من اگه جای هرمیون بودم؛هیچوقت به حرف هری گوش نمیدادم و طبق غریزه ام با اعتماد بیشتر به عقل و شعور دامبلدور مانع رفتن به وزارتخونه میشدم یا بعد از بردن آمبریج به جنگل ممنوع بر میگشتم ببینم اسنیپ چه غلطی کرده آیا؟ اونوقت سیریوس نمیمرد. سیریووووووووووووس!چرا؛چرا؛چرا؟
دوست داشتم هرمیون باشم تا چند تا اشتباه این شخصیت رو اصلاح کنم. این جا اون اشتباهات رو می نویسم و کاری که باید انجام می شد به جای اون اشتباه: 1-سال اول یه کلیپسی چیزی به اون موهای ویز ویزی می زدم، البته در مورد هرمیون فیلم حرف می زنما. 2-سال سوم علاوه بر مشت، یه لگدی چیزی هم به مالفوی می زدم، این قدر هم از پرواز نمی ترسیدم. 3- سال چهارم خریت محض به خرج نمی دادم و با کرام نمی رفتم مهمونی، هری به اون شاخ شمشادی، آخه آدم چقدر می تونه خر باشه؟؟؟ 4- سال پنچم سعی می کردم رابطه هری و چو رو یه جوری شکر آب کنم، دختره ی لوس نق نقو!! 5- سال ششم، به رونالد بیلیوس ویزلی احمق محل نمی ذاشتم می ذاشتم کوییدیچشو ببازه، با اون دختره ( اسمشو نمیارم) بیشتر دوست بشه بلکه ازدواج کنن دست از سر من و هری بردارن. 6- وقتی می خواستم رو به اون ماره که در واقع ناگینی بود طلسم پرتاب کنم، از چوب هری استفاده نمی کردم، طفلکی! 7- وقتی رون رفت، ککم نمی گزید، چه بهتر! 8- توی نبرد هاگوارتز هرچی رون بهم می گفت پاشو بیا بریم نیش باسیلیسک بیاریم، توجه نمی کردم. 9- نمی ذاشتم هری بره مالفوی رو نجات بده، چون چند بار بهم گفته بود گند زاده. 10...... ور در آخر، گناه و اشتباه کبیره ی ازداج با رون موقرمزی زشت خنگ رو مرتکب نمی شدم. هری مگه چشه آخه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلت برای مرده ها نسوزه هری، بیشتر برای زنده ها دلسوزی کن. و بیشتر از همه، برای کسانی که بدون عشق زندگی می کنند. آلبوس پرسیوال وولفریک برایان دامبلدور
اصلا یه همچین شخصیتی تو کتاب داشتیم ؟؟؟؟ کو ؟؟؟؟ پس چرا من ندیدم ؟؟؟ خوب من اگه جای اون بودم : 1 . دفترمو طبقه هفتم نمی ذاشتم . خو چه کاریه ؟؟؟ یه وقت یه فرد بخت برگشته ای باهام کار داشت چه جوری این همه پله رو بیاد بالا عاخه ؟؟
2. انقدر به این بچه ها رو نمی دادم . یعنی چه ؟؟ معلم انقدر حرف گوش کن عاخه؟؟؟
3 . عینکمو عوض میکردم . چون عینک گرد بهم نمیومد . از این عینک قاب گنده ها میزدم که جدیدا مد شده. بعلـــــــــــــــــــــــــــــــه
2 _ هرماینی جین گرینجر
1 . انقدر خر نمی زدم . نه واقعا شما به کسی که می شینه کل تابستونو کتابای سال بعدشو میخونه میگین باهوش ؟؟؟ والا ما به این افراد لقب پسندیده دیگری میدهیم ... باشد تا رستگار شود
2 . عاقا کلا دور هر چی رون بود رو خط میکشیدیم . ( هر چند خودمم مدتی در دوران جاهلیت به سر میبردم و واقعا ازش خوشم میومد و صد البته خری بیش نبودم)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بــزرگــتــریــن دشــمــن آدمــی فــهــم اوســت
پـس تــا مــیــتــوانـی خــر بــاش . . .
تــا خــوش بــاشــی . . .
(یک امضای کاملا ریونکلاوی )
من هر چی تلاش میکنم از پای جادوگران پاشم پاشیده نمی شم . محض رضای