منم میام و احتمالا یکی از عضوای دو سه سال پیش رو هم زور میکنم با خودم میارم به عنوان پارتنر و این حرفا!!
به مدیر/مدیران جشن تولد چهارسالگی: رستوران پولین همون جدیدست که باز شده و جلوش شیشست و توش درخشانه!؟(آدرس دادنو!)...دو طبقست نه؟...چایی و نسکافه و اینا هم داره دیگه؟...اگه داره از همین الان برای من یه نوشیدنی سفارش بدین!
جشن تولد یک سالگی: مدیرا یه مقدار از خودشون پول گذاشتن! جشن تولد دو سالگی: مدیرا شدیدا مجبور شدن از خودشون پول بگذارن! جشن تولد سه سالگی: مدیرا پول اضافه هم آوردن دادن به من و ققی! جشن تولد چهار سالگی: پیشنهاد میکنم 2000 تومان که میگیرین نفری یه چایی بدین بقیشو بریزین تو جیب بعد آخرِ سال که خواستین خرج و مخارج سایت رو تو یه جا بنویسین(به گفته علی نیلی تو "از داخل سایت چه خبر 7") اونجا بنویسین که انقدر از جیب خودمون گذاشتیم!!!
من که میدونم علی نیلی میخواد آخر سال بیاد بگه من پول تولد دادم از خودمم پول گذاشتم برای تولد!!!...من که میدونم به جای اینکه به ما اعضا وام بدین همه رو میریزین تو جیب خودتون!!...من که میدونم کوئیرل ماهی یک میلیون و ششصد هزار تومن پول میگیره!!...من که میدونم بارون خون آلود داره الان حقوق بازنشستگی میگیره!...ای بابا برین خودتونو سیاه کنین!(البته من خودم تو جشن تولد سال پیش دو سه هزار تومن سود کردم خیلی حال داد...دلتون بسوزه!)
با سلام به دوستان عزیز منم پایه شدم بیام. همراهم دارم یه 10 20 تا یی :hammer : مگه میشه که نیام اصلا کلا اگه من نباشم مجلس رونق پیدا نمیکنه. اصلا مدیران اگه من نباشم مجلس رو تعطیل میکنن.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
تولد سايته و من نميتونم نيام آخه!در كل با بر و بچ يه سر ميزنيم ببينيم چه خبره!
در مورد اون موضوع ساعت هم به نظرم يه ذره زودتر شروع بشه كه زودتر هم تموم بشه خيلي بهتره!اگر چه ممكنه رزرو و اينا كرده باشيد و ديگه از كنترل شما خارج شده باشه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
خیلی خوشحالم که بعد از یکسال میتونم دوباره بچه هارو ببینم. در مورد مطلبی که آناکین اشاره کرد من هم همین نظرو دارم فرضا اگه بشه ساعت شروع رو 16/30 بذارید بهتره.
من به شدت به اسن زمان و مکان اعتراض دارم . آخه ساعت 8 شب جمعه که تازه فرداش هم تعطیله تجریش ماشین پیدا میشه ما برگردیم خونه؟ زمان و مکان بهتر از این نبود؟