جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 13:37
نمایش جزئیات
آفلاین
ای وای هلگا حواسم نبود که جواب دادی:دی
استرجس چقدر مقام داری بزنم به تخته:دی
خب من که گفتم:
نظرات و عکس ها ارسالیمان.
آیا بعدا توی سایت قرار می گیره؟
به هلگا:
چی ینی دوباره ارسال کنیم؟
اَی بابا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 12:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سارا کلن نوشته:
بنده یه سوالی کردم و رها اسنیپ عزیز هم گفتن که همین سوال رو دارن و البته دوستان جواب ندادن سوال این بود:
به علت به روز رسانی سایت نظرات ما و عکس های ارسالیمان روی سایت قرار نمی گیرند؟
کی به روزرسانی تمام می شود؟
آیا بعد از به روزرسانی نظرات و عکس های ارسال شده مان روی سایت قرار می گیرد؟


سلام
شما برای کدوم قسمت مطلب ارسال کردید ؟ اطلاع بدید تا بررسی بشه مجددا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 10:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سارا

همونطور که به raha-snape هم گفتم الان متأسفانه مشکلاتی برای مسئولین فنی پیش اومده.
حالا اگه میخواین می تونین دوباره چیزایی که فرستادین رو بفرستین تا تأیید بشن.

آنتونین

پلیس خوب و بد نداریم اینجا، همه خوبیم.
شما متأسفانه یه اکانت دیگه ساختی و با اون توی چتر پیام دادی.
این کار شکستن جریمه ای بود که برات در نظر گرفته شده بود.

آنتونین عزیز واقعاً نمی دونم هدفت از این کار هات چیه؟ اولین چیزی که به ذهن منم رسید اینه که میخوای بلاک بشی، ولی بعد دیدم نه انگار، اینو نمیخوای.
فکر نمی کنم هم قصدت خراب کردن جو سایت باشه، چون مسلماً همونطور که این سایت برای همه ی اعضاش عزیزه، برای تو هم هست. تأثیر منفی که کار هات روی جو سایت میذاره همه رو آزرده می کنه.
اگه هدفت رو با ما هم در میون بذاری شاید بشه کمکت کرد و به روش دیگه ای مسئله رو حل کرد.

در ضمن لطفاً آخرین بارت باشه که جریمه ـت رو می شکنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 02:23
نمایش جزئیات
آفلاین
هلگا

تو الان اون پلیس خوبه ای؟:دی

من چیکار دارم به سابقه م! هیچ سابقه خوبی ندارم اینجا! یک مرگخواری که آزکابان رفته اونم همراه بلاتریکس سابقه مابقه ش کیلو چنده. گواهی عدم سوء پیشینه بگیرم پرینتر مشنگی اداراتی که جواب استعلامو میدن هنگ میکنه: آدمکشی، شکنجه، گروگانگیری، خون و خونریزی! مرگخواری! نه نه اصلا سابقه خوبی ندارم

دسترسی رو گرفتی؟ مطمئنی؟ پس چطوری من الان پیام دادم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
بنده یه سوالی کردم و رها اسنیپ عزیز هم گفتن که همین سوال رو دارن و البته دوستان جواب ندادن سوال این بود:
به علت به روز رسانی سایت نظرات ما و عکس های ارسالیمان روی سایت قرار نمی گیرند؟
کی به روزرسانی تمام می شود؟
آیا بعد از به روزرسانی نظرات و عکس های ارسال شده مان روی سایت قرار می گیرد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 01:09
نمایش جزئیات
آفلاین
درود

آنتونین

متأسفانه اتفاقاتی افتاد توی این چند ساعت گذشته که چندان خوشایند نبود.
مطمئناً سوابق تو و فعالیتت توی سایت از کسی پنهان نیست و کسی هم اونا رو فراموش نمی کنه.
در نتیجه برای آخرین بار بهت میگم که خواهشاً دیگه چنین رفتار هایی تکرار نشه و سعی کنیم احترام طرف مقابلمون رو حفظ کنیم.
فراموش نکنیم که اینجا برای تفریح ـه نه برای دعوا و بحث و توهین.
در ضمن به دلیل صحبت هات توی چت باکس مجبورم یک هفته دسترسی ـت از اونجا رو هم بگیرم. امیدوارم آخرین باری باشه که دسترسی یکی رو، هر چند موقت، می گیرم.

موفق باشی


raha-snape

دوست عزیز، متأسفانه مشکلاتی که برای دوستان فنی پیش اومده یه کم کار رو به تأخیر انداخته و اینجا نیستند که جواب شما رو بدن.
ولی من فکر می کنم ممکنه این نظرات شما اگه توی روز های آخر قبل از به روز رسانی بوده باشه، پاک شده باشه. بهتره دوباره نظراتتون رو بفرستید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 00:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلاااااااام
اخر چیشد ؟؟ چقدر باید تا تموم شدن این بروز رسانی ها صبر کنیم ؟؟؟؟؟
هیچ کدوم از نظرات و تصاویر ارسالی من تایید نشده !!!! خسته شدم !!
دیگه الان روز اخر ماهه !! پس شما هم باید زودتر به این بروز رسانی ها سر و سامون بدید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 30 فروردین 1393 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
_اینکه من فازم چیه به خودم مربوطه! سریع خودمونی نشو! با ساحره ها باید درست صحبت کرد ولی چون اینجوری صحبت میکنی همینجوری هم باید جواب داد. اول باید به عنوان یه مدیر درست صحبت کنی بعد میتونی اسم خودتو مدیر بذاری.
_ اینکه قدیم از مدیرا دفاع میکردم، توضیحاتی برای خودم دارم که البته تو سایت هم گفتم قبلا و نیاز نمیبینم دوباره بگم!
_ سوتی هایی که گرفتید سوتی های خودتون بود! اخطار پیام شخصی هلگا که مشخصه چقدر سندیت داره!!
_ تو در قالب ایفای نقش میتونی اظهار نظر کنی ولی ذهنیت دیگه ای نباید پیدا کنی چون فقط مدیر ایفا و انجمن های ایفایی نه کل سایت. میگیرم و میبندم و فلان...بلوفه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 30 فروردین 1393 17:31
نمایش جزئیات
آفلاین
دالاهوف:

من یه سؤالی که به صورت مداوم برام مطرحه، اینه که شما فازت چیه دالاهوف؟!

ینی منظورم اینه که چی می‌خوای دقیقاً؟ می‌خواید بلاک شید؟ خب بفرما، در اسرع وقت بنده با کمال میل و خاطری منبسط، شما رو بلاک می‌کنم. می‌خواید آزار بدید؟! خب ما الان دسته‌جمعی همه‌مون خیلی حرص خوردیم و بیش از حدش، ممکنه واکنش داشته باشه. می‌خواید فاز مرگ بر مدیریت برداری؟! شما همونی که من از ماجراهای بالاک دسته‌جمعی بچه‌ها به خاطر دارم و قند خونت در اطراف مدیران به شدت فوران می‌کرد و بیم سکته‌ت می‌رفت و بهتره به فکر یه فاز جدید باشی!

جوابتون رو در مورد تعداد اخطارها هلگا داد که البته پست رو پاک کردی و یکی دیگه زدی، چون خاطرتون مکدر شده بود از ویرایش زیر پستت. تعداد اخطارها به صورت عادی، سه تاست؛ ولی بنده می‌تونستم همون دیشب شما به خاطر توهین‌های مکرّر و برخوردهای نامناسبت، بلاک کنم. و این که بلاک نکردم هیچ ارتباطی به شخصیت دلنشین و پاپیولار ( ) شما یا احیاناً شخصیت دلنشین خودم ( ) نداشت بلکه نمی‌خواستم این شائبه پیش بیاد که هرکی به مدیرا از گل نازک‌تر بگه، بلاک می‌شه.

و همین‌جا بگم اگر من کاربر عادی بودم، خیلی زودتر از این صحبتا پرمون می‌گرفت به پر هم و به قول ِ معروف کلاهمون می‌رفت توی هم.

در نهایت، یه جمع‌بندی بخوام داشته باشم از کل برخوردا و رفتارای شما و نحوه‌ی صحبت کردنت و میزان فعالیت مفیدت برای جادوگران، می‌تونم بگم شما کلاً یه بهانه برای بلاک شدن هستی که بعداً دست و پا و مایتعلق به، بهش اضافه شده.

حالا هم بنده آخرین حرفم رو به عنوان ویولت بودلر، اینجا عرض می‌کنم: یک بار دیگه، بنده هرگونه توهین یا صحبت نامناسب یا زیرپا گذاشتن قوانین سایت ازتون ببینم، بلاکتون می‌کنم. کاری ندارم با کی، کجا، چطوری و کـِـی به شکلی نامناسب و خارج از عرف صحبت کنید و نظم سایت رو به چه شکلی بهم بریزید، اگر من دسترسی داشته باشم، دسترسی شما رو می‌گیرم. اگر دسترسی نداشته باشم، قطعاً خیلی دستم بازتره برای این که چطوری برخورد کنم و چطوری واکنش نشون بدم.

دیگه هم عرضی ندارم. به فعالیت‌هاتون ادامه بدید. فقط به هر حال، ما تا حالا دوبار ازتون "بهانه" گرفتیم. قطعاً می‌تونیم بار سوم هم یه چیزی رو بهانه کنیم!

موفق باشید.

-____________________________________-


اعضایی در ارتباط با قالب و امثالهم پرسیدند، فکر نکنن پستشون رو ندیدم، ولی واقعیتی که وجود داره اینه که من درک ِ فنی‌م رو به صفره میل می‌کنه و این سؤالا رو باید آنی مونی یا دلورس اینا جواب بدن.


مینروا مک‌گونگال:

برای عکس گذاشتن چه اِروری می‌ده بهتون؟! اندازه؟ یا می‌گه فایل مشکوکه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 30 فروردین 1393 02:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا! آقاااااااااا! به مدیرای جدیدتون بگید میخوان بهونه بگیرن خب یه جور شیک و تمیز تر و باحالتر بگیرن و اخطار بدن! یعنی چی آخه؟:دی کمتر از یه ساعت دوباره برای من اخطار زده به این مضمون:

تصویر تغییر اندازه داده شده



به مدیرای جدیدتون بگید که وقتی مدیری اخطار میفرسته یعنی یک شخصیت حقیقی و عضو معمولی نیست چون یه عضو معمولی همچین حقی رو نداره و اگه حقیقی نیست و یه شخصیت حقوقی و مدیریتی تو سایت داره وقتی اخطار میفرسته مثل اینه که داره از طرف کل تیم مدیریت جادوگران میفرسته مثل بانو مافلدای عزیزم که اخطار میفرستاد! پس افشاگری و فاش سازی پیام شخصی یکی از اعضا معنی نداره! میخوای بهونه بگیری راه های بهتری هم هست:دی




------------


پست قبلی:
برای من یه اخطار فرستاده...میخواستم بپرسم هنوزم مثل قدیم ماگزیمم سه بار
اخطار فرستاده میشه یا کمتر و بیشتر شده؟ بالاخره آدم باید بدونه چند بار میتونه
توهین کنه!؟

تصویر تغییر اندازه داده شده


در ضمن من دوست ندارم شخصی پستمو ویرایش کنه! از مدیرای قدیمی تر بپرسید که قبلنا این کار خیلی کم و به ندرت انجام میشد! و یه بار هری پاتر هم اومد کلی جر و بحث کرد و دفاع کرد از اعضا سر این قضیه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!