي؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
1. السامور، من پیام شما رو پاک نمی کنم. بهتره که همین جوری بمونه تا همیشه یادت بمونه. به هر حال... بهتره که دیگه این قضیه رودر اینجا ادامه ندیم چون اصلا ربطی به تاپیک نداره. پس همین جا هر حرفی درباره السامور ختم میشه!
2. آبرفورث جان شما این دفه رو چشم پوشی کن. ایشالا که تکرار نمی شه
3. این قضیه ویرایش و حذف و اختیار های مدیریتی رو بی خیال بشید چون جدی نیست و در واقع شما نمی تونید تغییری بدید. پس جدی نگیرید.
4. در مورد پیشنهاد جیمز هم به نظر من همه نظرشون رو گفتن. اعضای ارباب حلقه باید در انجمن خودشون یه نظر سنجی راه بندازن. اگه اکثریت با زدن بلاک موافق بودن ما هم براشون یه بلاک می زنیم. ولی اول شما اون نظرسنجی رو راه بندازید تا بعد
در ضمن جیمز همان طور که کرام گفتن در سمت راست سه تا بلاک هست. شما چون عضو ایفای نقش نیستید نمیتونید بلاک سوم رو ببینید.
منم با کریچر موافقم. تا حدی لازم بود. به خاطر این که دیگه سخنان خلاف عرف ننویسی. ولی خوب حقت هم نبود که کاملاً از سایت اخراج بشی. از عدالت و همچنین توجه پروفسور مکگونگال عزیز به پیشنهادم هم تشکر میکنم. جناب پاتر، بغل صفحه دو باکس داریم، نه سه باکس! یا شایدم من نمیبینم یا متوجه نیستم. لطفاً روشنتر بگید. فکر کنم چو چانگ هم موافق باشهها!! اگه اعضای دیگه هم موافقن بگن. در این سایت دور از چشم آبرفورث ( !) دموکراسی (البته از نوع آسلامی آن!) حاکم است!! بنابراین از اعضای دیگه هم میخوام که نظرشون رو بگن. یعنی همونطور که جناب پاتر فرمودن (پاچهخاری !) رأی بدید. اگه تصویب شد به اجرا در بیاد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ضمناً این سؤال برای منم پیش اومده بود: اعضای عادی هم میتونن پستهای مهمونا رو ویرایش کنن؟ آخه منم گزینههای حذف و ویرایش رو میبینم. ضمناً آی اس پی من کش نداره (قابل توجه آبرفورث!)
پستهاي مهمانهارو اعضا ميتونن ويرايش كنن؟ اگر نميتونن من چرا الان زير اين پستي كه السامور زده گزينه هاي حذف و ويرايش ميبينم؟؟؟؟ ________________ در ضمن در مورد پيشنهاد جيمز شما نظري نداريد؟؟؟؟؟(منظورم مديران غير از مك گونگاله*)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
سلام منم السامورم.ببخشيد به قوله ابرفورث كولي بازي در اوردم.ولي .... در هر صورت بينهايت سپاسگذارم جناب مكگونگال از بقيه بچه ها ي كه از من طرفداري كردن خيلي ممنونم.من لايق اين چيزها نيستم. جناب كريچر.بابا يه شوخي با شما كرديم و گفتيم كه آخوندي.بابا بيخيال.
من به عنوانه آخرين خواسته ميخوام بگم كه لطفا يكي اين پستهايه من در مورده برگشتنمو پاك كنه.چون خيلي بده كه همه منو يه طوري نگاه كنن.ميدونم لطف كردين و به من اجازه دادين كه برگردم.لطفا منت بزارين بر گردنه من اين پستهارو پاك كنين تا بيشتر از اين داغون نشم.
اقا.من از همين جا قصم ميخورم كه ديگه اصلا در مورده اسلام بنويسم.خوبه. اصلا جناب كمگونگال اگه ميشه شناسه منو ((السامور الله پاراگات)) كنين.
و در آخر به جناب گرانقدر اقايه((يا خانومه))ابرفورث بايد بگم: توهم با من نبودي يار انكه ميپنداشتم بايد از خيل خبر چينان جدا باشد توهم با من نبودي اي يار اي اوار اي سيل مصيبت.
ابرفورث جون.خدا با اون عظمتش با اون قدرتش چه گناهاني رو از بنده هاش ناديده ميگيره.ولي شما ...... من از كولي بازي كه در آوردم معذرت ميخوام. دعا كنين امتحانارو خ0وب بدم.
به نظر من تعداد بلاک های کنار صفحه در انجمن بسیار زیاده ( سه تا ) و صفحه رو پر کرده در هر حال اگه این موضوع توسط خود افرادی که اونجا مینویسن روش اصرار بشه میشه یه بلاک گذاشت راجع به این که این بلاک گذاشته بشه یا نه باید بین خودشون رای گیری بشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.