جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا از ققي تشكر كنم، شرمنده كرده! من هيچ وقت رولم خوب نبوده... بازم برام مهم نيست چي فكر مي كنين، مثلا ميخ وام فروتن نشون بدم و اينا... برام مهم اينه كه معتقدم پشيزي نيستم!!
در ضمن مونتاگ جان... هي نگو سفيدا عضو ندارن سفيدا عضو ندارن.. .نمي دونم فعال بشن و اينا. مهم اين نيست. مهم اين بي عدالتييه كه به وجود اومده و مي بينم كه آرشام مي گه تاپيكا به مطالب اشتراكي منتقل شده ن! واي چه فروم مربوطي... حالا اون جا قراره رول بزنن ديگه نه؟ جالبه... حالا يه بنده خدايي مياد مي گه ما فقط سه تا تاپيك داريم تو اون انجمن اختصاصي... خب به خاطر همين سه تا تاپيك اومدين اون همه تاپيك رو ريختين مطالب اشتراكي؟
اصلا، مگه اسلي كشكه؟ يا دوغه؟ حالا، تعداد كمي از مرگخوارا تو اسلي نيستن، واسه اونا هم مگه پي ام ماسته؟ نمي دونم... لابد هست ديگه...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
امپراطوری تاریکی:
میپرسیدند: کجا رفته؟
جواب میشنیدند: نامش قرار است تغییر کند.
چند هفته گذشت ولی خبری نشد.
دو حالت وجود داشت:یا کلا پاک شده بود.و یا قابل مشاهده نبود.
من اکثر پست های آن را «مخصوصا در تاپیک های مهمان خانه و معدن متروک و دو پانته ئون»خوانده بودم.و علاقه ی زیادی هم به این قسمت داشتم.برای همین از این طرف و اون طرف همش سوال میکردم که این قسمت چی شده؟
تا اینکه تاپیک های انتقال داده شده ی امپراطوری را در مطالب اشتراکی دیدم.
رونان جان شما به احتمال زیاد دنبال دره میگردی.این تاپیک در مطالب اشتراکی وجود داره.ولی قفله.
شاید مدیران برای قفل کردن این تاپیک ها دلیلی داشته اند«حتما غیر هری پاتری بودن».به نظر من این دلیل به هیچ شکلی عاقلانه نیست.چون نوشته های زیبایی در این قسمت وجود دارند که خواندن آن ها قطعا بر سطح رول اثر میگذارد.
تمام پست های امپراطوری عظمت داشت.و تنها جایی بود که از پست ارزشی و بی ناموس و چرند و...به دور مانده بود.
من بیشتر سعی میکردم که بخوانم.چون سطح نوشته های خودم را هم سطح نوشته های این قسمت نمیدیدم.
طولانی ترین پست ها* هم در این قسمت دیده می شدند.
امیدورام که تاپیک ها باز شوند.تا اعضا بتوانند در آن ها فعالیت کنند**.
--------------------------------
*پست ها خیلی طولانی بودنند ولی خسته کننده نبودند.این از زیبایی های آن قسمت بود و دقت و توانایی نویسندگان را به تمام اعضا نشان میداد.
**هرچند ممکن است فعالیت ها کم باشد.ولی ارزش پست های ارسالی بیشتر از سایر پست ها خواهد بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرشام در 1385/3/24 16:03:03
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 14:34
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجانب، آنیتا دامبلدور، بچه ی بابام، لازم می دونم جفت پا بپرم توی بحث و همه رو بزنم!!
اول باید به این هدی نوک طلا بگم که خداییش امتحانا روت اثر گذاشته بوده!
باب اونکه ضایع بود به دستور ارباب ولدی جون بوده! از همون پست اول ولدی گرفتم قضیه رو!! یعنی مسئله کلا سه بود! ( ناراحت نشیا)
اینکه رفت ...
دوم راجع به دسترسی اضافه هست.
من خیلی خوشحالم که کار مرگخوارا جداست! و خیلی جالبه که بدون اینکه ما خبردار بشیم، ایناها برنامه میچینن و بعد فعالیت می کنن. انصافا صفایی دادن به رول پلینگ.
و خب، حقشونه، فعالیتشون هم بالایه.
متاسفانه محفل یه جوری شده. چون دامبل نیست! و البته امتحانا هم هست!!( که این نشون دهنده ی اینه که محفلیا درسخون ترند! )
بذارید برگردیم عقب...
قبل از بووبو که ولدی بشه. سایت دست سفیدها بود به چند دلیل:
1- سفیدها یک فرمانده ی عالی داشتند که دائم به کارشون رسیدگی می کرد
2- سیاها ولدمورت نداشتند.
حالا بیایم زمان حال...
الان اوضاع اینجوریه که:
1- سیاها یک فرمانده ی عالی دارند که دائم به کاراشون رسیدگی میکنه
2- سفیدها فرماندشون نیسته!
پس دقیقا موضوع برعکس شده! و اینجا دو حالت پیش می یاد:
1- یا دامبل می خواد دوباره زاخی بشه! و حوصلش از دامبل سر رفته!
2- یا می خواد برگرده دوباره و با قدرت ادامه بده.

پس دقیقا این بحثهای فروم جداگانه به بعد تموم شدن امتحانای بابام بر میگرده! چون اگه فرماندمون دوباره با اقتدار برگرده، محفل فعال می شه و ما هم می تونیم یه فروم اختصاصی داشته باشیم که البته خودش باز خیلی ما رو فعال تر میکنه. وگرنه هم دامبل عوض میکنیم و باز هم زمینه برای فعال شدن پیش می یاد.
اما در کل، وقتی کار سفیدها از سیاها جداشت و مخفیانست، رول پلینگ جذاب تر میشه.

این از این...
و آما!... امپراطوری تاریکی!
خب...امپراطوری تاریکی هم چون شخصیت اصلیش یعنی حاجی فعالیت نداشت، دچار رکود شد و باز هم با تاپیکهایی با موضوعات فروان تونست یه کم خودش رو سر پا نگه داره.
اما زیاد قابل توجه نبود...
ولی یه خوبی داشت!
اینکه اونجا تنها جایی بود که می شد تاپیک دلخواه جدی نویسیت رو پیدا کنی و جدی بنویسی. با اینکه موضوعاتش اکثرا خشانت بار بودند، اما خب، باز هم می شد در کنار سیاهان جدی نوشت و خیلی خوب بود.

اینم از این و نظر من راجع به این سه موضوع!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 14:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سوما اینکه فعالیت نکردن سفیدا بیشتر به امتحانا مربوط می شه و می شد و من خودم به شخصه چون امتحانام تموم شدن از امروز فعالیتم به طور جدی شروع می شه.


تا جای که من یادمه اوتحان ها از اول خرداد شروع میشد ولی بشتر سفید ها از زمان لرد قلبی یعنی از حدود اسفند تقریبا غیر فعالند به غیر از چند نفر

حتی خود تو هدویگ مثلا توی ان چند روزه غیر فعال بودی؟ روزی 5 یا 6 تا پست میزدی ما داشتیم دستورات ارباب رو اجرا میکردیم شما سفید ها جا های دیگه خاله بازی میکردین

نقل قول:
چهارما اینکه چو چانگ کاملا منطقی بود حرفش.چون شخصیت اصلی داستان هری پاتره پس ما چون با هری پیش می ریم از وضعیت سفیدا آگاهی داریم.مثلا تو کتاب به این اشاره شد که ریموس لوپین رفته جاسوسی.ما از این قضیه خبر داشتیم ولی ولدمورت از این خبر نداشت!این دلیل نمی شه که سفیدا کارای مخفی نکنن و همیشه دفاع کنن!


همونطور که گفتم من هم با تو و چانگ موافقم
ولی توجه داشته باشید که محفل ققنوس و الف دال هم مخفی بودن فقط سفید ها از داخلش خبر داشتن سیاه ها حتی میتونستن بیان تا دم در محفل ولی نمیفهمیدن توش چه خبره

من هم پیشنهاد میکنم که محفل هم بشه انجمن خصوصی ای خوبه

نقل قول:
نگید که سفیدا فعالیت ندارن.امتحانا تموم شه می فهمین که دارن.برای مثال خود تو مونتاگ که میگ ی سفیدا فعالیت ندارن وقتی امتحانای دانشگاهت شروع بشن میری و بعد چندین روز میای!درسته که اونموقع ما بگیم مونتاگ فعالیت نداره پس سیاها فعال نیستن؟
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!فعلا بسه!بچه ها لفا به حاشیه نکشونیدش.درگیری پیش نیاد.چون دوباره خشم ولدی هممونو می گیره!


هدوگ جان جغد خوشمزه ی من چند بار بگم من اگه برم (که میرم) نهایتا 14 روز نیستم ولی تقریبا سفید ها از قبل عید که لرد بووبو داشتیم فعال نبودن البته توی جنگ ها چند تا سفید میامدن ولی نسبت به مرگخوار ها (که به نظر من کم کاری میکردن) باز هم تعدادشون کم تر بود بعد یه سری از همین سفید ها میرفتن جای دیگه پست میزدن

الان که میبینی من همش توی سایتم مثلا دارم برای امتحان های دانشگاه درس مسخونم و روزی حدودا 7 ساعت درس میخونم(انگار تاثیر ی هم داره) ولی باز هم توی سایت میام
زمان امتحان ها هم برای این نیستم که اونجا من به اینترنت دسترسی ندارم اگه مثل خونه به اینترنت وصل باشم اون دو هفته رو هم روزی 1 یا 2 ساعت توی سایتم

نقل قول:
پنجما اینکه وقتی مرگخوارا یه فروم خصوصی دارن حقشونه.این خیلی خوبه که کارا هماهنگ شده و سازماندهی شده باشن.مثلا من تازه الان فهمیدم این قضیه آنیتا کفی از طرف ولدی بود.حمله همه جانبه ای بود.گاهی وقتا به خودم می گفتم این مرگخوارای فضول چرا همش میان راجع به آنیتا پست می زنن.الان دلیلشو فهمیدم

نقل قول:
دوما اینکه مونتاگ تو اشتباه کردی که لو دادی قضیه آنیتا کفی دستور لرد بود!این باید مخفی می موند!


خوب اول از همه امیدوارم ارباب نفهمه من دهن لقی کردم چون پوست کلمه میکنه میندازه جلوی جغد ها
ولی این خودش تنها یکی از نقشه های اربابه
ارباب نقشه های زیادی داره که به خاطر فعال نبودن سفید ها و بی رگ بودشون هنوز انجام نشده

ولی فکر کنم ارباب منو ببخشه چون الان همه میگن آنیتا کفی


______________________________________

جواب به رونان

نقل قول:
مونتاك گيزر داديا...!

اره دیگه شما که خودتون رگ ندارین پاشین بیان فعال شین من و امثال من مجبوریم گیزر بدیم دیگه

نقل قول:
ببين عزيز...من خودم بالشخصه با اينكه واسه سفيدا هم انجمن خصوصي زده بشه مخالفم...شما خودت يه لحظه خودت رو بذار جاي كسي كه مثلا خيلي به يه انجمن علاقه مند شدي...بالفرض شهر لندن...بعد هي اونجا پست مي زني، تاپيك باز مي كني، خلاصه دوسش داري و بهترين انجمنه به نظرخ ودت...بعد بياي ببسيني اين انجمن نيست....!بپرسي چي شده، بگن كردن انجمن خصوصي سفيدا...خوب مسلما بهت بر مي خوره....!


رونان جان اگه قرار باشه انجمنی بشه خصوصی احتمالا محفل ققنوسه و شما مطمعن باش هیچ غیر محفلی و غیر سفیدی (سیاه و بی طرف)
هیچ علاقه ای به اونجا نداره و توش پست نمیزنه پس مشکلی از این بابت نیست
شما برو پست ها رونگاه کن ببین چند تا غیر محفلی اونجا پست زدن؟


نقل قول:
اينم كه هي ميگي سفيدا فعال نيستن و اينا، هيچ ربطي به اون چيزي كه من مي گم نداره...درو اقع تو داريم گي كه من مي گم كه يه انجمن خصوصي واسه سفيدا بزنن، ولي من مي گم ه تو داري اشتباه مي كني....1 منظور من اينه كه اگه هم دارن واسه سياها انجمني رو خصوصي مي كنن، يه انجمن جديد بزنن...به طوري كه به بيت المال ضرر وارد نشه...! اصلا من يه روز بيام ببينم 1000 تا هم انجمن زده ن، فقط واسه سياها...! اصلا هم بدم نمياد...چون حسود نيستم...ولي اينكه بيان و در واقع يه بخشي از حق عموم ملت رو اختصاص بدن به يه گروه خاصي، اون نامرديه..

من نمیگم با زدن انجمن سفید ها فعال میشن
برعکس نظر من اینه که اول باید سفید ها فعال بشن بعد یه انجمن خصوصی بهشون داد نه اینکه اول انجمن بدی بعد انتظار فعالیت داشته باشی
من میگم چند تا عضو سفید و فعال پیدا بشه بعد یه فرمانده بفعال بره بالای سر این ها اون وقت انجمن خصوصی بهشون بدیم
نقل قول:
اين پست خواستم به آناكين نجان كه منظورم ن رو اشتباه فهميده بود، منظورم رو بيان كنم...


من کوچیکتم


____________پست ققنوس رو ندیدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اخ جون نحوه برخورد...دعوا... ...اولا سفیدا شما هم برین یه دامبل وب مستر پیدا کنید تا از این انجمن های خوشگل داشته باشید... دوما موتانگ گفت کی گفت راجب هوکی...قبل از اینکه خیلی ها تون بیاین بهترین عضو تازه وارد بود و پستاش واقعا قشنگ بود و لی چون این ماجراها تو خرداد اتفاق افتاد نصف غریب به اتفاق برو بچ به کامپیوتر دسترسی نداشتن...
راستی اینم الان دیدم که قضیه آنیتا و کفی کارد لرد بوده...همون طور که دیدین تو پستام و بازم الان می گم ولدی جون این سوژه آماتور و ساده از تو بعید بود من کلی از خودم سوژه دارم که بخوام رو کنم خودم از سایت در می رم ولی در هر صورت این مهم نیست...
من منتظر این دمبولم...اول قرار شد جامو باهاش عوض کنم...یعنی اون بیاد با ققی بنویسه من با دمبول ولی خوب دیدم ققی باحال تره...در ضمنشم اون موقعی که اون ولدی مرلین بود من محفل رو بوسیدم گذاشتم کنار... ولی الان خداییش نامردی تعداد سفید ها بیشتره ولی همه کسایی که خوب پست می زدن تو سیاهان...این ولدی هم بیکاره ها می ره مخ می زنه...در هر صورت چیز بدرد بخوری نیست انجمن برای سفید ها...مگه حالا اونا اون تو چیکار می کنن که شما بکنین...یه یه ما بگذره وسط مرداد یه دونه سیاه اگه فعال دیدین ولی بجاش یه سفیدی حتی قلی پاترم اون زمان فعالیت می کنه... حال کردین...انقدر هم انرژی خودتون رو برای این حرفا نذارین اگه آخر یکیتون حذف شناسه نشدین...بچسبید به فعالیتتون...با ما جای شما بودیم کلی خلاقیت به خرج می دادیم برید یه جاسوس پیدا کنید بره تو امپراطوری جاسوسی... ولی خوب حتما سعی کنید یه دمبول یا پاتر وب مستر پیدا کنید تا صاحب این انجمنا بشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
مونتاك گيزر داديا...!
ببين عزيز...من خودم بالشخصه با اينكه واسه سفيدا هم انجمن خصوصي زده بشه مخالفم...شما خودت يه لحظه خودت رو بذار جاي كسي كه مثلا خيلي به يه انجمن علاقه مند شدي...بالفرض شهر لندن...بعد هي اونجا پست مي زني، تاپيك باز مي كني، خلاصه دوسش داري و بهترين انجمنه به نظرخ ودت...بعد بياي ببسيني اين انجمن نيست....!بپرسي چي شده، بگن كردن انجمن خصوصي سفيدا...خوب مسلما بهت بر مي خوره....!
اينم كه هي ميگي سفيدا فعال نيستن و اينا، هيچ ربطي به اون چيزي كه من مي گم نداره...درو اقع تو داريم گي كه من مي گم كه يه انجمن خصوصي واسه سفيدا بزنن، ولي من مي گم ه تو داري اشتباه مي كني....1 منظور من اينه كه اگه هم دارن واسه سياها انجمني رو خصوصي مي كنن، يه انجمن جديد بزنن...به طوري كه به بيت المال ضرر وارد نشه...! اصلا من يه روز بيام ببينم 1000 تا هم انجمن زده ن، فقط واسه سياها...! اصلا هم بدم نمياد...چون حسود نيستم...ولي اينكه بيان و در واقع يه بخشي از حق عموم ملت رو اختصاص بدن به يه گروه خاصي، اون نامرديه...
فرض كن يه استاديوم ورزشيي رو كه يهر روز ملت زيادي ميان اونجا و ورزش مي كنن، بر دارن و بگن كه اين فقط مال بيست نفره....! خوب مسلما زياد جالب نمي شه....!
به هر حال...فكر كنم اين بحث هايي كه مي كنيم كاملا بي فايده‌س....! چون نه به نتيجه اي مي رسيم چون هركي فكر مي كنه حرف خودش درسته، نه اگه به نتيجه اي رسيديم مدايرا يا وبم سترا حاضرن زحمتي به خودشون بدن كه تغييراتي رو ايجاد كننن....!اصا بي خيال....
ماروولوي عزيز....فكر نكن به حرفاي تو هم اهميتي نمي دم...هرچي شده گذشته...من با اين پست خواستم به آناكين نجان كه منظورم ن رو اشتباه فهميده بود، منظورم رو بيان كنم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 14:00
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب.من تا اینجای حرفای همه رو خوندم و یه سری چیزا دستگیرم شد.
اولا که تاپیکای امپراطوری باید منتقل بشن یا شدن و در این شکی نیست.
دوما اینکه مونتاگ تو اشتباه کردی که لو دادی قضیه آنیتا کفی دستور لرد بود!این باید مخفی می موند!
سوما اینکه فعالیت نکردن سفیدا بیشتر به امتحانا مربوط می شه و می شد و من خودم به شخصه چون امتحانام تموم شدن از امروز فعالیتم به طور جدی شروع می شه.
چهارما اینکه چو چانگ کاملا منطقی بود حرفش.چون شخصیت اصلی داستان هری پاتره پس ما چون با هری پیش می ریم از وضعیت سفیدا آگاهی داریم.مثلا تو کتاب به این اشاره شد که ریموس لوپین رفته جاسوسی.ما از این قضیه خبر داشتیم ولی ولدمورت از این خبر نداشت!این دلیل نمی شه که سفیدا کارای مخفی نکنن و همیشه دفاع کنن!
پنجما اینکه وقتی مرگخوارا یه فروم خصوصی دارن حقشونه.این خیلی خوبه که کارا هماهنگ شده و سازماندهی شده باشن.مثلا من تازه الان فهمیدم این قضیه آنیتا کفی از طرف ولدی بود.حمله همه جانبه ای بود.گاهی وقتا به خودم می گفتم این مرگخوارای فضول چرا همش میان راجع به آنیتا پست می زنن.الان دلیلشو فهمیدم.
ولی ممکنه سفیدا هم بخوان یه کارایی بکنن.تنها جا برای بیاد کردن ایده ها مسنجر می تونه باشه که دوستانی که تجربه دارن می دونن تو جلسات مسنجر یلی هرج و مرج می شه.توی سایت هم که مطرح کنیم سریع همه می فهمن و دیگه فایده ای نداره.پس شاید یه انجمن خصوصی برای سفیدا هم مفید باشه.
نگید که سفیدا فعالیت ندارن.امتحانا تموم شه می فهمین که دارن.برای مثال خود تو مونتاگ که میگ ی سفیدا فعالیت ندارن وقتی امتحانای دانشگاهت شروع بشن میری و بعد چندین روز میای!درسته که اونموقع ما بگیم مونتاگ فعالیت نداره پس سیاها فعال نیستن؟
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!فعلا بسه!بچه ها لفا به حاشیه نکشونیدش.درگیری پیش نیاد.چون دوباره خشم ولدی هممونو می گیره!

هدویگ ، جغد فروم اختصاصی دوست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب والا من فقط یه چیز رو میگم

وقتی سفید ها فعال نیستن هر کاری بکنید باز هم فایده نداره
اول باید فعال سازی بشه بعد برین سر انجمن خصوصی و ...

ولی شما درست میگید چو چانگ الان سفید ها فرمانده ندارن یعنی دارن ها چند تا دارن
باید یه نفر باشه که مسئول همه باشه و همه از دستوراتش اطاعت کنن اون وقت اون فرمانده میتونه یه تعداد عضو فعال رو که میدونه کمکش میکنن و وسط راه جانمیزنن انتخب میکنه (از نظر من فرمانده انتخاب کنه بهتر از اینه که اعضا درخواست بدن) بعد مثلا محفل رو هم میکنن انجمن خصوصی اونجا فعالیت میکنن

چون توی کتاب هم محفل خصوصیه و هیچ سیاهی از درونش خبر نداره
پس دلیل نداره توی سایت محفل عمومی باشه

البته به شرطی که اعضای فعال داشته باشه

در کل حرف شما درسته چو چانگ من هم با شما موافقم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 12:41
نمایش جزئیات
آفلاین
فروم خصوصی برای سفیدها

وقتی اینو گفتیم، جواب داده شد که تو کتاب هم کارهای سیاها مخفیه و سفیدا معلومه چیکار میکنن...پس سفیدها نیازی به فروم خصوصی ندارن...
حالا برای من سوال پیش اومده که آیا اگه هری پاتر، شخصیت اصلی داستان سیاه بود، باز هم کارای سفیدها تو کتاب شرح داده میشد؟
چون هری خودش سفیده پس ما شرح کارای سفیدهارو میبینیم. ولی ااگه از دید مرگخوارا نگاه کنیم کارای سفیدا پوشیدست! حالا سفیدا تقصیری ندارن که هری پاتر مرگخوار نیست!
----
الان سفیدها فعال نیستن! محفل هم خوابیده...که من به حساب امتحانا میذارم...من خودم سفیدم ولی هیچ انگیزه ای ندارم...نه برای جنگ و نه حتی فعالیت در محفل...ولی به عنوان یه سفید احساس میکنم فرمانده ای ندارم. من آلبوسو زیاد تو سایت نمیبینم. قبل از امتحانا هم زیاد ندیدمش. حداقل ندیدم پست بزنه..ولی به نظر من اگه کسی "فرمانده" میشه باید فعالیت هم بکنه. بقیه رو هم ترغیب کنه. شاید آلبوس هم مثل من انگیزه نداشته باشه...ولی دوستانه بهش پیشنهاد میکنم اگه انگیزه نداری بیخیال آلبوس شو..بنظر من(نظر شخصی من) زاخی بیشتر بهت میومد تا دامبلدور...
باز هم میگم من فعالیت نکردنو به حساب امتحانا میذارم.امیدوارم حالا که دیگه امتحانا دارن تموم میشن آلبوس و محفل هم فعالیت کنن..

اشتباه نشه من نمیخوام فعالیت نکردنمو بندازم سر آلبوس

ویرایش:اشتباه نشه من نمیخوام فعالیت نکردنمو بندازم سر آلبوس در ضمن من این پستو قبل از دیدن پست مونتاگ زدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/3/24 12:51:21
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 12:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ملت

من هم چند تا نظر دارم

اول از همه اگه دقت کرده باشین سفید ها تعداد بیشتر انجمن خصوصی دارن یا حد اقل تعداد برابر
یکی همین انجمن محفل ققنوس یکی توی هاگوارتز و بخش ال دال یه ارتش خصوص هم که توی گیریف هست انگار
خوب شما چند تا جای دیگه میخواین مگه
تازه وزارت خونه هم با سیاه ها میجنگه

وقتی الان هیچ سفیدی توی سایت فعالیت نمیکنه (بر علیه سیاه ها)
خوب حالا شما صد تا انجمن خصوصی هم داشته باشین فرقی نمیکنه

مثلا یکی از دستورات لرد این بود که بگیم آنیتا دامبلدور آنیتا کفیه

شما دقت کنید تقریبا همه یمرگخوار ها اومد چیزی نوشتن
ولی حتی یه سفید (غیر از آنیتا و سارا) حتی به خودش زحمت نداد بیاد یه پست یه خطی بزنه اون وقت شما هی بگو ارتش درست کینم انجمن خصوصی بزنیم و ...
شما اول عضو فعال پیدا کن مطمئن باش همه یاین کار ها انجام میشه

________________________________________

ولی هوکی جان
این حرف درست نیست که شما میگی نقل قول:
من سياهم، با اين كه مرگخوار نيستم و اين به خاطر اينه كه كرام، به هر دليلي ، منو آدم حساب نكرد


وقتی شما توی سایت نیستی و نمیتونی فعالیت کنی پس دسترسی اضافی و مرگخوار بودن میخوای چیکار

الان خیلی از مرگخوار ها هم فعال نیستن و وظایف مرگخواری رو درست انجام نمیدن به نظر من یادشون رفته که وقتی کسی مرگخوار شد باید اطاعت از دستور اربابش رو در راس کار هاش قرار بده

مشکل اصلی هم هیمنه بچه ها چه سفید چه سیاه فقط میان عضو میشن و چند تا پست عضویت و هماهنگی میزنن بعدش وقت عمل که میشه پیداشون نمیشه حالا از این ور لرد و از اون ور هم رهبر های سفید ها میمونن چیکار کنن چون کسی به حرفشون گوش نمیده یا اصلا کسی نیست که گوش بده


تا وقتی این مشکل حل نشه هر کاری که بکنیم فایده نداره اگه قرار باشه فقط 3 یا 4تا سیاه با 2 تا سفید کل کل کنن نتیجه فقط میشه توهین و بی احترامی


به نظر من باید اول چند تا عضو کار کن پیدا کرد بعد رفت دنبال جنگ و ... با عضو گیری هم این موضوع درست نمیشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!