جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

28 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
28
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: جمعه 7 تیر 1387 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
ورود خودم رو به تیم گرین فایر کاملا تایید میکنم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: جمعه 7 تیر 1387 12:22
نمایش جزئیات
آفلاین
قابل توجه کاپیتان های عزیز:

تاریخ ارسال ترکیب تیم در تاپیک سازمان عقد قرار داد تا 8 تیر است(فردا شب).اگر تا فردا شب اقدام به ارسال ترکیب نهایی تیم نکنید،دیگر پذیرفته نمیشه!


ممنون و موفق باشید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: جمعه 7 تیر 1387 09:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجانب کاپیتان تیم گرین فایر که ورود تره ور رو به تیم گرین فایر تکذیب کرده بودم طی صحبت هایی که با او کردم ورودش را تایید می کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آقای الیواندر در 1387/4/7 9:30:12
چوبدستی ساز معروف
چوب می خوای؟
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: پنجشنبه 6 تیر 1387 23:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به من گفتند بیام اینجا واسه تیم اوباش در خواست بدم
منم مبخواستم در خواست بدم که من میخوام عضو این تیم باشم!!!!
ممنونم!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: چهارشنبه 5 تیر 1387 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

خوب البته باید یه پ.ن هم به پست ایوان اضافه کرد.فی الواقع درخواست عضویت در کوییدیچ رو داره و اگه شما قیمت گذاری کنید ، تیم منتخب اسلیترین رو هم ثبت می کنیم!!!

پ.ن: دومبل... شنیدم کیفیت کلاس ها پایین اومده! پرسی چند وقتیه راضی نیست!!! !! آیا این شایعه است یا واقعیت داره؟!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: چهارشنبه 5 تیر 1387 19:27
نمایش جزئیات
آفلاین
منم میخوام درخواست بدم که به تیم منتخب اسلیترین بپیوندم.دیدم یه مدته تنبل شدم گفتم یه کم ورزش کنم!
ممنون.

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/4/7 14:16:45
ایوان روزیه...اسکلتی که وجود ندارد!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 تیر 1387 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من یه سوالی در مورد اجاره ی زمین کوییدیج داشتم که توی تاپیک ( فراموش کردم ) در موردش حرف هایی زده شده بود. اجاره ی زمین یعنی چی؟ منظور همون اجاره ی ورزشگاهه؟ به چه دردی می خوره؟ تیمی که یک بار مقام اول تا سوم رو به دست آورده اگه تو لیگ بعدی این مقامو از دست بده ، ولی در عین حال پولش به ورزشگاه برسه ، چون یه بار مقام اول تا سومو آورده می تونه بخره ورزشگاه؟ برای خرید ورزشگاه باید یک چهارم موجودی تیم رو به علاوه ی کل موجودی کنیم ببینیم به 20000 میرسه یا نه؟ کلا هر چیزی در این موارد هست رو توضیح بدین.


اجاره زمین یعنی اینکه شما یه زمینی رو میگیرید و توش با رول تمرین میکنید و فقط توش پست های رول توسط تیم شما میخوره و هر پست غیر رول یا رول توسط دیگران ازش پاک میشه!کلا یه جاییه که میتونید رولهاتون رو اونجا بفرستید و تمرین کنید.بابتش هم 10000 گالیون کم میشه!

فقط اون سه تیم میتونن چنین زمینی اجاره کنن و استفاده کنند.

---------
خرید ورزشگاه هم یعنی اینکه یه ورزشگاه به نام شما ثبت میشه..حالا شما میتونید اینو خودتون استفاده کنید،با یه قیمتی به تیم دیگه اجاره بدید یا به سازمان کوییدیچ اجاره بدید و حتما باید یکی از این سه کار توش انجام بشه.مقدار اجاره هم به توافق دو نفر مشخص میشه ولی بیشتر از 200 گالیون و کمتر از 2000 گالیون باشد و این مبلغ هر دو هفته داده میشه!

آره دیگه یعنی کل موجودی تیم 20000 تا بشه که بتونید بخرید.البته جایزه تیم اول یه ورزشگاه بود که بهشون داده شد و به زودی ورزشگاه زده میشه!

ممنون و موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 تیر 1387 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین محترم.

آقا من الان بازیکن آزاد هستم ... گفتم اگر ممکن هست به عضویت یک تیم در بیام خوب میشه اینجا اعلام آمادگی کردم...

مرسی

تره ور هم در حال حاضر تیم نداره..گویا گلگومات داره تیم جدید تشکیل میده.واربک هم در حال جمع کردن تیم جدیده.میتونید با اونا صحبت کنید دوتاییتون برید تو اونا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/4/4 18:30:32
وقتی �
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 تیر 1387 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه سوالی در مورد اجاره ی زمین کوییدیج داشتم که توی تاپیک ( فراموش کردم ) در موردش حرف هایی زده شده بود.

اجاره ی زمین یعنی چی؟
منظور همون اجاره ی ورزشگاهه؟
به چه دردی می خوره؟
تیمی که یک بار مقام اول تا سوم رو به دست آورده اگه تو لیگ بعدی این مقامو از دست بده ، ولی در عین حال پولش به ورزشگاه برسه ، چون یه بار مقام اول تا سومو آورده می تونه بخره ورزشگاه؟
برای خرید ورزشگاه باید یک چهارم موجودی تیم رو به علاوه ی کل موجودی کنیم ببینیم به 20000 میرسه یا نه؟
کلا هر چیزی در این موارد هست رو توضیح بدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 3 تیر 1387 17:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ،

من هم عضو پالمری بودم ! حالا که کاپیت ما رو آزاد کرد میخواستم ورود برم (!)! به تیم آرمادیلو .

مچکر!

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/4/3 17:43:33
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/4/3 17:44:32
[b]دیگه ب