جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  171 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  276 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 شهریور 1394 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
غوداااااا! دکتر وارد می‌شود! ( بر وزن اژدها وارد می‌شود )

آلبوس چقدر بزرگ شدی. اون قدیما که ازم فشفشه و آب نبات می‌خریدی ریشات 30 سانت بودن الآن یه متر شدن. الان پارتیم جور شد؟ خب من رفتم کوه این چون اون پیش اون چون این جوون شدم حالا هم به نمایندگی از استاد بروس علی می‌خوام بیام محفل.

دکتر!

دکتر هم ان قدر خشن فرزند؟ پایه ی محفل از عشق و صمیمیته رو اعضا فن نزنی پسرم بچه های ظریفین.

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/17 14:51:46
غوداااااااا!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 14 شهریور 1394 03:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور دامبلدور

این سومین باره که در خواست عضویت می دم.من چندین رول تو ایفا زدم وخیلی هم فعال هستم.پس امیدوارم این بار منو بپذیرین.

اما اگه مشکل سطح رول نویسیه که ضعیفه... .
خب حق دارین تایید نکنین!

برایان.

شما خیلی تلاش میکنین، حتی برای اینکه راحت تر به عنوان محفلی ایفای نقش کنین یه نقش نزدیک به دامبلدور برداشتین. تو ایفا زیاد رول میزنین و فعالیتتون خوبه اما نویسندگیتون ضعیفه. اما به نظرم هرکس بخواد فعالیت کنه و موندگار بشه میتونه سطح خودشو بالا ببره. به همین دلیل قبول میکنم شما رو عضو کنم به شرط اینکه پشتکارتون رو تا آخر حفظ کنین.

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/17 14:34:59
آخرین دشمنی که نابود می شود؛ مرگ است.



تصویر تغییر اندازه داده شده

کاراگاه برایان دامبلدور
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1394 18:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام میخوام عضو شم اگه جرات داری بگونقل قول:
تایید نشد!
شوخی کردم جدی نگیر حالا من یه حرفی زدم.چاکرم

سیگنس عزیز.

از درخواست قبلی شما تا الان من از شما رولی ندیدم. در نتیجه پیشرفتی در سطح نویسندگیتون و فعالیت ایفایی وجود نداره. برای عضویت عجله نکنین تا جایی که میتونین پیشرفت کنین بعدش خواستین میتونین عضو هر گروهی بشین.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/13 14:25:45
عمو نوروز نیا اینجا که این خونه عزا داره
پدر خرج یه سال قبل شب عید و بدهکار
چشای مادر از سرخی مثل ماهی هفت سینن
که ازبس تر شدن دائم دیگه کم کم نمیبینن
برادر گم پشت سرنگ های فراموشی
تن خواهر شده پرپر تو بازار هم آغوششی
توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست
تا وقتی نون و خوش بختی میون کول بارت نیست
عمو نوروز نیا اینجا بهار از یاد ما رفته
روی سفره نه هفت سین نه نون نه ___
عمو نوروز تو این خونه تموم سااال زمستونه
گل وبلبل یه افسانه است فقط جغد که میخونه
بهارو شادی عید و یکی از اینجا دزدی
یکی خاکستر ماتم رو تقویم ما پاشیده
عمو نوروز نیا اینجا
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1394 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
پرووووووفسورررررر ...
منم ميخوام بيام محفل ...
تورو خدا ...
دلت مياددد منو راه ندي ؟؟؟!!!
دختر به اين خوبي و خانومي ...
تازه تو بيشتر كلاسا هم شركت كردممم ...
حالا ميزاري بيام ؟؟؟

دخترم.

درسته شما تو بیش تر کلاس ها شرکت کردین اما هاگوارتز فعالیت ایفایی به حساب نمیاد. هاگوارتز فقط سه ماه برقراره اما ایفا همه ی سال وجود داره. از طرفی هنوز سطح نویسندگی شما به حد مطلوب نرسیده. کمی بیش تر تو ایفا فعالیت کنین و تمرین کنین تا سطحتون به اندازه ی قابل قبول برسه.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/13 14:21:33
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور.


هیچ وخ یه ویزلی رو دست کم نگیر. مخصوصا اگه از نوع تک دختر خاندان باشه

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 5 شهریور 1394 22:37
نمایش جزئیات
آفلاین
پروف؟
منم می تونم بیام؟
کیسه خواب اضافی دارین توش بخوابم؟
غذا دارین بخورم؟


من که ویبره می زنم برات
سقف رو پایین میارم برات

بزارم برم؟





رز زلر زلزله که محبوب هرچی دله؟!

دخترم!

سقف میاری پایین؟ گریمولد دیگه چیزی ازش نمونده دخترم با وجود جیمز و ویولت. درباره ی کیسه خواب اینکه یه فقط یدونه جا داریم کنار تابلوی مادرسیریوس ولی از اونجایی که بهت اعتماد کامل دارم جاتو میندازم اونجا. غذا هم مالی درست میکنه خیالت راحت.

خب دیگه صحبت بسه!

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/5 23:30:31
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 5 شهریور 1394 20:35
نمایش جزئیات
آفلاین
محفل نیرو نمی خواهد؟

آرگوس عزیز!

محفل چرا نیرو نخواد؟ اما شما هنوز اول راه هستین و چیزای زیادی برای یاد گرفتن دارین. سطح رولتون هنوز به حد مطلوب نرسیده، فعالیت ایفای نقشی هم زیاد نداشتین به جز هاگوارتز. سعی کنین تو هاگوارتز از نقدایی که برای پستاتون میشه تو رول های ایفاییتون استفاده کنین که هم سطحتون بالا بره و هم فعالیت ایفایی محسوب بشه اون موقع اگه بازم مایل به عضویت بودین شما رو میپذیریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/5 23:23:42
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1394 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام محفل نیروی جدید نمیخواد؟؟

دوشیزه جونز!

محفل نیروی جدید میخواد چرا نخواد. اما شما هنوز برای عضویت ... یه جورایی اول کاری. ببینید شما تو کتاب هم بخواین عضو محفل یا مرگخوارا بشین باید ورد و اینا بلد باشین و جادوگریتون قوی باشه که بتونید خوب به گروهتون خدمت کنید.

اینجا هم یه جورایی همین وضعه. شما باید تو ایفا فعال تر باشین و سطح نویسندگیتون بالاتر بره. رول بنویسین و ناظرش بگین براتون نقد کنه و نقد هارو به کار بگیرین تا سطحتون بره بالا. عجله نکنین وقت برای عضویت هست.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/6/3 0:36:33

پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1394 09:17
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر بار گران بودم و رفتم اگر نا مهربان بودم و رفتم

دامبلدور پرندت از دست رفت کجایی که ببینی چشش به این در خشک شد بالام شکست از بس در زدم کدام...... مسئول باز کردن دره که این درو وا نمی کنه این تلفن خراب تون رو هم بدید تعمیر کنند هر وقت زنگ میزنم اشغاله مگه تو با لرد چقدر حرف می زنید
من دیگه نمی دونم یا با بلوز رکابی و پیژامه راه راه یا با لباس درست حسابی بیا این درو وا کن منم بیام تو


فوکس!

فوکس، من زیر و بم شناستو بررسی کردم. مدت زیادی خبری ازت نبوده و الان چند روزه اومدی. هر گروهی به اشخاص فعال نیاز داره که تقریبا هر روز یا هر 3 یا 4 روز یک بار سری به سایت بزنن و تو ایفا فعال باشن. از طرفی هنوز سطح رول نویسیت به اندازه قابل قبول نرسیده. یکم تو ایفا فعال تر باش و سطح نویسندگیت رو بالا ببر بعد اگر خواستی برگرد و دوباره درخواست بده.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpg  (9.58 KB)
35667_55d40a577b38e.jpg 194X259 px
ویرایش شده توسط فوکس در 1394/5/28 9:32:47
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/5/28 22:23:05
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 26 مرداد 1394 16:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من سعی کردم فعال تر باشم و به غیر از کلاس های هاگوارتز وارد اداره کاراگاهان هم شدم.
حالا میتونم وارد محفل بشم؟

پسرم.

اداره ی کارآگاهان یه سازمانه پسرم که شما میتونی برای قسمتی از شخصیت پردازی یا برای علاقه ی خودت عضوش بشی. هاگوارتز هم یه جاییه که شما سطح نویسندگیت رو بالا ببری. اما رولهایی که ازت خوندم هنوز اشکال های زیادی داره. من ازت توقع بی نقص نوشتن ندارم چون خیلیا تو سایت نمیتونن. اما باید اشکالاتت رو کم کنی و سطح رول نویسیت رو به حد قابل قبول برسونی.

محفل ققنوس تو عضویت به دو چیز نگاه میکنه ( که فکر کنم مرگخوارا هم به همین ها برای عضویت توجه کنن ) یکی فعالیت ایفایی و دیگری سطح رول نویسی قابل قبول. هاگوارتز جزء ایفا نیست پسرم چون فقط تابستون ها برقراره. پیشنهادم اینه در کنار هاگوارتز، تو ایفا هم پست بزنی و در خواست نقد کنی ( حالا یا از ناظر انجمن یا ویزنگاموت ) تا هم سطحت بالاتر بره و هم فعالیت ایفایی داشته باشی.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/5/27 13:02:11
ترسی که ما از مرگ و تاریکی داریم تنها بخاطر ناشناختگی آن است.


تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 18 مرداد 1394 23:55
نمایش جزئیات
آفلاین
تق تق تق!
-یعنی کیه این وقتِ صبح؟!

اینبار با شدتِ بیشتر: تـــــق تـــــــق تـــــــــــق!
-اومدم، اومدم! درو کَندی که!

آلبوس دامبلدور با پیژامه و رکابی که لباس خوابش محسوب می شد به سمتِ در رفته و با خمیازه ای طولانی در را باز کرد و به دختری که بیرون ایستاده بود گفت:
-بفرمایین خانوم، کاری داشتین؟

آلتیدا با خوشحالی گفت:
-پروفسور، میخوام بیام عضوه محفل بشم.خواهش!خواهش!خواهش!

خلاصه پروفسور دامبلدور دیگه نتونست رویِ آلتیدا رو زمین بندازه و درخواستشو قبول کرد.
پایان.



پیژامه؟ رکابی؟ حتما باید میگفتی پدر جان؟

راستش من از شما رول تو ایفا ندیدم و رول هایی که ازتون خوندم فقط تو هاگوارتز بوده. اما همین رول هاییم که خوندم نشون میده شما نویسنده ی خوبی هستین. علی الحساب عضو میشین، اگه کارتون خوب بود عضو دائمی محفل میشین.

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/5/19 0:31:41
تا زمانی که بهترشدن بهترین است، برای کمتر از آن تلاش مکن!
تصویر تغییر اندازه داده شده