جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

8 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
7
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  186 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  206 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  203 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: چهارشنبه 13 آبان 1388 14:49
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه آینده روشنی رو برای سایت دید چون لزومی نداره که با به پایان رسیدن فیلم هری پاتر این سایت هم درش تخته بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: جمعه 9 مرداد 1388 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه امیدی داشت که ادامه پیدا کنه ولی دیگه خبر های هری پاتر خیلی خیلی کم میشه در نتیجه ممکنه یکمکی خز بشه ولی به نظر من سایت جادوگران پابرجاست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: جمعه 9 مرداد 1388 00:15
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم تاشقایق هست زندگی باید کرد چه اهمیت دارد گاه اگر می رویند قارچهای غربت؟؟!!

مثلا خودمن یه ان سالی بود سر نزده بودم اما دوباره برگشتم
همه مون بر می گردیم!
حتمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... حالا که تنهاتر از هر وقت تنهاییم ...
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگران از زمانی که هری بود واسه ما فارسی زبونا بود. اما پایانش با هری هم مان نیست چون بچها می تونن از قوه ی تخیلشون استفاده کنن و هیچ وقت این سایتو به پایانش نرسونن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 18:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من تو نوجوونیم عاشق زیدان بودم (زیدان بازیکن فوتبال)
زیدان روز های اوج بسیاری داشت و من از دیدن بازیش لذت می بردم
چه شب هایی که بخاطر بازی هاش بیدار نموندم!؟ و از مصدومیت هاش ناراحت نشدم... همون موقع ها به این فکر میکردم که اگه دیگه بازی نکنه چی؟
الان از داشتن صحنه هایی از زیدان تو ذهنم لذت می برم

جادوگران قلک کوچولو ی نوجوونیه منه! درسته اگه بشکنمش پولی دستم رو نمیگیره... اما انداختن یه سکه توش.. صدای جیرینگش
منو می بره به تموم خاطراتم


خواهش میکنم پاکش نکنید...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 18:17
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب به قوله خودت همه میدونیم که روزی هری به پایان میرسه
چه پایان فیلم ها باشه
چه پایان کتاب ها
چه پایان وسایل و مطالب جانبیش
و هممون اگه منظرمو قدیمیامون بگیرین
با هم
با هری
رون
و هرمیون
بزرگ شدیم
روزی همه میمیرن
و هری هم استثنا نیست
هر چن ممکنه هزار سال طول بکشه
خوب هر چیزی پایانی داره
اما این پایان همه چیز نیست
زندگی ادامه دارد
ممنون
این نظر من بود
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدایا مرا آن ده که آن به :oop
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
این هری نیست که جادوگران رو زنده نگه می داره.تنها چیزی که جادوگران رو زنده نگه می داره دوستی و علاقست.شاید هری یه استارت بود ولی استپ نیست! زمانی استپ می شه که کل سایت رو دو رویی و حسادت بگیره.پس بهتره حواسمون جمع باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 17:22
نمایش جزئیات
آفلاین
براي اين چيزا نميشه عمر در نظر گرفت،جادوگران به خاطر كتاباي هري پاتر تا حالا زنده نمونده.كتابا تموم شدن.اما جادوگران حسابش از كتابا جداست.و از طرفي ديگه اين سايت بي منفعت براي بعضيا نيست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 02:40
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر اینکه این همه پست و خاطره پاک شه ذهن آدم رو قلقلک میده . راستش نمیشه پایانی برای جادوگران در نظر داشت . جادوگران میتونه با تمام خاطرات جالبش باشه برای همیشه حتی زمانی که هری نباشه ! توی این سایت ما چیزهایی بالاتر از هری رو تجربه کردیم و تنها به هری بند نبودیم . به صمیمیت اعضا ، به بحث ها و کل کل ها و به میتینگ هایی که رفتید و ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گیلبرتو تصویری عالی از رفتار ما می دهد . به گفته ی او ، آدم ها مثل هندی ها بر روی زمین راه می روند . با یک سبد در جلو ، و یک سبد در پشت . در ?
Re: آينده ي سايت جادوگران؟؟( همه ميدانيم كه سرانجام روزي هري پاتر به پايان ميرسد)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 اسفند 1387 08:36
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا حالا مونده تا پاک بشه چون این سایت خیلی دوست داشتنیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )