جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 22 اسفند 1394 13:47
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من ویولت بودلر!
واقعا برای ویزنگاموت زحمت میکشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.


تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
آخرین دشمنی که نابود می شود، مرگ است.
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 23:33
نمایش جزئیات
آفلاین

کجاس؟ تو کدوم تاپیکم الان؟ رأی‌ها بوق تو بوق شد!

ها، ناظر ساله؟ حله حله!

ببینید عزیزان من! این رأی گیری برای یک ساله! باید کسی رو مد نظر قرار داد که در طی یک سال فعالیت مفید و خفن و غیره‌ای داشته! در نتیجه واضح و مبرهنه که رأی من لرد ولدمورته! در نتیجه، به نظر من شخصاٌ، اگر کسی به فرض یه ماهه که دیگه ناظر نی یا هرچی، نباس فراموش بشه زحماتش در طی یک سال.

به این ترتیب، اگرچه در حال حاضر دیگه ناظر نیست و ناظر مستعفی محسوب می‌شه، برای تقدیر از فعالیتش طی این یه سال (اونجاهایی که من شاهد بودم) برای انجمنش و غیرتی که همیشه روی گروهش داشته، رأی من، لینی وارنر ـه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 22:04
نمایش جزئیات
آفلاین
به جان وی اینجا نمی خواستم رای بدهم.اینهمه ناظر خوب به چشمان بینای خویش ندیده بودیم.همگی را لایق می دانیم اما لینی وارنر همیشه باعث شده است تا تالار ریونکلاو فعال بماند و به راستی حضور فعالش در تک تک تاپیک ها احساس می شود.همچنین در مصرف آب تالار هم بسیار صرفه جو است! رای خویش را به لینی وارنر اهدا می کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 19:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ناظر سال خیلی ها می تونن باشن ولی متاسفانه یک رنک بیشتر تعلق نمی گیره. کاندیدا(کاندیدها؟) های خوبی هستن، ریتا به خاطر قلم پر فوق العاده، لاکرتیا ی عزیز با زحمت های زیادی که برای روشن نگه داشتن آتیش تالار توی سرمای زمستون کرد و یا خیلی های دیگه؛ ولی رای من به ویولت بودلر ـه. با نظارت عالیش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 17:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من با این حرف که خب دارم فلان قسمت به فلانی رای می‌دم، پس اینجا به یکی دیگه بدم اصلا موافق نیستم. هرکس تو هر زمینه‌ای بهترین بوده باید ازش نام برده بشه و پاداش تلاشش رو بگیره، نه چون یه جا دیگه داره رای میاره پس فعالیتش تو این بخش رو نادیده بگیرم و به نفر دومی رای بدم!

و ازونجایی که ترین های سال هست، میخوام به کسی رای بدم که تمام طول سال حضور داشته و وقتش رو برای سایت و نظارت بر انجمنش گذاشته.

آیا واضح نبود که رای من لرد ولدمورتــه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم اعضای گریفیندور یا بقیه چه قدر از تلاش های آرسینوس جیگر رو دیدن یا چه قدر از اعضای سایت زحمتش رو به عنوان وزیر دیدن، من خودم یکی از افرادی بودم که چه تو سایت چه پشت صحنه تلاشش رو به چشم دیدم و با احترام به بقیه گزینه ها مثل ویولت، اطمینان و قاطعیت به آرسینوس جیگر رای میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به یاد گیدیون و هری.

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!
برای گریفیندور ‏.
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 15:01
نمایش جزئیات
آفلاین
ویولت بودلر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
eileen prince


آسایش دوگیتی،تفسیر این دو حرف است: بادوستان مروت،با دشمنان مدارا.


باسیلیسک سواران:باسیلیسک ها می ایند!


And if we should die tonight
Then we should all die together
Raise a glass of wine
... for the last time

Now I see fire
Inside the mountain
I see fire
Burning the trees
And I see fire
Hollowing souls
I see fire
Blood in the breeze
...And I hope that you remember me

پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
قرچ اهم نه:|

ریتا استیکر:|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این بدترین شکنجه دنیاس، اینکه صبر کنی و بدونی هیچ کاری از دستت ساخته نیست.

the hunger game | 2012 | Gary Ross


تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 12:12
نمایش جزئیات
آفلاین
میدونم باید کل سال رو در نظر بگیریم. ولی، نمیدونم شمام دیدین یا نه. شاید فقط من دیدم چون حرف میزدم باهاش. ولی خب، تنها کسی که کار چار پنج نفرو یه تنه انجام داد، ویولت بود.

و راستشو بخواین وظیفه ی نظارتشو اگه بخوایم در نظر بگیریم ویولت خودش کلی آدم بود و اگه بخوایم کارای اضافه بر سازمانش و کمکایی که به هممون کرد و کارایی که واسه بهتر شدن هممون کرد و نقدایی که هیشکی ندید رو هم حساب کنیم، میتونیم حتی بگیم رنک بهترین ریگولوس سالو باس بدیم بهش

با رای دادن من یا ما، یه ذره از کاراشم جبران نمیشه تو همین مدت کوتاه. ولی خب. من بش رای میدم. که دماغش بسوزه. :))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 13:28:20
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 13:48:11
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 23:03:03
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 01:25
نمایش جزئیات
آفلاین
متاسفانه هیچجا نشده که من بتونم ازش تشکر کنم...فکر کنم کمترین تقدیر رو میشه الان،ایجا ازش به عمل بیارم...رای من به یه سختکوش وفادار...لاکرتیا بک بابت نظارت هافلپاف!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!