جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 20 مرداد 1386 06:45
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من یکی از زیبایی های داستان نویسی اینه که تصور خیلی از اتفاقات رو به عهده ی خواننده بزاریم.
مثلا اینکه پشت اون پرده چیه؟
یا اینکه پشت اون در چی بوده؟
یا هزار تا سئوال دیگه که توی ذهن خیلیا هست.
به عنوان مثال میشه همین پایان داستان رو گفت ، که خیلی ها ازش نا راضی بودن!
به نظر شما اگه رولینگ پیشبینی آینده رو به عهده ی خود خواننده می ذاشت قشنگ تر نمی شد؟
هر کس هر جور قشنگ تر می دونست آخر داستان رو تصور می کرد.
مثلا یکی تصور می کرد هری وزیر میشه و یا مدیر هاگوارتز
یکی دیگه ممکن بود همین آینده رو تصور کنه
در کل به نظر من همه ی سئوالا نباید توی داستان مشخص بشه.خیلی از قسمت ها به عهده ی خود خواننده ست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 20 مرداد 1386 01:14
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا کتاب اخر گند زد به همه کتاب ها!
باور کنین رول های مالدبر قشنگ تر و واقعی تر بود!
چرا باید هری از طریق ارتباط ذهنی با ولدمورت 2 تا جان پیچ رو بفهمه در صورتی که پیتر پتی گرو میتونست بگه!حتی یکیش رو
چرا رولینگ اینقدر زود داستان رو تموم کرد!
چرا ولدمورت تونست جانپیچ خری رو از بین ببره ولی تو اخرش نتونست هری رو بکشه؟
چرا ولدمورت اینقدر مسخره شده بود؟طوری که بیاد هی فرصت به هری بده تا بیاد تو جنگل!
چرا تو اخرش یه جنگ درست حسابی نبود؟
بر سر ایینه نفاق انگیز چی اومد من شنیده بودم دوباره مبینیمش؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
اهم !!
ارسال شده در: شنبه 20 مرداد 1386 00:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
در ضمن ادی ماکای عزیز این مطالب آخری که گفتی هیچوقت تجربه نشد. یعنی هری طرفشون نرفت!!!


ها اولاً اينكه بابا راحت باش! ... شما بگو ادي جورابشور ... ميگي ادي ماكاي بدبلاييم ميشه

دوم هم اينكه من كه گفتم! رولينگ گفته سعي كردم همه چيو توي كتاب ننويسم! ولي اومده چيزايي رو كه باقي مونده، از جمله همين پرده و دره وزارت سحروجادو رو؛ توي مصاحبه ش گفته! منم از روي اون گفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 20 مرداد 1386 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به داولیش
نقل قول:

چون تو سیاهی پیشرفت کرده نه تو جادو.
و همه میدونیم که اون یک اکلومنت فوق العاده بود و حتی دیدیم هری هم تونست مقابلش وایسه. اونم توی کتاب بعدیش قرار شد بگه

عزیزم آلبوس گفتش که لرد سیاه از همه ی کسانی که به مدرسه رفتن بهتر و باهوشتر بود. در کتاب 5نوشته بود!!!
و وقتی هری تونست جلوی اسنیپ رو بگیره چطور لرد نتونست به ذهن اسنیپ راه یابه!!!

به دین توماس

نقل قول:

مگه هری تدی رو به فرزند خوندگی قبول نکرد؟
من تو ویکی پدیا خوندم.
ولدمورت از یادگاران مرگ خبر نداشت چون کسی براش افسانه 3 برادر رو تعریف نکرده بود.
خلاصه اگه غلط گفتم بگید چون من خلاصه کتابو به زبان انگلیسی از ویکی خوندم

آقا هری قبول کرد ولی با هری زندگی نکرد تدی که!!!
بعدشم. لرد سیاه باهوشترین بوده در مدرسه به گفته ی آلبوس در کتاب5. اونوقت از قدیسا خبر نداشته باشه؟!!

با آناکین مونتاگم کاملا موافقم!!!
در ضمن ادی ماکای عزیز این مطالب آخری که گفتی هیچوقت تجربه نشد. یعنی هری طرفشون نرفت!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
بله ... !
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
اون دره تو وزارت جادو كه بسته بوده، پشتش عشق و محبت و صفا و از اين چيزا بوده ... !

پشت اون پرده هه هم، همون ايستگاه كينزگراس ِ! كه همون برزخ باشه؛ فاصله بينه اين دنيا و اون يكي!!

همين ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادی ماكای در 1386/5/19 23:28:17
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 23:05
نمایش جزئیات
آفلاین
دو تا نکته مشخص نشده
اول از همه اون اتاق که درش بستس تو سازمان اسرار چی توشه
دوم اینکه اون پرده چی بود و پشتش چی بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
مگه هری تدی رو به فرزند خوندگی قبول نکرد؟
من تو ویکی پدیا خوندم.
ولدمورت از یادگاران مرگ خبر نداشت چون کسی براش افسانه 3 برادر رو تعریف نکرده بود.
خلاصه اگه غلط گفتم بگید چون من خلاصه کتابو به زبان انگلیسی از ویکی خوندم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
بله ... !
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
بچه لوپين كه همون تدي آقايه گله گلاب باشه، رفته پيشه مادبزرگش اندرومدا زندگي ميكنه!
اعضاي محفل هم از جمله هري و بروبچز، بهش سر ميزنن و براي شام و مهموني و پارتي و اينا دعوتش ميكنن! خلاصه اينكه زندگي ميگذره!!
بعد گويا يه بروبيايي هم با ويكتوريا(دختر بيل و فلور) داره! ...


ها بعد اون رولينگ هم كي گفت تكليف اسباب اثاثيه مشخص ميشه؟!(نه ولي جدي تكليف سطل آشغال اتاق هري توي خونه دارسلي ها چي شد؟! اونم جزو اثاثيه حساب ميشه ديگه؟ )
والا تا اونجايي كه بايد، همه چي رو گفت ديگه!! خودشم كه هزار بار گفته خودمو كنترل كردم كه همه چي رو تويه كتاب ننويسم!
ولي توي مصاحبه هاش گفته همه چي رو، تكليف اسباب اثاثيه رو هم مشخص كرده ...


اون هاليوود و بند بساطا هم كه والا ما بيخبريم! برو از صدا سيما شبكه ي دو بپرس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
چون تو سیاهی پیشرفت کرده نه تو جادو.
و همه میدونیم که اون یک اکلومنت فوق العاده بود و حتی دیدیم هری هم تونست مقابلش وایسه. اونم توی کتاب بعدیش قرار شد بگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
سوالات مبهم كتاب ها!
ارسال شده در: جمعه 19 مرداد 1386 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. کتاب 7 با همه ی خوبی بدیاش تموم شد. اما سوالاتی پیش میاد از جمله اینکه:
چرا ولدمورت با اینکه از همه تو جادو بیشتر پیشرفت کرده بود از وجود قدیسان خبر نداشت؟

اسنیپ چطور میتونست جلوی لرد سیاه"بزرگترین جادوگر تمام اعصار رازشو حفظ کنه و لرد بهش شک نکرد؟

تکلیف بچه ی لوپین چی شد اگه قرار بود هری پدر خوندش بشه پس چرا با هری زندگی نمیکرد؟

جی.کی گفته بود تکلیف همه ی اسباب اساسیه ی داخل کتاب معلوم میشه پس چی شد؟ منظورم از ماشین آرتور گرفته تا در تالار سازمان اسرار وزارته!!

راستی به نظرتون کتاب یه کن شبیه فیلمای هالیوود نبود؟
اگه از من میپرسین میگم جی.کی کاملا تحت اثیر فیلمای هالیووده . نظر شما چیه؟

راستی ما نفهمیدیم اسنیپ تو این 7 سال میخواست هری رو نجات بده یا اخراجش کنه از مدرسه؟ اصلا اسنیپ از هری نفرت داشت یا فقط تظاهر میکرد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لی جردن در 1386/5/19 23:53:52
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/5/20 17:12:05
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/5/20 17:20:13
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/6/2 17:01:17
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/6/2 21:44:52
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/12/22 20:54:45
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه