جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

55 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
51
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: دوشنبه 24 شهریور 1393 00:47
نمایش جزئیات
چقدر من بچه خوبیم هی نظر میدم
اقا جون من ایندفعه زودتر بذار انقدر فاصلشون طولانی میشه اصلا یادم میره چی به چی بود !!
تازه بعد اینهمه صبر کردن فصل ها خیلی کوتاهن تا میایم گرم بشیم تموم میشه !!
بله این بود نصایح من ...
( یه چیز دیگه اینکه کاش یه توصیفاتی میکردی درباره زشتی و زیبایی چهره این دو تا بشر نمیدونم زشت تصورشون کنم یا خوشگل همینجوری موندم رو هوا )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: شنبه 22 شهریور 1393 17:25
نمایش جزئیات
با سلامی مجدد هر چند من تا به حال اینجا پست نذاشتم و نمی دونم چرا گفتم سلام مجدد!
داستان جالبی داره میشه و من از توصیفاتش خوشم میاد. می دونی که من چقدر توصیف کردنو دوست دارم! هرچند نسبت به سری قبلی یکم کم شده بود.منتظرم ادامه شو بخونم.
فقط یه چیزی...این قسمت شبیه اون قسمتی نشده بود که هاگرید هری رو برده بود خرید یکمی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: شنبه 22 شهریور 1393 09:26
نمایش جزئیات
خیلی باحالی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: جمعه 21 شهریور 1393 21:37
نمایش جزئیات
نقل قول:
ببخش یکی از اون نه نفر من بودم.


خواهش میکنیم. باشد که از این به بعد بیشتر نظر بدید.

نقل قول:
هی خدا اینجوری که هلاک میشیم تا اخرش ...
تا میرسه جای توپش ... to be continue


کار ما هلاک کردن خواننده است.

نقل قول:
فاصله بین الفصل چقدره ؟


انقدری که تعدادی خواننده بخونن فصل قبلی رو و نظر بذارن.

بقیه دوستان هم بیاید نظر بدید دیگه.

این هم فصل سوم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 شهریور 1393 02:06
نمایش جزئیات
هی خدا اینجوری که هلاک میشیم تا اخرش ... :worry:
تا میرسه جای توپش ... to be continue
فاصله بین الفصل چقدره ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: دوشنبه 10 شهریور 1393 21:55
نمایش جزئیات
ببخش یکی از اون نه مفر من بودم به نظر من عاااااااااااااااااااااااالیه فصل دومم دانلود کردم دارم از شدت فضولی می میرم ادامه رو هم بنویس اون دوتا چی البته می تونم حدس بزنم اما میخوام زود تر فصل سه رو هم دانلود کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: دوشنبه 10 شهریور 1393 13:46
نمایش جزئیات
نقل قول:
توصیف ها واقعا کم بود

نقل قول:
توصیفاتت خیلی کمه


در این مورد من بگم اول همونطوری که گفتم این فصل ها رو قبلا نوشتم بعدا فهمیدم توصیفام کمه. از اون به بعد تلاش کردم هر فصل توصیف ها رو بیشتر کنم.

نقل قول:
غلط های املایی(هرچند فوق العاده کم)داشت.

نقل قول:
خیلی غلط املایی داشت


من یه اشتباهی کرده بودم، چون میخواستم صفحه اول فن رو تغییر بدم مجبور شدم از پی دی اف به ورد تبدیل کنم و روش تغییرات انجام بدم که نتیجه اش بلایی شد که ملاحظه کردید.
این فصل رو بعد از تغییر کاور مجدد ویرایش کردم. باشد که دیگه غلط املایی نداشته باشه.

نقل قول:
توی داستانت دقیقا زدی وسط خال منم همیشه دلم میخواست شخصیت اصلی داستان دختر بود نه پسر


کلا رو مخ من بود که تو اکثر داستان هایی که خوندم پسرا قهرمان داستان میشن.

نقل قول:
هری رو با هرمیون عوض میکنی؟عجب... دی:


من گفتم هری با هرمیون عوض؟ نچ اشتباه گفتن. اونی نیست که فکرشو میکنی.

نقل قول:
فکر کنم این یکی از اون داستان های اعصاب خرد کن باشه...


چرا اعصاب خورد کن؟ چون دو عدد دختر دارن همه چیزو به دست میگیرن؟

در سایر موارد انتقاد و موارد بالا همه اعتراض ها وارده. هر چی بریم جلوتر و بیشتر نظر بدید و نقد کنید، من هم ایراداتشو رفع میکنم. ممنون از اینکه وقت میذارید و میخونید.


این هم فصل دوم


پ.ن: دستم به اون 9 نفر دیگه ای که دانلود کردن و نظر ندادن برسه... (ریاضیم خیلی هم خوبه، اونطوری نگاهم نکنید. سه نفر نظر دادن یه نفر هم اعلام کرد. )


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: شنبه 8 شهریور 1393 14:09
نمایش جزئیات
خب همین الان تموم شد .
قشنگ بود خوشمان آمد ... من کلا فن فیکشن نمیخونم دو تا خوندم تا حالا که یکیشون نصفه موند طرف حوصلش نیومد دیگه بنویسه یکی هم همین . هر دوشون هم قشنگ بودن فقط خدا کنه این مثل اون نشه !!
توی داستانت دقیقا زدی وسط خال منم همیشه دلم میخواست شخصیت اصلی داستان دختر بود نه پسر اینجوری خیلی چیزا عوض میشد ولی خو از لحاظی بهتر هم بود تازه واسه ماها که دختریم ملموس تر میشد .
دوستان درست میگن توصیفاتت خیلی کمه ادم درست نمیتونه تجسم کنه هر چند من یه سره تصویر پرورشگاه جودی ابوت جلو چشمم بود ولی خو اگه بیشتر توصیف میکردی بهتر بود !!
فقط یه انتقاد خیلی کوچیک ... یه چیزی توی داستانت خیلی رو مخمه اعصابمو داغون کرد
بابا دخترا انقدرها هم لوس و سوسول نیستن یه سره از کلمه عزیزم استفاده کنن تو صحبتهاشون یعنی هر دفعه این کلمه رو میدیدم انگار دارن با ناخن میکشن رو تخته سیاه !! در ضمن یه دختر یازده ساله خیلی از کلمه عزیزم استفاده نمیکنه حتی دخترهایی با سن های بالاتر هم توی گفتگوهاشون با دوستهای صمیمیشون اصلا این کلمه رو بکار نمیبرن چون فقط یه حالت محبت ظاهری به جمله میده تازه نصفیا که اصلا سر مسخره کردن هی چپو راست میگنش !!!
الان مثلا خود من بین اطرافیانم به جز یه نفر که یه جورایی طرد شده اس کسی این کلمه رو بکار نمیبره چون طرف مقابلت احساس میکنه داره تحقیر میشه نه که معمولا مادرا این کلمه رو واسه بچه هاشون بکار میبرن همه نا خود اگاه فکر میکنن یارو داره طوری رفتار میکنه انگار بزرگتره و بقیه هیچی سرشون نمیشه !!
شاید برای گفتگوهای عاشقانه دو تا جنس مخالف بکار بره ولی برای اطرافیان و اشناها و دوستای صمیمی یه جور حالت رسمی و خشک میده اگه لطف کنی یه فکری هم واسه این بکنی خوب میشه .
در کل عالی بود منتظر مینشینیم ...
ولدی رو بیار تو داستان ببینیم با دختر جماعت چیکار میکنه خخخخخ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: چهارشنبه 5 شهریور 1393 16:15
نمایش جزئیات
خیلی زیبا بود اما خیلی غلط املایی داشت به نظرم البته هرچند آقای رایان میگن فوق العاده کم اما به نظرم بهتره که یه دور دوباره بخونیش و اگه اشکالی داشت بر طرف کنی به هر حال داستان زیبایی بود فصل های دوم و سومش رو هم بذار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: رازهـــــــــــای "پنـــــــــهان" من
ارسال شده در: چهارشنبه 5 شهریور 1393 12:35
نمایش جزئیات
توصیف ها واقعا کم بود و غلط های املایی(هرچند فوق العاده کم)داشت.ولی در کل داستان خوبی بود.هری رو با هرمیون عوض میکنی؟عجب... دی:
فکر کنم این یکی از اون داستان های اعصاب خرد کن باشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!