شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
بچه ها من میتونم پرده ایش رو گیر بیارما. ولی به نظر شما حال میده؟ چون اصلا از فیلمای بی کیفیت خوشم نمیاد. راستی هرکی میتونه DVDش رو خیلی زود گیر بیاره لطفا با من در یاهو تماس بگیره. ازتون ممنونم. راستی از شما هم ممنونم آقای مونالیزا بابت فهموندن این نکته. امید وارم همیشه و همه جا سر بلند و پیروز باشین.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لی جردن در 1386/4/22 3:12:25 ویرایش شده توسط لی جردن در 1386/4/22 3:15:53
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
من امروز هر چی گشتم پیدا نکردم لطفا هر کی میدونه بگه! خیلی تو کف فیلمم! دوستان اون لینک حاوی عکسهایی غیر اخلاقی بود من دیروز ندیدمش و لینکش رو گذاشتم !ببخشید دوستان واقعا متاسف اما لینکش درسته
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم... جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
بعـــــــــــــلـــــــــــــه لینک دانلود 99% درسته من فردا میدم یکی از دوستام که کافی نت داره دانلود کنه اگه اون 1% هم قطعی شد خبرتون میکنم دوستان شب خوش !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟ جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
به لی جردن: هر فیلمی یک افتتاحیه داره، مثل محفل ققنوس که چند افتتاحیه در کشورهای مختلف داشت منظور منم از افتتاح همین افتتاحیه ها بود خب حالا افتتاحیه چیه؟ افتاحیه یک فیلم به جشنی میگند که در اون برای اولین بار قبل از تاریخ اکران عمومی فیلم در سینمایی که در نظر گرفتند به نمایش در میاد ولی هر کسی نمیتونه بره فیلم رو ببینه یعنی اینکه این مراسم که توش فیلم دیده میشه فقط عوامل و بازیگران فیلم به همراه مهمانانی ویژه که دعوت کرده اند در اون حضور دارند
امیدوارم که مفهوم رو درست رسونده باشم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام