جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (3 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 20:48
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من:
دراکو مالفوی....
خداییش برای این وزارت خیلی زحمت میکشه
هرچند من تو وزارت نپستیده ام و هنوز اونجا رو ویران نکرده ام، اما بسی در پست های وزیر جان تامل کرده ام...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=0000FF]گاهی اوقات دلت میخواد که زندگی ر�
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
هان!؟
دراکو مالفوی وزیری که وزارت را به راه انداخت.
وزیری که با اوردن جوانان پرو و بیکار دله خانواده ها را شاد کرد.
وزیری که سطح رول وزارت را به سطح عالی رساند.
وزیری که با ایده های نو همه را شکفت زده کرد.
و همچنین علاوه بر وزارت بر جاهای دیگر هم فعالیت کرد.
رای من دراکو مالفوی هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

دراکو مالفوی !
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
خب !

از وقتی که دراکو با رای اکثریت به وزارت رسید ، همه تغییرات رو توی وزارت حس کردن . همه دیدن که چه جوری وزارت راه افتاد .
از نظر غعالیت که مشکلی نیست ! کلا کارهاش در همه ی موارد ، یعنی رول پلینگ و کارهای متفرقه ، خوبه و در سطح عالی !
پس رای من فکر کنم معلوم باشه !
جادوگر ماه : دراکو مالفوی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 16:04
نمایش جزئیات
آفلاین
انتخاب من دراکو مالفوی هست .
چون که واقعا داره وزارت رو راه میندازه . همه جانبه داره فعالیت میکنه . هی رول میزنه . رولهاشم قشنگه . توی برپایی این جنگهای ارزشی هم نقش مثبتی داره . ایده های جدیدی هم آورده مثل تقویم جادویی . سوژه های جالبی هم وارد سایت کرده مثل اسموت شدن و .... . ضمنا در همه جای رولپلینگ هم فعالیت داره .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1385/2/13 17:36:35
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1385/2/13 17:38:31
جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 14:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب...
اول به خاطر حاجی صلوات...


که ما این توفیق را پیدا کردیم که در انتخابات دیگری شرکت نمائیم.

خب بریم سر اصل مطلب..

جادوگر ماه که دیگه مشخصه..

من پرفوسورکوییرل رو انتخاب می کنم.

زیرا:

تو همه بخش های سایت فعال هستند، واقعا ترکوندن، نمایشنامه هاشون حرف نداره. خیلی فعال اند. در طرح های زیادی مثل تایپ کتاب ها و ... بسیار فعال و پیش قدم بودن.

بس بود دلایلم؟

پس یه صلوات به افتخار حاجی:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 13:42
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من جادوگر ماه لرد ولدمورت می باشد.
دلیل:لرد عزیز ما 2 طرح بزرگ رو در این ماه به اجرا گذاشت و به هر دو هم به خوبی رسیدگی می کنه.(طرح بزرگ امپراطوری و طرح درجه بندی مرگخواران)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
برای جادگر ماه انتخاب خیلی سخته چون یه سری بودن که باز هم همون ها مناسب هستن
ولی من یه نفر جدید رو معرفی میکنم که خوب عمل کرده

پیتر پتیگرو


علت انتخاب من فعالیت زیاد در دو انجمن خانه ی ریدل و امپرطوری تاریکی
و همچنین تلاش برای هماهنگ کردن مرگخوار ها و نقد های جالبی که توی خانه ی ریدل میزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 05:54
نمایش جزئیات
آفلاین
توضیحات :نسخه ی پیشرفته:

برای مدت ده روز -از 13 اردیبهشت ماه تا 23 اردیبهشت- ، این تاپیک باز خواهد بود.
پست های شما باید شامل شناسه ی فرد مورد نظرتان برای دریافت عنوان ِ " جادوگر ماه " در دو ماه اخیر و توضیح قابل قبولی برای این انتخاب باشد! ( در غیر این صورت رای شما مردود اعلام خواهد شد!)

با بررسی پست ها و مطابقت دادن آن ها با قوانین انتخاب ترین های ماه ، تعداد رای کاندیدا های مورد ِ نظر ِ هر کدام از اعضا ، اعلام شده و طبعا صاحبان بیشترین آرا به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنند!

( تعداد راه یافتگان به نظر سنجی ، طبق شرایط آرا تعیین خواهد شد. اما گفتنی است که ماکزیمم تعداد کاندیدا های حاضر در نظر سنجی 4 کاندیدا می باشد!)

پس از ده روز ، تاپیک قفل شده و نظر سنجی برای انتخاب بهترین کاندیدا ها ی معرفی شده آغاز می شود!


توضیحات : نسخه ی مناسب ِ گراوپی!

این تاپیک برای مدت ده روز ( 13-23 اردیبهشت) رو باز کردیم که شما بیاد و توش پست بزنید و بگید که چه کسی به نظرتون بهترین شخص برای دریافت عنوان ِ جادوگر ماه هست!
ضمنا توی پستتون علاوه بر ذکر شناسه ی فردی که مورد نظرتونه ، دلیلی هم برای انتخابتون ذکر کنید! چون انتخاب های بدون دلیل ، مورد قبول واقع نمی شه.

بعد از ده روز که کاندیدا ها معرفی شدن ، با حذف رای های مردود شده ، تعداد رای های هر کاندیدا اعلام می شه و اون هایی که رای بیشتری اورده باشن به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنن!

در این بخش شما یه بار دیگه به کاندیدا های اعلام شده ، رای می دید تا بالاخره تکلیف رنک مشخص بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!