جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: شنبه 1 دی 1386 03:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
تولد چهارسالگی سایت مبارک باشه ایشاالله شونصد سالگی...



منم میام و احتمالا یکی از عضوای دو سه سال پیش رو هم زور میکنم با خودم میارم به عنوان پارتنر و این حرفا!!



به مدیر/مدیران جشن تولد چهارسالگی: رستوران پولین همون جدیدست که باز شده و جلوش شیشست و توش درخشانه!؟(آدرس دادنو!)...دو طبقست نه؟...چایی و نسکافه و اینا هم داره دیگه؟...اگه داره از همین الان برای من یه نوشیدنی سفارش بدین!



جشن تولد یک سالگی: مدیرا یه مقدار از خودشون پول گذاشتن!
جشن تولد دو سالگی: مدیرا شدیدا مجبور شدن از خودشون پول بگذارن!
جشن تولد سه سالگی: مدیرا پول اضافه هم آوردن دادن به من و ققی!
جشن تولد چهار سالگی: پیشنهاد میکنم 2000 تومان که میگیرین نفری یه چایی بدین بقیشو بریزین تو جیب بعد آخرِ سال که خواستین خرج و مخارج سایت رو تو یه جا بنویسین(به گفته علی نیلی تو "از داخل سایت چه خبر 7") اونجا بنویسین که انقدر از جیب خودمون گذاشتیم!!!

من که میدونم علی نیلی میخواد آخر سال بیاد بگه من پول تولد دادم از خودمم پول گذاشتم برای تولد!!!...من که میدونم به جای اینکه به ما اعضا وام بدین همه رو میریزین تو جیب خودتون!!...من که میدونم کوئیرل ماهی یک میلیون و ششصد هزار تومن پول میگیره!!...من که میدونم بارون خون آلود داره الان حقوق بازنشستگی میگیره!...ای بابا برین خودتونو سیاه کنین!(البته من خودم تو جشن تولد سال پیش دو سه هزار تومن سود کردم خیلی حال داد...دلتون بسوزه!)


فعلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: شنبه 1 دی 1386 02:08
نمایش جزئیات
آفلاین
همم منم میام!

این همراه پارتنره؟

زوریه؟ کسی پارتنر من می‌شه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: شنبه 1 دی 1386 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام منم میام ......شاید هم یک همراه بیارم معلوم نیست ولی به احتمال زیاد همراه میارم.قطعی شد میگم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلید در 1386/10/1 0:38:16
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به دوستان عزیز
منم پایه شدم بیام.
همراهم دارم یه 10 20 تا یی :hammer :
مگه میشه که نیام اصلا
کلا اگه من نباشم مجلس رونق پیدا نمیکنه.
اصلا مدیران اگه من نباشم مجلس رو تعطیل میکنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
منم كه هستم هميشه!

تولد سايته و من نميتونم نيام آخه!در كل با بر و بچ يه سر ميزنيم ببينيم چه خبره!

در مورد اون موضوع ساعت هم به نظرم يه ذره زودتر شروع بشه كه زودتر هم تموم بشه خيلي بهتره!اگر چه ممكنه رزرو و اينا كرده باشيد و ديگه از كنترل شما خارج شده باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 21:47
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی خوشحالم که بعد از یکسال میتونم دوباره بچه هارو ببینم.
در مورد مطلبی که آناکین اشاره کرد من هم همین نظرو دارم فرضا اگه بشه ساعت شروع رو 16/30 بذارید بهتره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 21:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


نکته :

جمعه هفت دی ماه ، فرداش ، یعنی 8 دی ماه تعطیل هست و دوستانی که میخوان بیان میتونن بیان و خیالشون راحت باشه که فرداش هم تعطیله و امتحان و اینا ندارن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من به شدت به اسن زمان و مکان اعتراض دارم . آخه ساعت 8 شب جمعه که تازه فرداش هم تعطیله تجریش ماشین پیدا میشه ما برگردیم خونه؟ زمان و مکان بهتر از این نبود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
مديريت بالا رو عشق است!

اول جاش رو بگيد بعد روز و ساعتش رو بگيد تا ما به ناحيه اي از مغزمون كه رو علم غيب كار مي كنه فشار نياريم!

بعد مي گم كه ميام يا نه.

====

ویرایش : خبر سایت رو ندیده بودم. هستم همراهم ندارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس‌ بلک در 1386/9/30 19:31:35
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 18:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


مکانش که اعلام نشده ! بهتره اعلام بشه تا ملت بدونن کجا میرن و به شدت متقاضیم که یه جای خوب باشه و زمانش هم زود باشه ! نزارید برای 6 بعد از ظهر که !

جاش خوب باشه ، کیکش خامه ای هم نبود اشکالی نداره ، از همین کیکای پچ پچ هم باشه بد نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری