جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

82 کاربر(ها) آنلاین هستند (70 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
80
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
تنها چیزی که ولدمورت نداره ولی دامبلدور داره شرافته البته گفتنی ها رو دوستان گفتن و فقط یه چیز مونده که کسی دربارش چیزی نگفتو اون اینه:
دامبلدور تو محفل ققنوس جلد 3 ترجمه ی ویدا ص 350به هری میگه:{تو قدرتی داری که ولدمورت از اون بی بهره ست}

و همینطور در صفحه ی بعد میگه:{در سازمان اسرار اتاقی وجود داره که درش همیشه قفله و توی اون اتاق در باره ی یه نیرویی تحقیق میکنن که از مرگ قوی تره و وجود تو لبریز از اون قدرته در حالیکه ولدمورت از اون بی بهره ست و همون نیرو باعث رهایی تو شد.}
این نیرو چه نیروییه؟
و همون نیروییه که دامبلدور قصد داشت روی ولدمورت اجرا کنه؟



ویرایش پرسی ویزلی :
این تاپیک در اینجا جمع بندی شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1387/5/25 13:58:38
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: دوشنبه 29 خرداد 1385 22:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من زياد مطمئن نيستم ولي فکر ميکنم که ولدمورت هرچقدر هم که خبيث و شيطان صفت باشه بازم به دامبلدور که اونو به دنياي جادوگري راه داده و علي رغم کارهاي اشتباهي که حتما در طول تحصيلش انجام داده اونو تا آخر توي هاگوارتز نگه داشته احترام ميذاره.
به هرحال دامبلدور استاد ولدمورت بوده، حتما خطاهاي زيادي مرتکب شده که دامبلدور از اونا چشمپوشي کرده.
دامبلدور مرتبا درباره عشق و ضعف ولدمورت در برابر عشق حرف زده، شايد موقعي که ولدمورت توي هاگوارتز بوده اتفاقي افتاده که دامبلدور شاهد ضعف ولدمورت بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 23:08
نمایش جزئیات
آفلاین
رازی بین آنها وجود ندارد تنها این است که همانطور که خود دامبلدور گفت اون خیلی باهوشه و موتونست بسیاری از نقاط
ضعف او را حدس بزند پس میتوانست بر او غلبه کند ترس ولدمورت هم از همین بود .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من ولدمرت از دامبلدور می ترسه چون یه جورای ولدمرت رو خودش بزرگ کرده و شاهد بزرگ شدنش بوده واسه همین اگه اون رو نشناسه (با عرض معذرت) به درد لایه جرز دیوار می خوره.دامبلدور تمام نقاط قوت و ضعف ولدمرت رو میدونه.از طرفی خود دامبلدور هم از ولدمرت میترسه از قدرت جادویه سیاهی که اون داره. خودش گفت که ولدمرت در جنایت و سیاهی خیلی پیش رفته.ولی به روی خودش نمیاره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 12:56
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ما می دونیم که لرد ولدمورت از دامبلدور می ترسه. اما اون ترس به خاطر چیه؟
دسته که دامبلدور یه جادوگر باتجربه - با استعداد و باهوشه اما جادوگرای دیگه ای هم پیدا میشن که تقریبا اینطوری باشن. یعنی می خوام بگم که ترس ولدمورت از دامبلدور باید یه دلیل خفن داشته باشه! یه دلیل کاملا رولینگی!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
علاقه ی من به شناسه ی سدریک دیگوری 2 برابر دلبستگی لحظه ای سایت به رابستن لسترانجه
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 01:40
نمایش جزئیات
آفلاین
مخالفم دامبلدور چرا خودش ولدمورت رو نابود نکرد؟ در حالی که هم قدرتشو داره هم توانایی این کارو پس باید پیزی پشته پرده باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خب از ابتدا دامبلدور فهمیده بود این پسر یعنی تام رایدل ممکنه بعد ها تبدیل به کسی مانند ولدمورت بشه و چون احتمالشو می داد سعی می کرد از کارهاش جلوگیری کنه و این باعث می شد ولدمورت بیش از پیش از دامبلدور منتفر باشه و چون اونو در مقابل کارهای خودش می دید سعی کرد اونو بکشه و می دونست پاتر بدون او دیگه پشتیبانی نداره و راحت می تونه باهاش مبارزه کنه.....رازی غیر از این وجود نداره و تنها دلیلی که باعث اختلاف بین ولدمورت و دامبلدور شده اینه که هر دو در جبهه ی مخالف به سر می برند و این از اول وجود داشته.......البته حتما دامبلدور یه چیزایی فراتر از اونهایی که تا حالا به پاتر گفته می دونه و یا شاید هم قبل از مرگش گفته که این باعث خوش حالیه و مطمئنا ولدمورت این رو نمی دونه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 11:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور می دونست که ولدمورت فقط مرگ رو بد ترین چیز می دونه
به هری هم اینو گفت
اما این که می گفت که چیز هایی بد تر از مرگ هم وجود داره.....
این نامعلومه چون نگفت چه چیزهایی!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می دونی اینا رو من چند وقت پیش نوشتم؟؟؟؟؟اما چون عتیقه شدن قیمتین عوضشون نمی کنم!!

-------------
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 10:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من فكر مي كنم هنوز دامبلدور رازي رو در مورد ولدمورت مي دونسته اما به هري نگفته . شايد هم مرگش باعث اين موضوع شده باشه . ولي به هر حال دامبلدور هميشه طوري با ولدمورت رفتار مي كرده كه انگار مثل يه بچه بي خطره .و باهاش به همون اندازه خونسردانه برخورد مي كرده .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The power behind you is much greater than the task ahead of yo

JUST JUST HUFFELPUFF !
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 10:00
نمایش جزئیات
آفلاین
من فكر مي كنم ولدي پسر خونده ي دامبل باشه ولي چون دامبل
مي دونسته اگه به هري بگه اون دوباره آتيشي مي شه بهش
نگفته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!