جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

93 کاربر(ها) آنلاین هستند (76 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
93
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
تا بیاد به خودش بجنبه با یه آوداکداورا حالشو میگیرم!
-----------------------
چند تا سوال قبل از حالش رو گرفتن ازش میپرسم:
1- جان پیچ های بعدی چیه؟ میخوام نابودشون کنم!
2- چی از جون این دراکوی بدبخت میخوای؟!
3- چرا به جای نویل هری رو انتخاب کردی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 15:30
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من اول ازش میپرسم باهام چی کار داره ( آدم نباید زود قضاوت کنه شاید نخواد من رو بکشه ) . در این صورت ممکنه سه اتفاق بیافته :
1: کار دیگه ای به جز کشتن من داشته باشه که در این صورت کمکش میکنم و در حین کمک کردن نصیحتشم میکنم و به راه راست هدایتش میکنم
2:بخواد منو بکشه که در این صورت سعی میکنم نصیحتش کنم و به راه راست هدایتش کنم
3:اصلا جوابمو نده و در جا تیکه پارم کنه که دیگه اینجا راهی برای نصیحت کردنش وجود نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
«موفقیت روی ستون های شکست شکل می گیرد» سری چینموی
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سریع چوبدستیمو درمیارم. البته مطمئنم که خلع سلاحم می کنه. ولی من بهش التماس نمی کنم وبهش می گم بهتره منو بکشی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هری پاتر:من دنبال دردسر نمی گردم . همیشه درد سر دنبال من میگرده.
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 14:14
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ، من اولش ممكنه خيلي بترسم . شايد حتي از ترس غش بكنم . اما ، براي حفظ جونم سعي مي كنم تا آخرين نفس با چنگ و دندون باهاش بجنگم . شايدم باهاش طرح دوستي ريختم .( اين يكي رو جدي نگيريد ) ولي اين رو خوب مي دونم كه امكان نداره كه به پاش بيفتم تا از كشتن من صرف نظر كنه . البته شايد هم نخواد منو بكشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The power behind you is much greater than the task ahead of yo

JUST JUST HUFFELPUFF !
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
jedan soale jalebi bood . fekr konam aval 1 gighe khafe mikesham o bad avadaklavara . o doa mikonam hadaf girim khoob bashe

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده :
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
كلا 4 تا كار مي كنم..
1-سلام
2-چوب دستي رو در ميارم..
3-يه آوادا كداورا(لرد طلسمو منحرف مي كنه)
4-يه كاراته و آبدولاچيگي..
لرد كارش تمومه..ديگه نيازي به هري نداريم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه جدیدم..::وینسنت کراب::..
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 11:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نميدونم...شايد اول خودمو خيس کنم...بعدش به دست و پاش بيفتم اما مطمئن باشين وقتی دل و جرأتمو پيدا کردم(اگه تا اون موقع کلکمو نکنده باشه)انتقام کشتن ليلی و جيمز و بدبختیهای هری و کشتن غير مستقيم سيريوس،دامبلدور و سدريکو ازش میگيرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من اگه بودم واقعا سعی می کردم در مقابلش به مبارزه بپردازم.
حتی اگه خودم بمیرم.برام مهم نیست...
اگه هری وجود داشت که با هری با هم در مقابلش می جنگیم.
ولی اگه وجود نداشت هر کاری که می تونم می کنم...
فقط همینو بگم که من تا آخرش ایستادم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حتی در مرگ،کاش پیروز باشی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 10:47
نمایش جزئیات
آفلاین
من بايد بگم كه واقعا مي ترسم ( هر كي باشه مي ترسه ) اما بعدش خودمو جمع و جور مي كنم مبارزه مي كنم دوست ندارم مثل ترسو ها به دست و پاش بيفتم يا حتي قايم بشم آدم شرافتمندانه بميره بهتر از اينه كه تن به كاري مثل مرگخوار شدن بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
يادت باشه وقتي خدا بهت ميگه باشه چيزي رو كه مي خواي بهت ميده .
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 10:36
نمایش جزئیات
آفلاین
خب این هم از نمونه پست که امیدوارم همه بتوانند از اون پیروی کنند.ارنولد عزیز مثل این که همین الان گفتم پست یه خطی نداریم ها.
وقتي باهاش روبرو ميشم مرگ رو جلوم ميبينم.ميدونم كه هيچ چاره اي ندارم.يا بايد به دست و پاش
افتاد يا...
من راه دوم رو ترجيح ميدم.من ميميرم اما شرافتمندانه.ميدونم كه ديگه هيچ كدوم از عزيزانم رو نميبينم.ولي در مقابل ظلم نبايد سر تعظيم فرود آورد.اگر همه در دنيا اينجوري باشند ديگر ظلمي باقي نخواهد ماند.
من ميدانم كه درنبرد بااو شايد حتي به افسون دوم هم نرسم ولي مردن بهتر از ننگ تعظيم در برابر اوست.در اين جور مواقع جانت كف دستت است.تو دوست داري زنده بماني اما نه به هر قيمتي.تو و من همگي باهم ميميريم اما ناممان باقي خواهد ماند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا