جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 2 دی 1387 17:48
نمایش جزئیات
آفلاین
بی زحمت پست 350 نقد و از 10 امتیازدهی شود !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 11 آبان 1387 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
یه سوال داشتم.
به تازگی تاپیکی به اسم "باغ وحش هاگزمید،توی این انجمن زده شده.با توجه به این که هفته پیش جوزف ورانسکی در دفتر ناظرین لندن در خواست تاپیک مشابه با اسم : باغ وحش جادوگران"رو داد،فکر میکنم سوژه اصلی به ایشون برگرده و کلا این که پشت پرده چه میگذره؟!
با تشکر!

ناظر:

ممنون به خاطر چيزي كه گفتي.من موضوع رو بررسي كردم.اگه اشتباه نكنم هيچ يك از دو ناظر اون جا مجوز اون تاپيك رو بهش ندادن.پس يعني اصلا نمي تونسته تاپيكي اون جا بزنه كه نزده.جدا از اون من اصلا روحم خبردار نبود از اين كه اون قلا پيشنهاد اين تاپيك رو اون جا داده.اگر مشكل سر اينه كه بگه چرا سوژمو دزديدي و اومدي خودت زدي،من خودم باهاش تو مسنجر صحبت مي كنم!ان شا الله كه به توافق برسيم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیتر پتی گرو در 1387/8/12 13:48:07
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 مهر 1387 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام بر ناظرين عزيز ، ميشه لطفا تاپيك مغازه لوازم جادويي ورانسكي رو باز كنيد ؟
مي خوام دوباره فعالش كنم .

باز شد ، موفق باشی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/7/17 21:07:06
[
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 13 شهریور 1387 13:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت ناظر محترم
من داشتم رول هاي بقيه رو در تاپيك هاي مختلف مي خوندم كه رسيدم به تاپيك خانه سالمندان و پست ويني گاگنيتي رو خوندم.ايشون اول پستشون مشخص نكردن كه پست، سوژه جديده و به نظرم اومد سوژه اين پست يك كمي گنگ و نا مفهومه؟

من يك سوال ديگه هم داشتم:اگه مثلا يك نفر شهروند تازه وارد هاگزميد شد مي تونه در هفته هاي بعد چهارتا پست نزنه اما شهروند باقي بمونه؟

ببخشيد از اينكه مزاحمتون شدم
از رسيدگي شما قبلا متشكرم

در مورد پست وینی ، بله سوژه ی جدیده و همچین هم گنگ نیس به نظرم ،
در مورد طرح شهروندی ،
داییییییی ! بیا ببین این شهروند محترممون منتظره !

پ.ن : مسئول اون طرح چارلیه که به زودی جوابتو میده !


چارلی:ایییش!انقدر شلوغش کردین فکر کردم سوال راجع به مرگ و زندگیه!اگه کسی شهروند شه ( برای مثال شهروند تازه وارد) اگه دیگه پستی نزد بازم شهروند می مونه ولی دیگه به درجات بالاتر نمی رسه !برای شهروند خوب شدن بایدتوی یک هفته ای 5 تا پست بزنه.اگه نخواد هم مشکلی نیست!انقدر شهروند تازه وارد بمونه تا بپوسه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور گرابلي پلنك در 1387/6/13 13:51:52
ویرایش شده توسط پروفسور گرابلي پلنك در 1387/6/13 17:30:18
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/6/13 22:08:29
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/6/14 18:04:10
[color=FF0000][b]پس قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!
ميجنگيم تا آخ?
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 4 شهریور 1387 13:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

دقیق یادم نیست ، دو یا سه ساعت پیش یه پست اینجا زدم و خواهش کردم لینک آغازین جدیدترین سوژه در تاپیک شیون آوارگان ( ساختمان مخوف هاگزمید ) رو برام بذارین .

با توجه به اینکه آدم کم صبری هستم ، خودم اولین پست رو پیدا کردم و در نتیجه ، پست تقاضای خودم رو پاک کردم و شروع به خوندن تاپیک کردم .

قصدم خاطره نویسی نیست ، همه این حرفها رو گفتم تا بدونین ، دقیق کارمو شروع کردم و اگه حرفی می زنم ، صرفا برای رونق بخشیدن به رول نویسی در این قسمت هست . ( مطابق همون توضیحی که به ریگولس دادین )

شیفته سوژه بودم و می خواستم اونجا پست بزنم . ولی از اولین پست که شروع کردم به خوندن ، دیدم مدام طرح داستان عوض شده . حتی نکات ریزی که شاید به نظر ، مهم نمی اومدن ، نادیده گرفته می شدن طوری که نظم فکری خواننده رو به هم میریزن !

یه بار گفته شده ، سوزی تنها زن همراه بوده ! درحالیکه بعد از مردنش سرو کله آلیشیا پیدا میشه !

یه بار جیسون نگران همسر باردارشه ، ولی وقتی نوبت فداکاری می رسه میگه هیچ کس رو نداره و خودش رو قربانی می کنه !

هربار که یه نفر میخواد یه مسیری به داستان بده ، نفر بعدی میاد و مسیر رو به دلخواه خودش به هم می زنه و مسیر خودش رو هم نصفه نیمه رها می کنه !

یه بار جسد استن سوزونده میشه ، و بعد زنده فرض میشه ! .... حقیقتش به اینجا که رسیدم ، سیم پیچای مغزم داغ کردن و خوندن رو ادامه ندادم !

منم موافقم که بچه هایی که رول می زنن ، باید در مورد رول هاشون احساس مسئولیت کنن و پست های قبل از خودشون رو به دقت بخونن ، ولی به نظر شما ، بهتر نیست یکی از ناظرین محترم ، گهگاهی به تاپیک ها سر بزنن ، پست های جدید رو بخونن ، و یا یه خلاصه بنویسن ، یا مسیرهای گم شده رو شناسایی کنن و یک پست اصلاحیه بزنن تا نفرات بعدی ، مسیر مشخص تری پیش رو داشته باشن ؟

اینطوری گمونم خیلی از تاپیک ها بتونن رونق دوباره پیدا کنن .

بابت اظهار نظرم ( اگه بی موقع و دخالت به نظر می رسه ) عذر میخوام . ولی احساس کردم باید بگم ، صرفا برای رونق انجمن .

با تشکر از صبر و حوصله ای که برای خوندن این متن گذاشتین .

نه بی موقع و نه دخالت ، فرمایشتون کاملا صحیحه !
ممنون بابت یادآوری ، من سعی میکنم اوضاع بهتر شه .
موفق باشید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نارسیسا مالفوی در 1387/6/4 13:37:08
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/6/4 13:46:53
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 4 شهریور 1387 11:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام !

با اجازه صابخونه ، رفتم تو تاپیک شیون آوارگان ( ساختمان مخوف هاگزمید ) و از سوژه اش خوشم اومد ولی خلاصه ای از داستان ندیدم .

البت ... خلاصه خوندن تو مرام من نیست . میشه لطف کنین و شماره ( یا اگه لطف بیشتری دارین ، لینک ) اولین پستی که این سوژه شروع شده برام بذارین تا از همون شروع کنم به خوندن و پستم نامربوط به تاپیک نباشه ؟

قبلا بابت همکاریتون ممنونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نارسیسا مالفوی در 1387/6/4 11:57:16
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 3 شهریور 1387 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
زودباش من رو به به عنوان شهروند تازه وارد به رسميت بشناس

اين تاپيك هات، سوژه هاي خيلي ضعيفي دارن...يه كاريشون بكن.

به رسمیت شناخته شدی ! خوش اومدی !

و در مورد تاپیک ها !
تاپیک های این انجمن به دست کاربرایی مثل شما زده شده ، فعال کردنشون وظیفه ی ناظر نیست ! کاربرا سوژه بدن ، ناظر حمایت کنه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/6/3 17:41:10
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مرداد 1387 19:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اي ناظر گرامي...
من شرايط دوم رو ميپذيرم.
كي حال داره تا 31 مرداد 6 تا پست بزته1 باو بيخيال.

هومن تا 3 شهريور.

تازه بي سر پناه و آواره خودتي! همين ديروز نارسيسا رفت توي لندن ،ويلاي بلك رو خريد.
يكي اين گراوپي رو در مورد تاپيك پايين شهر توجيه كنه...وگرنه ديگه اونجا پست نميزنم.

ناظر گرامي با ديدن اين پست لطفا پست قبلي رو پاك كنن!
يه سوال:اگه اين دو تا پست هم جزو اون 3 تا پست حساب ميشن بيخيال پاك نكين!!!hammer:

رسیدگی شد ، تا سه شهریور حساب کردیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/6/3 17:31:47
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 20 مرداد 1387 02:53
نمایش جزئیات
آفلاین
عهه ! ( ترجمه : لطفا پست چارلی ویزلی رو تو اوباش پاک بشه! باب آبروی ما رو بردین که ! لطف کنین و پاکش کنید ! )
عهو ! ( ترجمه : ممنون ... بای )

چارلی:اگه قرار بود پاک بشه زده نمیشد! بهتره باشه تا یادتون نره ماموریت رو زودتر شروع کنید!حالا اگه جیمز خواست پاکش کنه!تصمیم با اونه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/5/20 8:58:41
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ...
پست هایی از شناسه بورگین در تایپک اوباش مشاهده شده که در اون ادعای ریاست اوباش و پس گرفتن اون رو کرده (فقط چون موسس اوباش خودش بوده) ... با توجه به اینکه این ادعا فقط ذهن اعضای اوباش رو خراب میکنه و بورگین حق گرفتن ریاست رو از من نداره خواهشمندم پست ها پاک بشه و در صورت تکرار این موارد ناظرین به مدیران گزارش بدن تخلف رو !

عهه ! ( ترجمه : رسیدگی شد ! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/5/18 20:29:23
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...