جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 16:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : پرسی
نام خانوادگی : ویزلی
لقب : پی دابلیو پرس
شغل : منشی وزیر
سابقه عضویت در گروه مرگخواران : 2 ماه
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس : امکان نداره
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی : اطاعت و بهره مندی از وجود لرد سیاه و برخورداری از حمایت لرد سیاه جاودان !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1385/12/25 21:02:31
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: ارنی

نام خانوادگی: مک میلان

لقب: لوتر

شغل: علاف هاگوارتز

سابقه عضویت در گروه مرگخواران: ندارم

سابقه ی عضویت در محفل ققنوس: بله , با شناسه فرانک لانگ باتم , تابستون امسال

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: علاقه به لرد و قدرت طلبی

پ ن : موفق باشی لرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاتر , رولینگ خزیده کردت !!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 11:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت تمام مشتاقان راه سعادت و حکمت و قدرت.
بعد از تفکرات زیاد و صحبتهایی که با خودم داشتم و مشورتی که با خودم کردم نتیجه گرفتم که دوباره برای جایگاه باارزش مرگخواریت عضوگیری به عمل بیارم بنا به همین تصمیمات تمام مرگخوارانی که از قبل نیز مرگخوار بودن باید برای تمدید مرگخواریتشون در این طرح شرکت کنند و همچنین هرکس دوست داره تا به ما بپیونده تنها کافیه فرم زیر رو پر کنه و منتظر ماموریتی باشه که من با پیام شخصی براش میفرستم و بعد از انجام اون در صورت کسب رضایت لرد ولدمورت یعنی اینجانب میتونه در ارتش تاریکی به فعالیت بپردازه پس فرصت رو از دست ندید و فرم زیر رو پر کنید:
نام:
نام خانوادگی:
لقب:
شغل:
سابقه عضویت در گروه مرگخواران:
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس:
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
From The Deads I Come
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: چهارشنبه 4 بهمن 1385 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
معرفی :

رباستین لسترانج برادر رودفولس لسترانج که برادر زنم جزو خاندان بلک می باشد. به کمک لرد باهم از زندان گریختیم.
معرفی کامل :

نام: رباستین لسترانج
سن : نا مشخص
قد : نا مشخص
ظاهر : نا مشخص
چوب جادو : نا مشخص
محل زندگی : وزارت سحر و جادو
شغل : ندارم
گروه در مدرسه جادوگری : اسلیترین
توضیحات :

بنده در گروه مرگخواران هستم و افتخار می کنم که ارباب (ع) مرا یاری می کند.
قبلا در سایت در گروه مرگخواران بودم ولی به دلیل مشکلات رایانه ام نتوانستم در خانه ریدل پستی بزنم ولی هم اکنون اماده هر گونه خدمت می باشم.

این هم لینک پست من در جادوگر تی وی:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=151686#forumpost151686


_____________________________________________

فعلا به دلیل مشکلات(!) چند نفر(!) از هر گونه تایید مرگ خواران معذوریم !
این تاپیک به زودی بسته خواهد شد ! موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بادراد ریشو در 1385/11/4 16:08:05
[c
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1385 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا منم مي خوام عضو گروه مرگخوارهاشم يه خيرخواهي بياد كمكم كنه تو رو خدا..........!

شما که می خوای عضو این گروه(!) بشی بهتر بود کمی برمیگشتی سه تا پست پایین تر رو خونده بودی کاملا نشونت می داد که چه طوری این کار رو انجام بدی !
یه پست رول توی هالی ویزارد یا جادوگر تی وی میزنی و این جا میای و لینک پستت رو میدی ، رسیدگی میشه
بادراد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بادراد ریشو در 1385/10/29 2:17:18
[size=large][color=00
خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1385 14:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: مارکوس فلینت. عضو اسلایترین! عضو مرگخواران در گذشته و در امروز اشتباها عضو محفل شدم حالا یه اشتباهای دیگه هم داشتم ولی بالاخره راهم رو پیدا کردم و فهمیدم که از موی سرم گرفته تا نوک انگشتای پام تاریکی و ظلمات هستش
اما درخواستم هم که باید یک لینکی بدم فکر کنم پس یه لحظه اگه میشه:

اکسیو لینک!

با تشکر
مارکوس فلینت


هوووم....پست بدي نبود! گرچه انتظار داشتم بهتر از اين ها بنويسي!
اما به علت سابقه ي خوب و فعاليت خوبي كه داري تاييد ميشي!
ولي! بايد فعاليت هات از اين به بعد كاملا سياه باشه! در صورت هر نوع لغزش بي برو برگرد اخراج خواهي شد!

آرامينتا ملي فلوا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرامينتا ملي فلوا در 1385/10/29 13:00:07
ویرایش شده توسط آرامينتا ملي فلوا در 1385/10/29 13:03:08
عضو اتحاد اسلایترین
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: چهارشنبه 27 دی 1385 15:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

برای درخواست باید این لینک داده بشه !
پست سیاه در هالی ویزارد : کروشیو

باشد تا برای همگان عبرت شود

تاييد شد!

آرامينتا ملي فلوا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرامينتا ملي فلوا در 1385/10/27 16:36:27
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1385 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
لوسیوس مالفوی مرگخوار جانی و فراری از زندان جادوگران

اینم پست توی هالی ویزارد کلیک کن.

امیدوارم مورد تایید و ورود به مرگ خوارن قرار بگیرم

تاييد شد!
به تاريكي خوش آمديد!


آرامينتا ملي فلوا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لوسیوس مالفوی در 1385/10/25 22:21:07
ویرایش شده توسط آرامينتا ملي فلوا در 1385/10/25 22:29:14
جادوگران
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1385 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب ظاهرا منظورمو شفاف بيان نكردم!!

نقل قول:
پس از آن فردي كه قصد خدمت به لرد سياه را دارد بايد در هالي ويزارد و يا جادوگر تيوي پستي در مورد سياهي بزند تا شايستگي و مهارت خويش را به نمايش بگذارد!


پستتون نوي هالي ويزارد يا جي تيوي بايد يه پست سياه باشه! با سوژه و مضمون كاملا سياه!!

متاسفانه پستتون مورد قبول نيست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1385 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام یزدان پاک

درخواست عضویت در گروه پر افتخار مرگخوار

لینک هالی ویزارد : پست شماره ی 580

کمی در مورد پست خود در هالی ویزارد .
خب اگر مطالعه کنید در اون پست که مربوط به دوران حکومت های مختلف هافلپاف هست ، من به قدرت رسیدن آنی مونی رو توضیح میدم .. هر طور باشه میتونه به لرد و فداکاری هایش که برای پیشرفت گروه بود اشاره کرد ...


معرفی شخصیت به صورت کامل !

نام : ارنی
نام خانوادگی : مک میلان
سال تولد : 1990
قد : 162
ظاهر : ظاهری نسبتا جالب با موهای لَخت .( تیریپ لرد در جوانی )
محل زندگی : لندن . جنب رستوران فارتیوال
شغل : دانش آموز کلاس هفتم هاگوارتز
گروه : هافلپاف ، عضو گروهای ضد لرد سیاه در سال پنجم ( آن موقع جوان بودم و نمی دانستم که لرد انقدر خفن هست .. خدا مرا قطعه قطعه کند اگر بر ضد لرد سیاه عملی انجام دهم )
جارو : کامل بوس 2000
چوب جادو : 25 سانتی متر ، دارای قوس کوچک ، ساخته شده از پر ققنوس
تواندمندی ها : خبره در اجرای جادوی سیاه
توضیحات در مورد شخصیت : ( به دلیل توضیحات کم در کتاب ، اطلاعات زیادی ندارم )
ارنی مک میلان ، 16 ساله و دانش آموز سال هفتم علوم و فنون جادوگری هاگوارتز . . .
پدرش از خانواده های اصیل جادوگری و مادرش یک دو رگه است ، جد وی یعنی سباستن مک میلان ، یکی از بهترین جادوگر در زمان خود بود و به دلیل اجرای اعجاب آور جادوی سیاه مشهور میباشد . . .
او در سن 11 سالگی توانست پا به هاگوارتز بگذارد و در این سن پا به دنیای پر رمز و راز جادوگری بگذارد و شروع به تعلیم انواع جادو بکند . . .
در سال دوم تحصیلیش با هری پاتر و دوستانش آشنا شد و این دوستی ادامه پیدا کرد تا آنکه در سال پنجم به همراه آنها گروهی به نام " ارتش دامبلدور " را تاسیس نماید و بر ضد سیاهی و وزارت خانه کارهایی انجام دهد ، ولی خوشبختانه این گروه خیلی رود منهدم گشت و آثاری از آن باقی نماند . . .
حال اوست که برای مرگخواری حاضر است از دل و جان خود مایه بگذارد و جاسوسی پاتر را برای لرد سیاه انجام دهد . . .

در مورد سابقه !

فعالیت با شناسه و در گروهای مختلف . . .فرانک لانگ باتم . و دیگر شناسه ها ...

**من فعال هستم و در صورت تایید منتظر رول نویسی ام باشید**

به امید تایید !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاتر , رولینگ خزیده کردت !!