جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: یکشنبه 7 مهر 1392 18:42
نمایش جزئیات
آفلاین
تو کتاب هفتم که خیلی گریه کردم مخصوصا اونجا که تانکس کشته شد و بچه اش یتیم شد. میدونید گاهی بعضی ها اینقدر تو ذهن من خوب و شاد هستند که هیچ وقت تصور نمیکنم در غم و ناراحتی ببینمشون. تانکس همچین فردی برای من بود و وقتی تو فیلم هم دیدم روی زمین دراز کشیده و هیچ حرکتی نداره خیلی گریه کردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمانی که نا امید شدی به یاد بیار که تاریک ترین ساعت شب نزدیک ترین لحظه به طلوع خورشید هست
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 مرداد 1392 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
تنها مرگ یه نفر بود که باعث شد بغض کنم اونم اسنیپ بود به خاطر نحوه ی زندگیش رفتار پدر مادرش دوس داشتن لیلی و از دست دادنش.. اینکه بچه های دیگه مسخره ش میکردن و عملا قربانی شدنش به خاطر هری! حقش این نبود ولی... مثل زندگی واقعی بود هپی اندینگی وجود نداشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میشناسی مارو
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: یکشنبه 6 مرداد 1392 23:53
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش هیچ کدوم از قسمتهاش اشکم در نیومد. آخه یه داستان مگه میتونه اشک آدم رو در بیاره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
HUNTER
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 12 تیر 1392 22:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من اشکم سر هیچ قسمتی در نیومد؛ ولی خاطرات اسنیپ واقعا منو تحت تاثیر قرار داد.
همینطور مرگ دامبلدور و سیریوس بلک.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به راستی که حکومت شایسته ی جاه طلبیست، پس چه بهتر که بر دوزخ حکومت کرد تا اینکه در بهشت کمر به خدمت بست.
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 12 تیر 1392 21:10
نمایش جزئیات
آفلاین
لحظه ای که پروفسور اسنیپ مرد.
با اینکه کاراکتر منفی داستان بود و خیلی حاله هری رو میگرفت ولی واقعا از مرگش ناراحت شدم من طرفدار پرو پا قرص اسنیپ بودم.

اخر سری هفت هری پاتر جلد دوم واقعا اشکم دراومد به خاطر این که:دیگه هری پاتر نیست دیگه رمانی با این عنوان نیست.
خدائیش ما با هری پاتر بزرگ شدیم سخته برامون بخواهیم از داستانش دل بکنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچوقت با دم یک اژدهای خفته بازی نکنید!!!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1392 02:47
نمایش جزئیات
آفلاین
لحظه ی مرگ اسنیپ و دامبلدو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!

نشان سازمان حمایت از ساحره ها =
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: شنبه 8 تیر 1392 17:48
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید همه ی شما بدونید غم بخش بزرگی برای یک داستان هستش.

فرد که می تونست روحیه ی خواننده رو به وجد بیاره در آخر باعث غم و اندوه شد.

شاید کسی هدویگ رو به یاد نیاورده...جغدی که در زمان تنهایی هری بهش امید می داد و همدم خوبی بود و برای نجات جون صاحبش مرگ رو پذیرفت.

سوروس اسنیپ هم که بر خلاف چهره ی عبوس و رفتاری خشک ، غم زیادی رو با خودش حمل می کرد و من خیلی از این صحنه ناراحت شدم.

به هر حال....

باید کسانی مثل افراد بالا خودشون رو فدا کنند تا دیگران زنده بمانند ولی یادشان همیشه جاودان خواهد ماند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 6 تیر 1392 01:23
نمایش جزئیات
آفلاین
میتونم بگم مرگ دامبلدور
مرگ اسنیپ
مرگ فرد
مرگ سیریوس بلک !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگه توزندگی زمین خوردی از جات پاشو پوز خند بزنو بگو: همه ی زورت همین بود؟؟
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 تیر 1392 19:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اشك كه نه بهتره بگم ناراحتي! مرگ دامبلدور (گرچه يه جورايي ميدونستم ميميره) - مرگ اسنيپ، سيريوس و لوپين هم غم انگيز بود! فقط يه جا نزديك بود گريه كنم اونم وقتي بود كه كتاب هفتم رو تموم كردم. واقعا حس بدي بود...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ميدوني بزرگترين اشكال زندگي واقعي چيه؟
تو لحظات حساس موسيقي نداره!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 تیر 1392 19:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اشك كه نه بهتره بگم ناراحتي! مرگ دامبلدور (گرچه يه جورايي ميدونستم ميميره) - مرگ اسنيپ، سيريوس و لوپين هم غم انگيز بود! فقط يه جا نزديك بود گريه كنم اونم وقتي بود كه كتاب هفتم رو تموم كردم. واقعا حس بدي بود...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ميدوني بزرگترين اشكال زندگي واقعي چيه؟
تو لحظات حساس موسيقي نداره!