جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
مگه نمی بینید هری همیشه داغش را پنهان می کنه؟
مگه نمی بینید خاله پتونیا نمی تونه موهای هری که پنهان گر داغ است را کوتاه کند؟
باز هم می گویید جان پیچ نیست؟


ببخشيد اونوقت كه هري در كتاب اول زخمش رو پنهان ميكرد هنوز خود رولينگ هم نميدونست اسم اون تيكه هاي روح ولدي رو هوركراكس بذاره يا جان پيچ ! البته شايدم ميذاشتش جان ميخ

سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 22:46
نمایش جزئیات
آفلاین
مگه نمی بینید هری همیشه داغش را پنهان می کنه؟
مگه نمی بینید خاله پتونیا نمی تونه موهای هری که پنهان گر داغ است را کوتاه کند؟
باز هم می گویید جان پیچ نیست؟
.
.
.
در ضمن عکس توی امضاتون بزرگه سرعت را می کشه پایین.


____________________
ويرايش ناظر!!!

اين يكي ديگه به تو ربطي نداره !!!
يكبار ديگه هم بيمربوط پست بزني باهات برخورد ميكنم!!!


سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلک در 1385/8/4 21:27:50
[c
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 18:41
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
یه مجوز می خوام برای اینکه آیا داغ روی پیشانی هری جان پیچ (جاودانه ساز) هفتم لرد ولدمورت عزیز هست یا نه.
آخه هری همیشه این داغ را پنهان می کنه


مجوز داده نميشه !!!

آخه يعني چي؟؟ زخم پيشوني هري هوركراكسه؟؟

يك ذره پيش خودتون موضوع رو تجزيه و تحليل كنين بعدا درخواست تاپيك بدين !!!!!

سيريوس بلك
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 18:27
نمایش جزئیات
آفلاین
یه مجوز می خوام برای اینکه آیا داغ روی پیشانی هری جان پیچ (جاودانه ساز) هفتم لرد ولدمورت عزیز هست یا نه.
آخه هری همیشه این داغ را پنهان می کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[c
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید که توی کارت دخالت می کنم سیریوس جان، نتونستم جلوی خودمو بگیرم حرف نزنم. می شه بگی چرا مجوز تاپیک هایی که مربوط به تالار اسرار هستن رو توی تالار اصلی دادی؟ اونم تاپیک هایی که مطمئنم توی تالار اسرار یا موجود هستن یا قبلا موجود بودن و پاک شدن!
بازم ببخشید به خاطر دخالتا!!


____________ويرايشيسيوس________
خواهش ميكنم برادر
چون با هم مجوز دادم نفهميدم كدوم مال اسراره كدوم مال اصلي

منتقلش ميكنم

يادم نمياد كه همچين تاپيك هاي قبلا داشتيم !!!

حالا اگر ارزشي شد پاكش ميكنم

مرسي از تذكرت

چقدر امروز ارزشي شدم من همش شكلك ميزنم !!!

سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1385/7/29 12:29:16
ویرایش شده توسط سيريوس بلک در 1385/7/30 0:30:04
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 00:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس عزیز سلام ...
جداً مجوز دادی ؟؟؟؟
باورم نمیشه ... روی گلت را از همین جا می بوسم ...
فقط یک راهنمایی می خواستم که چه جوری تاپیک بزنم ؟؟؟
( من تازه واردم ... )
ممنون ...
مرده باد دامبلدور
زنده باد لرد سیاه ...


_____________
ويرايشيوس

________________


ذوق زده شدي ؟!؟!؟!؟

عزيز دل برادر ميري روي گزينه ي عنوان تصویر تغییر اندازه داده شده كليك ميكني و بعدش پر ميكني اون چيزي كه ميخواي بنويسي رو


سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلک در 1385/7/29 0:34:07
فقط زندگی وجود دارد و کسانی که از درک آن عاجزند...
فقط خدا وجود دارد و کس?
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
جوزف نوشته :
من مي خوام يه تاپيك بزنم به نام : دفترچه خاطرات دست لوسيوس چيكار مي كرد ؟
موضوع اين تاپيك اينه كه چرا دفترچه خاطرات ريدل دست لوسيوس بود ؟ ولدمورت كه جسم نداشت اونو بهش بده . لوسيوس هم بعد از سقوط ولدمورت دست از مرگخواري كشيده بود . امكان نداشت ولدمورت جان پيچش رو دست اون بده چون اصلا با هم ملاقاتي نداشتن . لطفا مجوز بدين .


مجوز داده نميشود !

خود ولدي توي يه جاي كتاب ميگه كه من اونو دست لوسيوس سپرده بودم كه مراقبش باشه نه اينكه اون رو به دست يه بچه مدرسه اي بده و البته در جاي ديگه هم گفته ميشود كه چون لوسيوس فكر نميكرد ولدي دوباره برگرده اونو به جيني داد وگرنه جرات نداشت اونو دست كسيي بده !!!


سيريوس
!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
جوزف نوشته :
بابا من خسته شدم از بس مجوز خواستم شما ها نداديد ! حالا آخرين مجوز زندگيمو از اين انجمن مي خوام . براي اين تاپيك مي خوام مجوز بگيرم به نام آيا دم باريك دينشو به هري ادا مي كنه يا نه ؟ اگه مي كنه چه طوري دينشو ادا مي كنه ؟



چون من امروز خيلي شادم بهت مجوز ميدم نري خودتو بكشي !!!


نقل قول:
شاهزاده نوشته :
سیریوس جان سلام ...
منن می خواستم بپرسم به نظرت یک تاپیک بزنم در باره ی موضوع زیز خوبه ؟؟؟؟
موضوع : سرگذشتهای شخصیتهای مورد توجه در کتاب هفتم چگونه خواهد شد ؟؟؟
بعد لیست شخصیت ها را هم می نویسم ...
مثلاً :
هری پاتر
هرماینی گرنجر
رونالد و جین و دو قلوها و پرسی ویزلی
هاگرید
دامبلدور
اسنیپ
تریلانی
و...

البته لیست را کامل تر خواهم کرد اگر مجور بدهی ...
زنده باد لرد سیاه ...


در راستاي اينكه گفتم امروز كلا مجوز راحت داده ميشه


سيريوس كبير

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 28 مهر 1385 12:26
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خوام يه تاپيك بزنم به نام : دفترچه خاطرات دست لوسيوس چيكار مي كرد ؟
موضوع اين تاپيك اينه كه چرا دفترچه خاطرات ريدل دست لوسيوس بود ؟ ولدمورت كه جسم نداشت اونو بهش بده . لوسيوس هم بعد از سقوط ولدمورت دست از مرگخواري كشيده بود . امكان نداشت ولدمورت جان پيچش رو دست اون بده چون اصلا با هم ملاقاتي نداشتن . لطفا مجوز بدين .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 28 مهر 1385 11:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس جان سلام ...
منن می خواستم بپرسم به نظرت یک تاپیک بزنم در باره ی موضوع زیز خوبه ؟؟؟؟
موضوع : سرگذشتهای شخصیتهای مورد توجه در کتاب هفتم چگونه خواهد شد ؟؟؟
بعد لیست شخصیت ها را هم می نویسم ...
مثلاً :
هری پاتر
هرماینی گرنجر
رونالد و جین و دو قلوها و پرسی ویزلی
هاگرید
دامبلدور
اسنیپ
تریلانی
و...

البته لیست را کامل تر خواهم کرد اگر مجور بدهی ...
زنده باد لرد سیاه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط زندگی وجود دارد و کسانی که از درک آن عاجزند...
فقط خدا وجود دارد و کس?