جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
66
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: چهارشنبه 30 دی 1388 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
روونا جان. من کلی کار سرم ریخته اس. عکسا رو دادم به همین لینکی که دادی :دی قرار شد بذاره روی سایت. در هر صورت ببخشید که خودم نمیذارم. به شدت سرم شلوغه و کلی کار سرم ریخته!!

در هر صورت خوشحال باشین، به زودی عکسا میاد روی سایت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: چهارشنبه 30 دی 1388 19:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بارتی شما از کسایی که عکسا رو گرفتی نخواستی معرفی کنن ؟

بارتی جان این کاربر اعلام کردن که ملتو می شناسن. آی دیشون هست. میتونین باهاشون صحبت کنین.

همین .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: چهارشنبه 30 دی 1388 19:10
نمایش جزئیات
آفلاین
تعداد 25 تا عکس تا اینجا از میتینگ بدست اومده :دی که یکسریش روی سایت قرار میگیره... به احتمال زیاد عکس هایی که توش دخترها هستن رو روی سایت نمیذارم!! اگه خواستم بذارم هم باید برم ازشون اجازه بگیرم که یکسریشون رو نمیشناسم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 دی 1388 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
به بارتی:

--- تبلیغ ایمیل ممنوع ---

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 دی 1388 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اوکی.. من تمام سعیمو میکنم که تا آخر هفته هر چی عکس هست گیر بیارم.. هر کسی هم هر عکسی پیدا کرد (توی خیابون٬ فیس بوک٬ کلوب یا توی هر بوقستان دیگه :دی) میتونه واسه من ایمیل کنه تا من با سرعت ۱۶ مگابایت بر ثانیه به سرعت تمام عکسا رو روی سایت در آلبوس مخصوصش بذارم و بعد همه بریم نظر بدیم و حال کنیم :دی ایمیل من اینه: sorena_db@yahoo.com

فقط اگه ایمیل زدین حتما اینجا بگین.. چون من روزنانه بالا ۲۰ تا ایمیل دریافت میکنم و دو سه هفته اس که ایمیلمو چک نکردم :دی پس هر موقع عکسا و اینا رو ایمیل کردین بگین.. اگه فیلم هم داشتین بفرستین :دی فوقش میذاریم توی دریافت فایل :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 دی 1388 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به بارتی:

بارتی جان ممنون از زحماتی که می کشی. در ضمن قراره ده یازده تا از عکسا هم بدست من برسه. اگه رسید برات ایمیل میکنم.

فقط لطف کن اگه میشه زودتر کاراشو انجام بدی.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 دی 1388 12:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ملت ارزشی و ورزشی جادوگران


آقا من بالاخره رکورد 16 و چندین ماهم رو شکستم و یه اکانت فیس بوک درست کردم و از اونجایی که توی ایران هم نیستم، واسم فـیلتر نیست و به راحتی میتونم باهاش کار کنم :دی فقط اینکه یه چند روزی صبر کنین که این درخواست دوستی ما اوکی بشه و عکس ها پیدا بشه :دی من سعیمو میکنم که هر چه زودتر هر چی عکس هست توی سایت بذارم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: دوشنبه 28 دی 1388 15:58
نمایش جزئیات
آفلاین
توی شهرستانا هم بذارید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
[img]http://www.jadoogaran.org/ima
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: دوشنبه 28 دی 1388 11:14
نمایش جزئیات
آفلاین
به لودو:

لودو جان ممنون از اینکه اقدام آمادگی کردی. نمیدونم شاید بارتی خودش یه اکانت زده باشه ولی یه زحمتی بکش شما یه پخ واسه بارتی بفرست. ممنون .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: دوشنبه 28 دی 1388 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
من اکانت فیس بوک دارم، میتونم کارو انجام بدم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده