همش و همش كار اون هري پاتر بي عقل بود! يكي بگه بچه پررو! مگه دامبلدور بهت نگفت چفت شدگي رو ياد بگيري؟ من بيچاره رفتم كه اونو نجات بدم، در همين راه، شجاعانه و عارفانه و خالصانه، شهيد راه وزارتخونه، شعبه پشت پرده شدم. حالا هي بگين تقصير خودم بود! خداييش من مقصرم؟ نذاشتن بچه ها! وگرنه حقش بود همون جا ميذاشتم تلف شه! نبايد ميرفتم دنبالش! اشتباه محض بود! عامل تمام اين بدبختي ها از همون اول، به دنيا اومدن اين هري بود! چقد به جيمز گفتم پسر عاقل باش! ديگه چي بگم؟....
تنها علت و باعث مرگ سیریوس عشق بود ! عشقی که کریچر رو از نداشتنش مجبور به دروغ گفتن کرد , عشقی که هری رو به وزارت خونه کشوند و عشقی که سیریوس به خاطرش اومد و براش جنگید .. و مرد !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=000066]نان و ستاره نان در کنارم و ستاره ها دور، آن دورها... به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم! چنان غرق
نمیشه گفت که تقصیر یه نفره ملت....هر کسی یه اندازه ای مقصره!!
کریچر یه جن خونگیه...همین! دنبال کسی می گرده که باهاش مهربون باشه و عوض خدمتهاشو با مهربونی بده...و خب اصیل زاده باشه! چه کسی بهتر از بلاتریکس؟ خب معلومه که سیریوس رو با اون همه رفتارهای بدش باهاش ول می کنه و میره طرف بلا...و طبق دستور بلا ونارسیسا...به هری هم دروغ میگه!
هری اون تصاویر رو تو ذهنش دید چون ذهنشو نبسته بود، ذهنشو نبسته بود چون اسنیپ یادش نداده بود (البته به نظر من حتی اگه خود دامبلدورم یاد میداد هری یاد نمی گرفت...به نظر من این کار اصلا تو ذات هری نیست!) ....اسنیپ یادش نداده بود چون هری خاطره شو دیده بود....اسنیپ خاطره رو دوست نداشت چون تو اون جیمز رو میدید که اذیتش می کرد....جیمز رو دوست نداشت چون جیمز با لیلی بود...
ولدمورت به ذهن هری نفوذ کرد چون هری دشمنش بود...هری دشمنش بود چون پیشگویی اینطوری خواسته بود...شخص برگزیده میتونست نویل باشه اما نشد چون ولدمورت هری رو انتخاب کرد!
همینجوری می تونیم تا آخر دنیا پیش بریم و به هیچ نتیجه ای نرسیم! هرکسی یه تقصیری داره، من نمی تونم فقط یه نفر، مثلا ولدمورت، رو مقصر کنم و بگم همش زیر سر اون بود! کار ولدمورت هم نتیجه کار یکی دیگه بود...این فقط یه چیزی بود که تو سرنوشت دنیا نوشته شده بود وباید اتفاق می افتاد....نمیشه با انداختن تقصیر به گردن یه نفر همه چیو تموم کرد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
من نظرات رو خوندم ، ولی هیچکسی رو به اندازه ی کریچر مقصر نمیدونم در کشته شدن ِ سیریوس ! درسته که یه جن خونگی میتونه به هر کسی غیر از اربابش دروغ بگه ، ولی اگر زمانی که هری این همه خطر کرد تا بتونه با خانه شماره دوازده ارتباط برقرار کنه ، کریچر گفته بود که سیریوس توی خونه هست و مسخره بازی در نیاورده بود ، هیچوقت این اتفاق نمیفتاد !
کریچر یبیش از همه مقصره. اگه دامبل سیریوس رو حبس نمیکرد بازم ممکن بود این اتفاق بیفته، اگه هری چفت شده بود بازم جادوگری با قدرت ولدمورت میتونست تو هری نفوذ کنه امّا اگه کریچر دروغ نمیگفت هرگز این اتفاق نمی افتاد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
من رفتم.
خیلی زوق زده نشید چون از دستم راحت نشدید، شناسه ی جدید من : نیمفادورا تانکس.