آقای الیوندر عزیز!این تاپیک اصلا مربوط به این انجمن نیست. اگر قرار باشه به صورت رول باشه میتونی در دیاگون یا انجمن های رول درخواست بدی و اگر رولی نیست در اتاق ضروریات!
یکبار دیگر بدون توجه به شرایط هر انجمن درخواست تاپیک بدی به اجبار برخورد بدی میکنیم!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
با سلام خدمت ناظرین محترم اول می خواستم از سیریوس عزیز به خاطر اشتباهات پی در پی ام معذرت خواهی کنم. بعد می خواستم درخواست زدن تاپیکی دیگر را بکنم. مخواستم بدانم آیا مجوز تاپیکی با نام و مشخصات زیر به من می دهید: تا پیکی که من در نظر دارم نامش هست: "تاریخچه جادو و جادوگری" در مورد مشخصات این تاپیک باید بگویم که: این تاپیک برای تمام کاربران مجاز است و هرکس می تواند با توجه به شخصیت خود در سایت تاریخی از زمان جادوگری را بیان و آن را شرح دهد ((مثلا" واقعه حمله اجنه را ارگ کثیف شرح می دهد و امتیاز خود را می گیرد.)) نحوه امتیاز بندی هم مانند تمام تاپیک ها است: در سر هر هفته امتیاز بندی می شود و سر هر ماه به هر کسی که امتیاز بیشتری گرفته باشد لوگویی خاص داده می شود. با تشکر کریسمس همگی مبارک
نوشته : با سلام خدمت ناظرین محترم سومین درخواست هم برای زدن اولین تاپیکم پذیرفته نشد.اما من هنوز دست بردار نیستم. تاپیک دیگری در نظر دارم که امیدوارم حداقل برای این تاپیک مجوز را صادر کنید. تاپیکی که من در نظر دارم باز هم مخصوص شخصیت های مرگخوار است با نام "اهداف مرگخواران" . شخصیت های مرگخوار می توانند در این تاپیک اهداف شخصی یا اهداف گروهی از پیوستن با اسمشونبر(لرد ولدمورت)را بیان کنند و یا اهداف شخصی و گروهی حمله به مردم و یا بهتر است بگویم خواستار تسخیر دنیا را بیان کنند.و یا می توانند هدفهایی که از کارهایی که برای اسمشونبر انجام می دادند در این تاپیک بیان کنند. با تشکر راستی یه چیز دیگه اگه با تاپیکم موافقت بشه ((چون با یکی از تاپیکهام در صفحات قبل موافقط شده))چطور می توانم آن را بزنم؟؟؟؟؟؟؟لطفا" هر چه زودتر پاسخ این سوالم را بدهید!!!!!! کریسمس همگی مبارک
عزيز دل برادر
اين تاپيك جاش توي تالار اسرار نيستش !!
بايد اين تاپيك رو توي خانه ي ريدل ها بزني !!!
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
با سلام خدمت ناظرین محترم سومین درخواست هم برای زدن اولین تاپیکم پذیرفته نشد.اما من هنوز دست بردار نیستم. تاپیک دیگری در نظر دارم که امیدوارم حداقل برای این تاپیک مجوز را صادر کنید. تاپیکی که من در نظر دارم باز هم مخصوص شخصیت های مرگخوار است با نام "اهداف مرگخواران" . شخصیت های مرگخوار می توانند در این تاپیک اهداف شخصی یا اهداف گروهی از پیوستن با اسمشونبر(لرد ولدمورت)را بیان کنند و یا اهداف شخصی و گروهی حمله به مردم و یا بهتر است بگویم خواستار تسخیر دنیا را بیان کنند.و یا می توانند هدفهایی که از کارهایی که برای اسمشونبر انجام می دادند در این تاپیک بیان کنند. با تشکر راستی یه چیز دیگه اگه با تاپیکم موافقت بشه ((چون با یکی از تاپیکهام در صفحات قبل موافقط شده))چطور می توانم آن را بزنم؟؟؟؟؟؟؟لطفا" هر چه زودتر پاسخ این سوالم را بدهید!!!!!! کریسمس همگی مبارک
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آقای الیوندر در 1385/10/6 10:42:16
با سلام خدمت ناظرین محترم همان طور که در این روز ها خیلی مشتاق به زدن تاپیک هستم قصد دارم که تاپیکی با نام "خاطرات مرگخواران"بزنم البته اگر شما این اجازه را به من بدهید.باید بگویم که این تاپیک فقط مخصوص شخصیت های مرگخوار است (مثل شخصیت رباستین لسترج) و خاطراتی را که از حمله به دشمنان خود ((یعنی مردم و کاراگاه ها)) و کار های شومی را که برای اسمشونبر ((لرد ولدمورت))انجام داده اند را به یاد دارند می توانند در این تاپیک به اطلاع عموم برسانند که اگر شما اجازه زدن این تاپیک را به من بدهید تاپیکی منحصر به فرد خواهد شد اگر شما این اجازه را به من بدهید:هر هفته امتاز بندی می شود و سر هر ماه لوگویی مخصوص به کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد داده می شود. با تشکر کریسمس همگی مبارک
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آقای الیوندر در 1385/10/5 21:07:35
نوشته : سلام خدمت ناظران محترم مردمي راستش باز يه موضوعي منو مشغول كرده و مي خوام اگه بشه راجع بهش بحث كنيم چون فكر مي كنم خيلي خيلي مهمه ببينيد در كتاب شش پروفسور تريلاني درباره اسنيپ با هري حرف مي زنه و در واقع ناخواسته درباره پيشگويي صحبت مي كنه و ميگه كه اسنيپ هنگام مصاحبه وارد اتاق شده در اين صورت من فكر مي كنم پيشگويي تموم شده كه تريلاني به خودش اومده و متوجه اومدن اسنيپ شده مگه نه ؟ و يا هنوز پيشگويي شروع هم نشده كه امكان نداره چون همون موقع اسنيپ رو از اونجا بيرون مي كنن خوب اگه اسنيپ همه پيشگويي رو شنيده چرا فقط نصفش رو به ولدمورت گفته ؟ يعني اين دليل اعتماد دامبلدور مرحوم به اسنيپه ؟ يا ....؟ خوب به هر حال موضوع مهميه نه؟ ارزش بحث كردنو هم داره نه؟ فقط نميدمونم اگه ايشاالله بهش مجوز دادين اسمشو چي بذارم ميشه خودتون يه مرحمتي بكنين ؟ متشكرم
فكر كنم موضوع جالبي نشه ولي فعلا بزن تا بعدا به صورت پرسش همگاني در سايت قرار بگيره چون به نظر نميرسه به جواب قابل قبولي دست پيدا كنيم !!!
نقل قول:
نوشته : با سلام من هم می خواهم برای اولین بار و با سوابقی که دارم یک تاپیک بزنم.می خواهم خدمت ناظرین محترم بگم که بعد از افشای اسم کتاب هفتم هری پاتر به فکرم رسید که یک تاپیک با نام:((قدیس های مرگبار چه کسانی می باشند؟))را بزنم.من خیلی مشتاق به زدن این تاپیک هستم لطفا" با تمت احتراماتی که برای شما قائل هستم اجازه زدن این تاپیک را به من بدهید زیرا خیلی ها هستند که نسبت به این سوال کنجکاو هستند. با تشکر کریسمس همگی مبارک
در مورد اين موضوع بايد توي همون تاپيك مربوط به كتاب هفتم بحث بكنيد چون موضوع جداگانه اي نداره كه بخواد تاپيك جداگانه زده بشه !!!
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
با سلام من هم می خواهم برای اولین بار و با سوابقی که دارم یک تاپیک بزنم.می خواهم خدمت ناظرین محترم بگم که بعد از افشای اسم کتاب هفتم هری پاتر به فکرم رسید که یک تاپیک با نام:((قدیس های مرگبار چه کسانی می باشند؟))را بزنم.من خیلی مشتاق به زدن این تاپیک هستم لطفا" با تمت احتراماتی که برای شما قائل هستم اجازه زدن این تاپیک را به من بدهید زیرا خیلی ها هستند که نسبت به این سوال کنجکاو هستند. با تشکر کریسمس همگی مبارک
سلام خدمت ناظران محترم مردمي راستش باز يه موضوعي منو مشغول كرده و مي خوام اگه بشه راجع بهش بحث كنيم چون فكر مي كنم خيلي خيلي مهمه ببينيد در كتاب شش پروفسور تريلاني درباره اسنيپ با هري حرف مي زنه و در واقع ناخواسته درباره پيشگويي صحبت مي كنه و ميگه كه اسنيپ هنگام مصاحبه وارد اتاق شده در اين صورت من فكر مي كنم پيشگويي تموم شده كه تريلاني به خودش اومده و متوجه اومدن اسنيپ شده مگه نه ؟ و يا هنوز پيشگويي شروع هم نشده كه امكان نداره چون همون موقع اسنيپ رو از اونجا بيرون مي كنن خوب اگه اسنيپ همه پيشگويي رو شنيده چرا فقط نصفش رو به ولدمورت گفته ؟ يعني اين دليل اعتماد دامبلدور مرحوم به اسنيپه ؟ يا ....؟ خوب به هر حال موضوع مهميه نه؟ ارزش بحث كردنو هم داره نه؟ فقط نميدمونم اگه ايشاالله بهش مجوز دادين اسمشو چي بذارم ميشه خودتون يه مرحمتي بكنين ؟ متشكرم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بادها چون به خروش آيند ابرها دير نمي پايند اشكها لذت امروزند يادها شادي فردايند
چون چوبدستي هرمايوني با قدرت نويل به كار نمي افتاد يا درست تر اينكه قدرت نويل براي به كار انداختن چوبدستي هرمايوني كافي نبود !!
نقل قول:
سلام سلام راستش يه موضوعي هست كه منو خيلي به خودش مشغول كرده و باعث شده كه من تصميم بگيرم براي بار صدو بيستم دوباره از كتاب اول شروع به خواندن كنم و اون موضوع اينه كه ببينم چه سئوالاتي از كتاب اول تا ششم مونده كه هنوز جواب داده نشده و همه اونا رو جمع آوري كنم تا وقتي كتاب هفت رو ميخونيم بدونيم بايد به چه سوالاتي پاسخ داده بشه من مي خوام يه تاپيك با همين موضوع بزنم ‹ در كتاب هفت چه چيزهايي بايد روشن شود › حالا اين مجوز به من داده مي شه يا نه؟
نميدونم چه جوابي بايد بهت بدم !!!
موضوع خوبي داره ولي استعداد ارزشي شدن رو من از الان دارم توي تاپيك ميبينم !!
هووووومك تاپيكت رو بزن ولي اگر بعد از يك هفته ارزشي شد پاكش ميكنم
سيريوس كبير
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم