نقل قول:
سوما اینکه فعالیت نکردن سفیدا بیشتر به امتحانا مربوط می شه و می شد و من خودم به شخصه چون امتحانام تموم شدن از امروز فعالیتم به طور جدی شروع می شه.
تا جای که من یادمه اوتحان ها از اول خرداد شروع میشد ولی بشتر سفید ها از زمان لرد قلبی یعنی از حدود اسفند تقریبا غیر فعالند به غیر از چند نفر
حتی خود تو هدویگ مثلا توی ان چند روزه غیر فعال بودی؟ روزی 5 یا 6 تا پست میزدی ما داشتیم دستورات ارباب رو اجرا میکردیم شما سفید ها جا های دیگه خاله بازی میکردین
نقل قول:
چهارما اینکه چو چانگ کاملا منطقی بود حرفش.چون شخصیت اصلی داستان هری پاتره پس ما چون با هری پیش می ریم از وضعیت سفیدا آگاهی داریم.مثلا تو کتاب به این اشاره شد که ریموس لوپین رفته جاسوسی.ما از این قضیه خبر داشتیم ولی ولدمورت از این خبر نداشت!این دلیل نمی شه که سفیدا کارای مخفی نکنن و همیشه دفاع کنن!
همونطور که گفتم من هم با تو و چانگ موافقم
ولی توجه داشته باشید که محفل ققنوس و الف دال هم مخفی بودن فقط سفید ها از داخلش خبر داشتن سیاه ها حتی میتونستن بیان تا دم در محفل ولی نمیفهمیدن توش چه خبره
من هم پیشنهاد میکنم که محفل هم بشه انجمن خصوصی ای خوبه
نقل قول:
نگید که سفیدا فعالیت ندارن.امتحانا تموم شه می فهمین که دارن.برای مثال خود تو مونتاگ که میگ ی سفیدا فعالیت ندارن وقتی امتحانای دانشگاهت شروع بشن میری و بعد چندین روز میای!درسته که اونموقع ما بگیم مونتاگ فعالیت نداره پس سیاها فعال نیستن؟
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!فعلا بسه!بچه ها لفا به حاشیه نکشونیدش.درگیری پیش نیاد.چون دوباره خشم ولدی هممونو می گیره!
هدوگ جان جغد خوشمزه ی من چند بار بگم من اگه برم (که میرم) نهایتا 14 روز نیستم ولی تقریبا سفید ها از قبل عید که لرد بووبو داشتیم فعال نبودن البته توی جنگ ها چند تا سفید میامدن ولی نسبت به مرگخوار ها (که به نظر من کم کاری میکردن) باز هم تعدادشون کم تر بود بعد یه سری از همین سفید ها میرفتن جای دیگه پست میزدن
الان که میبینی من همش توی سایتم مثلا دارم برای امتحان های دانشگاه درس مسخونم و روزی حدودا 7 ساعت درس میخونم(انگار تاثیر ی هم داره) ولی باز هم توی سایت میام
زمان امتحان ها هم برای این نیستم که اونجا من به اینترنت دسترسی ندارم اگه مثل خونه به اینترنت وصل باشم اون دو هفته رو هم روزی 1 یا 2 ساعت توی سایتم
نقل قول:
پنجما اینکه وقتی مرگخوارا یه فروم خصوصی دارن حقشونه.این خیلی خوبه که کارا هماهنگ شده و سازماندهی شده باشن.مثلا من تازه الان فهمیدم این قضیه آنیتا کفی از طرف ولدی بود.حمله همه جانبه ای بود.گاهی وقتا به خودم می گفتم این مرگخوارای فضول چرا همش میان راجع به آنیتا پست می زنن.الان دلیلشو فهمیدم
نقل قول:
دوما اینکه مونتاگ تو اشتباه کردی که لو دادی قضیه آنیتا کفی دستور لرد بود!این باید مخفی می موند!
خوب اول از همه امیدوارم ارباب نفهمه من دهن لقی کردم چون پوست کلمه میکنه میندازه جلوی جغد ها
ولی این خودش تنها یکی از نقشه های اربابه
ارباب نقشه های زیادی داره که به خاطر فعال نبودن سفید ها و بی رگ بودشون هنوز انجام نشده
ولی فکر کنم ارباب منو ببخشه چون الان همه میگن آنیتا کفی
______________________________________
جواب به رونان
نقل قول:
اره دیگه شما که خودتون رگ ندارین پاشین بیان فعال شین من و امثال من مجبوریم گیزر بدیم دیگه
نقل قول:
ببين عزيز...من خودم بالشخصه با اينكه واسه سفيدا هم انجمن خصوصي زده بشه مخالفم...شما خودت يه لحظه خودت رو بذار جاي كسي كه مثلا خيلي به يه انجمن علاقه مند شدي...بالفرض شهر لندن...بعد هي اونجا پست مي زني، تاپيك باز مي كني، خلاصه دوسش داري و بهترين انجمنه به نظرخ ودت...بعد بياي ببسيني اين انجمن نيست....!بپرسي چي شده، بگن كردن انجمن خصوصي سفيدا...خوب مسلما بهت بر مي خوره....!
رونان جان اگه قرار باشه انجمنی بشه خصوصی احتمالا محفل ققنوسه و شما مطمعن باش هیچ غیر محفلی و غیر سفیدی (سیاه و بی طرف)
هیچ علاقه ای به اونجا نداره و توش پست نمیزنه پس مشکلی از این بابت نیست
شما برو پست ها رونگاه کن ببین چند تا غیر محفلی اونجا پست زدن؟
نقل قول:
اينم كه هي ميگي سفيدا فعال نيستن و اينا، هيچ ربطي به اون چيزي كه من مي گم نداره...درو اقع تو داريم گي كه من مي گم كه يه انجمن خصوصي واسه سفيدا بزنن، ولي من مي گم ه تو داري اشتباه مي كني....1 منظور من اينه كه اگه هم دارن واسه سياها انجمني رو خصوصي مي كنن، يه انجمن جديد بزنن...به طوري كه به بيت المال ضرر وارد نشه...! اصلا من يه روز بيام ببينم 1000 تا هم انجمن زده ن، فقط واسه سياها...! اصلا هم بدم نمياد...چون حسود نيستم...ولي اينكه بيان و در واقع يه بخشي از حق عموم ملت رو اختصاص بدن به يه گروه خاصي، اون نامرديه..
من نمیگم با زدن انجمن سفید ها فعال میشن
برعکس نظر من اینه که اول باید سفید ها فعال بشن بعد یه انجمن خصوصی بهشون داد نه اینکه اول انجمن بدی بعد انتظار فعالیت داشته باشی
من میگم چند تا عضو سفید و فعال پیدا بشه بعد یه فرمانده بفعال بره بالای سر این ها اون وقت انجمن خصوصی بهشون بدیم
نقل قول:
اين پست خواستم به آناكين نجان كه منظورم ن رو اشتباه فهميده بود، منظورم رو بيان كنم...
من کوچیکتم
____________پست ققنوس رو ندیدم