جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  356 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 09:28
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

امپراطور جیگریوس نوشته:
سلام بچه‌ها چهطورین؟
دلم واستون تنگ شده بود گفتم یه سری بزنم! توی این سر زدن امضای یه ممدی رو هم دیدم جالب توجه بود ولش می‌دم این‌جا! نمی‌دونم شاید عادی شده باشه:


سلام فرهاد جان
دل ما هم برات تنگ شده جیگرم!
ممنون که از امضای این ممده خبر دادی
تو امضاش بهش اخطار دادم!!...در ضمن اینجور چیزا اصلا عادی نیست ولی خب بعضی موقعها از دست آدم در میره

نقل قول:

فضولی نباشه!این تبلیغاتی که می زنه اون بالا چه عربی چه انگلیسی همشونو با پول خریدین؟گذاشتین اون بالا؟؟!یا این تبلیغات از طرف زوپرسه؟!
آخه یکی از تبلیغ ها برای کویتی ها بود یعنی اونایی که کویتن!گفتم چطوری یک سایت ایرانی می تونه تبلیغ خارجی بگیره!یعنی برام عجیب!
اگه فضولیه بگین نمی شه جواب داد

اهم
فلور جان این تبلیغات مال زوپس نیست....این تبلیغات گوگل ادزه که بعضی وقتا حالت گرافیک هم پیدا میکنه....ما با پول چیزی رو نمیخریم....قراره مثلا اینا بهمون پول بدن که البته زدن الکی رو این لینکا ضرر داره تا منفعت.....پس اینکارو نکنید و اگر هم کلیک میکنید با هدف خاصی حتما انجام بدید

در مورد این که(( چطوری یک سایت ایرانی می تونه تبلیغ خارجی بگیره)) اولا این تبلیغ خارجی صرف نیست بلکه مال گوگله و یکی از شرایطش هم تعداد بازدید بالاست که خداروشکر ما زیاد داریم!!...البته سایت باید زبان انگلیسی هم داشته باشه!...شرایط بقیشم نباید بگم
نقل قول:

چرا تعداد پست هاي همه از صفر شروع شده؟

بارها گفتیم این صفر شدن اصلا مهم نیست
به خاطر تغییراتی که تو سایت رخ میده این اتفاق پیش میاد که زود هم رفع میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/14 9:32:39
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 07:49
نمایش جزئیات
آفلاین
آره جدا چرا پستای همه از صفر شروع شده؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 07:03
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا تعداد پست هاي همه از صفر شروع شده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
There is something that I see
In the way you look at me
There's smile
There's truth
In your eyes
What an unexpected way
On this unexpected day
Could it be
This is where I bel
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 04:47
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم یکدفعه یک سوال برام پیش!

فضولی نباشه!این تبلیغاتی که می زنه اون بالا چه عربی چه انگلیسی همشونو با پول خریدین؟گذاشتین اون بالا؟؟!یا این تبلیغات از طرف زوپرسه؟!

سواله دیگه!

آخه یکی از تبلیغ ها برای کویتی ها بود یعنی اونایی که کویتن!گفتم چطوری یک سایت ایرانی می تونه تبلیغ خارجی بگیره!یعنی برام عجیب!

اگه ضولیه بگین نمی شه جواب داد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 03:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بچه‌ها چهطورین؟

دلم واستون تنگ شده بود گفتم یه سری بزنم! توی این سر زدن امضای یه ممدی رو هم دیدم جالب توجه بود ولش می‌دم این‌جا! نمی‌دونم شاید عادی شده باشه:

اوست که هر روز هزاران زرع مزرعه جو میبرد و سطلی ازآن را خود میخورد، پس اوست که تعظیمش کن
Voldmort Has recovered soul
but a great heart...
دیتر بوهلن میفرماید:
With a little love
You will survive
With a little love
You will get by
Do what you want
Go your own way
'Cause its your li-ife

With a little love
You'
ll make a start
Yeah
why lovers break each other's heart?
Do what you want
Go your own way
'
Cause it's your li-i-i-i-ife
خیلی چرت میگه. به حرفش گوش نکنین!
وبلاگم برای طرفدارای مدرن تاکینگ....
من همون مرگ خوار شماره ی 4م.
الهی لرد لاسو به خودت بخونی! لاشی نفهم
هرکی امضاش از این خط بلندتره درستش کنه!



به خط یدونه مونده به آخر توجه مبذول ارائه بفرمایید!

لینک به اون ممده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1385 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی شما گفتین که اگر به مدیران اطلاع بدیم ایرادی نداره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1385 13:24
نمایش جزئیات
آفلاین
شما چون جزو ایفای نقش هستید ....فقط میتونید شناسه کاربری رو عوض کنید و نباید به شناسه نمایشیتون دست بزنید و گرنه از ایفای نقش اخراج میشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1385 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
مگه جز اینه که شما یکی از مدیران برجسته ی سایتین.پس من می تونم با شما درمیون بذارم دیگه؟ پرسش های همگانی که شما جواب داده بودن می گه حذف می شیم از ایفای نقش.خب حالا می تونم اسمم رو تغییر بدم؟(فقط می خوام پارکینسون رو تغییر بدم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1385 06:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و خسته نباشی
من دوباره نمی تونم پیام های شخصی خودم رو بخونم و وقتی میام توی سایت به سختی می تونم نظر بدم و با شناسه ام وارد بشم...مگر این که از طریق ایمیلم بیام توی سایت و خبر های جدید رو بخونم...وقتی وارد سایت می شم کاملا به روز شده است اما وقتی به عنوان یه کاربر وارد می شوم سایت به روز نمی شه و من خبر های قبلی رو دوباره مشاهده می کنم....یه فکری بکنید
مرسی
با سلام...حقیقتش کاملا مشخصه که رایانه شما با کوکی های سایت مشکل پیدا کرده....کوکیها رو از طریق مرورگرتون پاک کنید....از یک کارت اینترنت دیگه استفاده کنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/13 8:26:54
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 12 مهر 1385 20:21
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
سلام.
می خواستم ببینم سایت نمی تونه اینترانت داشته باشه؟
اگه امکاناتش رو دارید درستش کنید خیلی عالیه
ممنون.


ممنون شوخی با مزه ای بود!!
من نمیدونم غیر از بانکها و موسسه های دولتی خفن...چه کسی اینترانت داره که ما دومیش باشیم!!!
در ضمن اينترانت چه نفعي براي يه سايت داره؟ اينترنت داخلي براي کساني هست که ميخوان خودشون با هم باشن و هزينه هاشم قبول ميکنن

نقل قول:

می تونم اسمم رو تغییر بدم؟

بله قادر هستید
ولی اگر عضو ایفای نقش باشید اینکار باید با اطلاع مدیران صورت بگیره
برای اطلاعات بیشتر به پرسشهای همگانی مراجعه کنید!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/12 20:24:02
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت