جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

134 کاربر(ها) آنلاین هستند (117 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
134
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 اردیبهشت 1393 16:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اون پایین صفحه ی اصلی سایت زده دریافت تاریخچه ی جام جهانی کوییدیچ.
اما خوب من نمی تونم دریافتش کنم.
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 16:25
نمایش جزئیات
آفلاین
این یکی رو هم درست کنی حل میشه دلو!

http://bayanbox.ir/id/749003981956607650?info

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 15:53
نمایش جزئیات
آفلاین
پس اینهمه بهتون تهمت زدم سر هیچی؟!ولی جدا نمیدونستم ایجاد انجمن و گروه جدید میتونه توی سرعت لود سایت تاثیر بذاره.آخه قبلا که سیستم مدیریت محتوای سایـت خودمون هم زوپـس بود،هرچی گروه و انجمن اضافه می کردیم،متوجه تغییراتی توی سرعت سایت نمی شدیم.پس یادم باشه واسه دفعات بعدی!بعدشم مگه شما دارین چیو آپدیت میکنین که اینقدر طول میکشه؟!والا ما فقط دکمه آپدیت رو از بخش ماژول ها توی منوی مدیریت میزدیم و بـــــوووم!سیستم خیلی راحت آپدیت میشد.

پس خودت زحمت چت باکس و ایمیل نشریه رو بکش دیگه!ولی بهمـون قول بده که هر وقت امکان ایجاد انجمن و گروه برای نشریه به وجود اومد،اینـکارو برامون بکنی.چون تا حدودی کارمون رو راحت تر میکنـه.فعـلا همین دیه..

دمـت هـات!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 09:29
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک قدیمی نشریه فاقد ارزش و کیفیته. سه نفر آدم دور هم جمع بودن مطلب گذاشته میشد یکی میگفت اره یکی می گفت نه. مسئله من سر تاپیک نیست. شما تصور می کنید به خاطر سخت شدن کار کنترل محتوا میگم که نمیشه گروه و انجمن ایجاد کنم. نه. به خاطر خود زوپس هستش. در جریان آپدیت سایت همین مقدار گروه رو حداکثر در نظر گرفتیم جهت بهینه سازی و بهبود راندمان. تاثیر منفی میذاره بر سرعت لودینگ.

شما به جای اینکه چند دقیقه وقت بذارین و پست ارسال کنید در انجمن خصوصی، به جاش پیام هاتون رو در چت باکس خصوصی پشت سر هم ارسال کنید. جهت ارسال آپلود فایل نوشته هاتون و عکس هاتون میتونید از اون سایتی که لینک دادم استفاده کنید و لینک دریافت رو در چت باکس قرار بدین تا اعضای نشریه مشاهده کنن.

چیزی که واضحه اینه که به هیچ عنوان در سایت نه گروه دیگه ثبت باید بشه نه انجمن دیگه. بهترین روش ممکن و بدون هزینه رو هم پیشنهاد کردم. چت باکس اختصاصی که خودم براتون فراهم میکنم (خودتونم میتونید فراهم کنید) + آپلود سنتر مگا که راحت آپ می کنید و لینک میدین همکاران بگیرنش. نظرات رو هم در چت باکس خصوصی تون اعلام میکنن. چیز پیچیده ای نیست.

لطفا تصور نکنید بر حسب سنت جادوگران حتما باید فرآیند فراگیر خصوصی سازی و انجمن خصوصی و گروه خصوصی ترتیب داده بشه. اصلا نیازه به این بازی ها نیست. کار گروهی اگه بخواد انجام بشه درست، میشه و وابسته به داشتن دسترسی و انجمن خاص نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین


آخـرشم من از دست شماها سکته میکنم.ببین ما الان نیاز داریم تا به تاپیک های قدیمی نشریه دسترسی داشته باشیم تا بچه ها با روند کار بیشتر آشنا باشن.شاید بتونیم هماهنگی هارو از طریق مسنجر یا هزار راه موجود دیگه هم انجام بدیم اما برای هر مقاله و عنوان نشریه باید تاپیکی وجود داشته باشن تا بچه ها بتونن با تسلط کامل روش نظر بدن.

چون کارمون گروهیه باید همه ی بچه های نشریه به مقالات دسترسی داشته باشن.نـه اینکه بچه ها هرکدومـشون جداگونه مقالات رو برای من بفرستن تا من آمادشون کنم.اینطوری فایده نداره چون همه باید در مورد مقالات نظرشون رو بدن و بقیه هم باید بتونن در هر زمان نظرات بچه هارو بخونن.توی مسنجر و چت باکس برای اینکارا آزادی عمل زیادی وجود نداره و کارامون خیلی محدود میشه.توی یه انجمن مشخص میتونیم کارامون رو دسته بندی کنیم و براشون تاپیک مناسبو ایجاد کنیم اما توی چت باکس همه موضوعات درهم و بهم ریخته میشه.کنترل زیادی نمیـشه روش داشت!

ایجاد کردن یه انجمن با دسترسی های محدود کار سختی نیست که نشه انجام داد.چون انجمنش هم مخفیه و فقط یک گروه خاص بهش دسترسی دارن،بعید میدونم برای سایت مشکلی ایجاد کنه.موضوع اصلی مدیران سایتن که دوست دارن فضا و گستردگی سایت محدود بمونه تا روش کنترل بهتری داشته باشن.خلاصه اگه واقعا امکان ایجاد چنین انجمنی نیست،خودم باید تنهایی دست به کار بـشم و هاست و دامین اختصاصی نشریه رو ثبـت کنم تا توی یه فضای دیـگه روش کار کنیـم.ولی من میدونم جزء اینکه خودتون میخواید سخت بگیرید،مسئله ی دیگه ای در میون نیست

بابت اصلاح لینک نشریه هم ممونم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/21 23:41:12
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 19:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام تام

اوکی. موافقت می کنم. فقط یه مسئله ای که هست اینه که امکان میزبانی در انجمن و تشکیل گروه برای نشریه وجود نداره. وب میل برای نشریه میشه درست کرد. مشکلی نیست. تاپیک عمومی هم میشه براش بزنید. ولی برای بحث خصوصی در موردش می تونید یکی از این دو رو انتخاب کنید:

چت باکس اختصاصی (آدرس برای اعضای اصلی نشریه)
چت یاهو و امثال اون

آپلود موقتی فایل ها هم که:https://mega.co.nz/

فایل های نهایی میان روی سایت.

* آدرس اصلاح شده دانلود نسخه قدیمی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 16:51
نمایش جزئیات
آفلاین
دلـو!

من با اکثر بچه های فعال و فهیم سایت گفتگو کردم و اکثریتشون اعلام آمادگی و همکاری کردن.گرچه خیلی هاشون کنجکاو بودن که بدونن داستان نشریه قبلی چی بوده.منم ایـن لینـک خبر انتشار فصل نامه تک شاخ رو بهشون دادم تا تقریبا کار دستشون بیاد.اما متاسفانه لینک های دانلود نشریه دچار مشکل شدن و بخش ورق زن آنلاین هم فیـــلتـــر شده.چون فایل هارو توی پوشه تم آپلود کردی،احتمال میدم اشتباها پاکشون کرده باشی.در هر حال اگه امکانش هست فایل هارو برگردون تا بچه ها استفاده کنن

اگه یادت باشه همون موقع هم انتشار این نشریه ذوق و شوق بچه هارو خیلی بیشتر کرد و توی فعالیت سایت تاثیر مثبتی داشت.خیلی از بچه ها به بهونه ی همین نشریه،دوباره سرازیر شدن توی سایت.که این سری تصمیم گرفتیم توی نشریه موارد تشویقی هم داشته باشیم البته به نوع خــودش!حالا فعلا این مسائل بماند..

من منتظر بودم تا بچه های بیشتری اعلام همکاری کنن اما فعلا برای استـارت کارمون و به دلیـل کمبود وقت،اسامی شش نفری که طی گفتگوهای طویل،باهاشون هماهنگی شده و اعلام همکاری کردن رو قرار میدم تا علی الحساب کارمون راه بیوفته.

آیلین پرنس
ماندانگاس فلچر
لینی وارنر
آپولین دلاکور
الادورا بلک
ویولت بودلر

تقسیم بندی محتویات نشریه (جهت اطلاع بیشتر بچه ها):
نقل قول:

تام ریدل نوشته:

60 درصد مطالب نشریه باید در مورد ایفای نقش و پیرامونش باشه.یعنی آخرین اخبار و اتفاقات ایفای نقش،انتخاب بهترین رول ها،انتخاب بهترین نقد ها،استفاده از تجربیات بهترین نویسنده های سایت،نوشتن رول های مناسبتی،شایعه سازی در مورد وقایع ایفای نقش،شفاف سازی وقایع سایت،بررسی اتفاقات اخیر هاگوارتز و خیلی چیزای دیگه که میشه توی نشریه جاش داد.10 درصد از مطالب سایت محوریت خود سایت هستش.مثله مصاحبه با اعضا،یادی از فسیل ها و قدیمی های سایت،اینکه چطور شد سایت رو ساختن و اینجور چیزا.30 درصدش هم اختصاص پیدا میکنه به خبرهای دنیای هری پاتری.مثلا همین خبر "سه فیلم اقتباسی از جانوران شگفت انگیز اکران خواهد شد" که میتونه به عنوان خبر منتخب با توضیحات مفصـل،توی نشریه جای بگیره.مسائل خلاقیتی اعضا مثه ترول های هری پاتری و ... هم استفادش در نشریه کار جالبیــه!


همچنین قراره که نشریه به سه شکل آنلاین،پی دی اف و ورژن موبایلی منتشر بشه.البته برای ورژن موبایلی هم برنامه های مختلفی در نظر گرفتیم.کاربرای عادی و مهمان هم میتونن مقالاتشون رو به ایمیل در نظر گرفته شده برای نشریه ارسال کنن تا در صورت تایید،اونارو توی نشریه قرار بدیم.هنوز در مورد اینکه نشریه هر چند وقت یکبار منتشر بشه تصمیمی گرفته نشده چون معلوم نیس که چه موقعی مقالات مورد نظر نشریه تکمیل بشه.

فعلا همین دیه...تا بعد که ببینیم چه باید کنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/21 16:56:49
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/21 16:59:39
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1393 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
به مرلین:

اگه حل نشده هنوز مجدداً یادآوری کن. فکر کنم درست شده باشه البته برای همگی.

به مورفین:

وقت می بره. الان مشغول کارای آپدیت هستیم. بعداً دوباره یه جغد برام بفرست یادآوری کن بهم.

به آیلین:

لینک اون پست در تالار اسلی رو برام با زاغی بفرست.

به تام:

اون انجمن دیگه وجود خارجی نداره. تاپیک هاش منتقل شدن به مدیران. جهت راه اندازی مجدد بعد از این ماه، باید به غیر از خودت تعداد 5 نفر دیگه به من پیام بفرستن که میخوان با هدایت شما روی چنین موضوعی کار کنن. نشریه میتونه هر شکلی از یک مجله رو مثلا هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه، سالنامه یا ویژه نامه - کار کنه. 60 درصد مطالبش باید با محوریت ایفای نقش سایت باشن و 10 درصد خود سایت (غیر از ایفای نقش- مثل مصاحبه با اعضا و از این قبیل) و 30 درصد هم مطالب و خبرهای منتخب هری پاتری.

_________________________
* نصف مدیران نقش تابلوهای هاگوارتز رو ایفا می کنند. لذا عاجزانه خواهشمندم زیاد به پاسخگویی سریع و جامع در این تاپیک امیدوار نباشین. (حداقل تا آخر این ماه) - همچنان درگیر به روز رسانی سایتیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 23:55
نمایش جزئیات
آفلاین
اوهوووم!

ما هرچی ده ساله میایم اینجا داد و بیداد می کنیم و غر می زنیم،فایده نداره.بزار اینبارو از در پشتی وارد بشیم تا بلکه معجزه ای چیزی بشه!

یادمه پارسال همین موقع ها برای مدت کوتاهی نشریه جادوگران فعالیت میکرد که خودمم توی همون مدت عضو افتخاری این نشریه بودممتاسفانه تنها یک شماره از این نشریه منتشر شد که واقعا بحث برانگیز و جالب بود.خیلی از مطالبش جای بحث و گفتگوی بیشتری داشت.

بعد از مدتی با بد قولی اعضای این نشریه و سردبیر منگلش نشریه تعطیل شد و به ملکوت علاء پیوست.همون موقع هم من خودمو کشتم که این نشریه رو تعطیل نکنن،اما نشد که نشد!

نمیدونم خبر دارید یا نه اما الان گوگل برنامه ای به نام Google Currents که البته تبدیل به Newsstand شده، داره که امکان ایجاد مجلات رو به شکل دلخواه،فراهم میکنه.واقعا هم چیز جیگریهاگه یه نظرسنجی کنید متوجه میشید که این روزا اکثرا همه به گوشی های اندرویدی یا حداقل گوشی که این نرم افزارو ساپورت کنه،دسترسی دارن.نمیدونم Pc هم امکان استفاده از این برنامه رو داره یا نه.

در کل اینکه میخوام برای زنده شدن این نشریه دسترسی انجمنش رو بهم بدین تا خودم مطالب رو جمع بندی کنم و تنهایی دست به کار بشم.بچه های زیادی هم هستن که بخوان واسه اینکار حمایتمون کنن.همین دیه!!

فعلا..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/19 0:58:59
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
با درودی دیگر خدمت مدیران عزیز

حقیقت برای من یه مشکل عجیب و غریب پیش اومد امروز.
وقتی می خواستم پسمتو ارسال کنم و عبارت مورد نظرمو لینک کردم بعد از ارسال متوجه شدم عبارت لینک نشده بلکه آدرس برام به نمایش دراومده رو صفحه و ریخت پستو زده به هم!
این اشکال وقتی از بولد و... هم استفاده کردم تو نوشتم وجود داره. یعنی به جای بولد کردن یا کج کردن اون عبارت کدش به نمایش در میاد. فکر کردم شاید مرورگرم مشکلی داره یا سازگاری نشون نمیده و عوضش کردم ولی فایده نداشت.
ممنونم از راهنماییتون.
پ.ن: البته الان متوجه شدم به طرز عجیبی عبارتم اینجا بولد شده ولی پستم تو تالار خصوصی اسلیترین رو سه یا چهار دفعه ویرایش و ارسال کردم و همون آش است با همون کاسه. الان کاملا گیج شدم! :hyp:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آیلین پرنس در 1393/2/16 21:57:37