جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
41
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 19:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من براي اين عنوان از بين دو نفر كوييرل و دراكو، دراكو رو انتخاب ميكنم.
خيلي خوب كار ميكنه و در ضمن مديريتشم عاليه.
بهت تبريك ميگم وزير.
(پاچه خواري رو حال كردين)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
از وقتی که دراکو مالفوی وزیر شده بر همگان اشکار شده که او یکی از بهترین کاربران سایته فعالیتش دوبراربر دیگرانه دراکو با تمام تلاش سعی میکنه تا اعضای تالار اسلیترین در بهترین سطح رول نویسی باشند و در هر زمینه اول .
پس رای من دارکو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
امیدوارم با قوانین این جا مغایرت نداشته باشه ولی من اجازه میخوام که به سه نفر رای بدم :
پروفسور کوییرل ، هری پاتر ، کرام
هر سه بهترین مدیران جادوگران هستن و به نظر من هر سه شایسته دریافت آرم جادوگر ماه هستن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 12:56
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من پروفسور كوييرل شايستگي اين مقام رو داره و من به پروفسور كوييرل رأي ميدم.
دليل:فعاليت انكار نشدني پروفسور كوييرل در سايت و ساخت تصاوير گرافيكي براي انجمن ها و كارهاي ارزشمندي كه ايشون انجام دادند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دارن الیور فلامل در 1385/2/14 19:12:07
[i][size=small][color=3333CC]هيچ وقت نگوييد كه اي كاش زندگي بهتر �
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 12:39
نمایش جزئیات
آفلاین
خب
از اونجایی که جادوگر ماه محلی برای انتخاب بهترین فرد در همه زمینه ها
من به کوییرل رای میدهم
چرا که در این ماه خیلی زحمت کشید
با ساخت تصاویر مختلف گرافیکی و بلاکهای مختلف نقشی فعال در فروم داشت
همچنین فعالترین فردی بود که در سایت وجود داشت
کوییرل بود
تصاویر انجمنها..بلاک جادوگر ماه
نظارت انجمنها و تایید شخصیتها و همه و همه کار او بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 12:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . من در مورد اداره وزارتخانه در دوره های قبلی چیزی نمی دونم ، پس نظر نمی دم .
و بهتره یکی دیگه از خصوصیات دراکو رو نام ببرم . من اولین روزی که اومدم یه پست توی کوییدیچ زدم . باورم نمیشد دراکو اینقدر از من حمایت کنه .
توی این دوماه و خورده ای که من عضو شدم آلبوس و دراکو خیلی بهم کمک کردن . کمک های آلبوس بیشتر از دراکو بود . ولی چون یه چند وقتی هست که فعالیتش کم شده ، نمی تونم به عنوان جادوگر ماه ازش نام ببرم .

رای من : دراکو مالفوی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 11:13
نمایش جزئیات
آفلاین
خب صد در صد و با اطمينان كامل ميشه اين راي رو به "دراكو مالفوي" داد ، وزيري كه واقعا به حرفهاي قبل از وزير شدنش عمل كرد و همينجوري براي دور هم بودن كانديد نشده بود . بلكه واقعا هدف هايي داشت و بدون اغراق ميشه گفت به خيلي از اونها با تلاش فراوان دست پيدا كرد

انصافا وزارت رو زنده كرد و يك وزير واقعي و با برنامه است

پس راي من براي اين عنوان "دراكو مالفوي"

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The Death Prophet is coming to U

Enemies of the heir beware
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 03:53
نمایش جزئیات
آفلاین
صد در صد و با كمال اطمينان دراكو مالفوي
طرحهاي جالب پستهاي جالبتر و فعاليت بيش از حد.
دراكو به همه وعده هايي كه قبل از وزير شدن داده بود عمل كرد.تالار اسليترين و وزارت سحر و جادو رو زنده كرد و هيچوقت دست از فعاليت و كمك به ديگران برنداشت.در بدترين شرايط هم نااميد نشد و اجازه نااميد شدن به بقيه رو هم نداد.خلاصه به نظر من دراكوواقعا لياقت اين لقب و رنك رو داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 02:21
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگر ماه!
به طور حتم دراكو مالفوي هستش.اولين وزيري كه از وظيفه اش كوتاهي نكرد و چيزهاي زير نظرش رو به طور كامل و دقيق انجام ميده.مهمتر از اينكه مردمي هستش و به تمام ايده ها و پيشنهادهاي آدم اهميت ميده و جوابي منطقي در مورد آنها ميده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
مثل همیشه انتخاب به دو نفر میرسه که اینبار اون دو نفر دارکو مالفوی و لرد ولدمورت هستن!

طرحهای لرد و همینطور فعالیت خوبش و جنگ و همه اینا...مخصوصا نبرد پریسوس! واقعا شایسته تقدیره...از پستای خوبشم که نمیتونیم بگذریم! بعضی از قدیمیا که از سایت رفتن خیلی از لرد خوششون اومده بود و میگفتن بلاخره جادوگران یه رول نویس حسابی پیدا کرد!!!

و اما دراکو...من یادم نمیاد وزیری به این فعالی داشته باشیم! درسته ارتش وزارت زیاد کار نمیکنه(یا من ندیدم) ولی اگه دراکو نبود الان کسی چیزی به نام ارتش وزارت نمیشناخت! همه طرحههاش برای بهبودی رول...مخصوصا تقویم که اگه عملی بشه واقعا عالی میشه!

با توجه به دلایل گفته شده و نشده، من دراکو رو انتخاب میکنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]