جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

78 کاربر(ها) آنلاین هستند (62 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
75
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 3 مهر 1399 00:29
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام^-^
دو تا گروه انتخابیم اسلایترین و ریونکلاو


اسلیترین برای ایفای نقش شخصیتی که قراره داشته باشم ضروریه ولی ریون رو هم دوست دارم ‌.

مغرورم اهل پز دادنم رو حرفم می مونم علاقه ی زیادی به کشتن دارم . از مشنگ ها بدم میاد ‌.اسلایترین لطفا

شناسه قبلی دراکو مالفوی آ


-----

سلام.
ازونجایی که قبلا تو ایفای نقش بودی، نیازی به گروهبندی مجدد نداری و به انتخاب خودت هر گروهی بخوای می‌تونی بری. اما طبق قوانین باید حتما دو ماه از ورودت به ایفای نقش بگذره تا بتونی تغییر شخصیت یا گروه بدی. با این حال اگه واقعا قصد تغییر شخصیت یا گروه داری، باید با شناسه دراکو مالفوی از طریق تماس با ما بلیتی ارسال کنی و اگه مدیرای ایفای نقش تایید کردن برای این کار اقدام کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1399/7/3 10:35:51
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 مهر 1399 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
شخصیت خاصی ندارم شجاع و جسورم در هر شرایطی به فکر دیگرانم و صبرم کمه دلم خیلی میخواد برم توی گریفیندر و شخصیت که انتخاب کردم هم توی گریفیندره لو بدم نه دم برایان سیند فورد

کلا گفتم اول اینجا بیام که بعد تایید داستانک یه راست برم معرفی شخصیت و لنگ نمونم

گریفیندر

-----

به پیام‌شخصی‌ای که براتون ارسال شده مراجعه کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1399/7/1 18:39:22
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 شهریور 1399 07:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من خیلی خونسرد هستم آرومم و چون گروه ریون کلاو آرامش و دوستی زیادی داره این گروه رو دوست دارم شخصیتی که انتخاب کردم هم از این گروهه ممنون میشم که من رو تو این گروه بزارید و خیلی ممنون توضیحات اضافه هست اما بازم شما صاحب اختیاری من گروه ریون کلاو رو از همه بیشتر دوست دارم.
کلا اهل ریخت و پاش نیستم و در بیشتر مواقع از بعضی چیزا میترسم .
اما واقعا ریونکلاو رو برای انتخاب شخصیتم مناسب می دونم

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط motallemi در 1399/6/25 7:44:45
ویرایش شده توسط motallemi در 1399/6/25 9:19:14
ویرایش شده توسط motallemi در 1399/6/25 9:21:31
ویرایش شده توسط motallemi در 1399/6/25 9:22:51
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/25 15:08:31
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 24 شهریور 1399 17:55
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام^-^
دو تا گروه انتخابیم اسلایترین و ریونکلاو


اسلیترین برای ایفای نقش شخصیتی که قراره داشته باشم ضروریه ولی ریون رو هم دوست دارم ‌.

مغرورم اهل پز دادنم رو حرفم می مونم علاقه ی زیادی به کشتن دارم . از مشنگ ها بدم میاد ‌.


----

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط patricia در 1399/6/25 13:01:37
ویرایش شده توسط patricia در 1399/6/25 13:54:52
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/25 15:07:55

...You must believe me to exist
...wait
God is busy
?Can i help you
***
آری، آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور
من نمی دانستم
معنیِ «هرگز» را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 24 شهریور 1399 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه مهربان میدانم که بسیار مهربان و رئوف هستی. برای من همه ی گروه ها مثل همن. اندکی مهربانی. اندکی عدالت. اندکی لجاجت و اندکی حس شوخ طبعی دارم. خودت مارا به گروه راستین هدایت کن. لطفا نذار بین دوتا گروه انتخاب کنم و این تجربه ی هیجان انگیز گروه بندی شدن همچنان برام باقی بمونه.

راستی کلاه جان کارگاه نمایشنویسی رو پر کرده ام اما هنوز تایید نشده میشه لطفا این پست رو بعد از اینکه اون تایید شد تایید کنی. یک هاگوارتز ممنونتم.


----

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/24 17:35:53
تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 24 شهریور 1399 09:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من خیلی خونسرد هستم آرومم و چون گروه ریون کلاو آرامش و دوستی زیادی داره این گروه رو دوست دارم شخصیتی که انتخاب کردم هم از این گروهه ممنون میشم که من رو تو این گروه بزارید و خیلی ممنون توضیحات اضافه درباره ی شخصیتم:
داستان کوتاه: اون تو کانادا در سال1885 به دنیا اومد بعد از سختی هایی که کشید به انگلستان اومد بعد یه روز وارد هاگوارتز شد با اینکه نا مادریش مخالفش بود اما بالاخره اون رو همراه برادرش به هاگوارتز فرستاد و در اونجا فیلیکس همیشه احساس تنهایی میکرد اما بالاخره یه دوست پیدا کرد به نام رابرت بعد ها هر دو همراه هم در صومعه ی سند ریگ در رومانی مسئول برقراری تعادل بین انسان ها و ارواح شدند و حتی نیمبوس 2000 رو هم درست کردند.
در جنگ هاگواتز به دستور لرد سیاه در آسکابان زندانی شد و بعد خودش با کشیدن علامت هایی روی دیوار فرار کرد و بعد از جنگ به هاگوارتز رفت و مخفیانه برای دانش آموزان کلاس مهندسی ابزار جادویی میزاشت.
و این داستان شخصیت انتخابی منه که اسمش مارکوس فنویک هست اما بازم شما صاحب اختیاری من گروه ریون کلاو رو از همه بیشتر دوست دارم

----

درود بر تو فرزندم.
میبینم که توی کارگاه داستان نویسی شرکت نکردی. لطفا با توجه به یکی از تصاویر این تاپیک، توی کارگاه یک داستان بنویس. بعد از اینکه تایید شد برگرد اینجا تا گروهبندی بشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/24 10:36:42
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 24 شهریور 1399 07:38
نمایش جزئیات
آفلاین
آروم و خیلی خونسرد هستم و خیلی به جادو ی سیاه و ارواح علاقه مندم ولی از گروه استلایدرین بدم میاد اما خیلی از گروه ریون کلاو خوشم میاده دوست دارم تو این گروه خدمت کنم.
کلاه گروه بندی لطفا اضحارات من رو قبول کن ممنون .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 23 شهریور 1399 15:54
نمایش جزئیات
آفلاین
آرامش دارم شما بگو

----

لطفا یکم بیشتر در مورد خودت توضیح بده و دو گروهی که بیشتر از همه بهش علاقمندی رو برام نام ببر تا گروهبندیتو انجام بدم.

برای آشنایی با گروه‌های چهارگانه سایت جادوگران هم می‌تونی اینجا رو مطالعه کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/23 19:09:38
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 23 شهریور 1399 11:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام سلام می‌خوام گروه بندی شن ولی نمیدونم چیکار کنم!
شخصیتمم دوست دارم دلفی ریدل باشم!
من نمیدونم آقا جان من دلفی و می‌خوام!
گروهمم که عشق و نفس و زندگیم اسلیترین!
حالا کلاه‌جان بفرما ما چه کنیم؟!


----

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/23 19:06:50
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 19 شهریور 1399 19:53
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره سلام!
اول یه سوال داشتم: می تونیم اگه یه شخصیت باشه که هیچ اطلاعاتی ازش پیدا نکردیم؛ خودمون درباره اش بنویسیم؟
حالا گروهبندی : هوشم متوسطه، خلاقیتم خوبه و سخت کوشم.
اولویت هام اول ریونکلاست بعد هافلپاف.

----

هافلپاف

در مورد سوالت هم بله. می‌‌تونی تو چارچوب دنیای جادویی هری پاتر، هر ویژگی ظاهری، شخصیتی و... که خودت خواستی به شخصیت انتخابیت بدی.

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/20 0:04:08
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/6/20 12:56:15