جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

121 کاربر(ها) آنلاین هستند (106 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
121
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: چهارشنبه 2 دی 1383 10:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هری در واقع فقط قسمتی از نیروهای ولدمورت رو داره

نه همشونو به علاوه در وجودش منبع پایان ناپذیری از

عشق و فداکاری و شرافت داره یعنی چیزهایی که ولدمورت

اصلا نداره .

اما هری سال پنجم یک کمی عصبی و بداخلاق شد

فکر کنم مربوط به مسایل بلوغ باشه


به هر حال دامبلدور همه قدرتهای ولدمورت رو بعلاوه شرافت داره و ولدمورت حریفش نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
`تصویر تغییر اندازه داده شده


بازنده واقعی کسی است که برای انچه ارزشی ندارد بجنگد وجایی که باید مبارزه کند تسلیم شود.
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 دی 1383 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

دالاهوف نوشته:
ولی یک مسئله روشن نیست!!

چرا موقعی که همه ی قدرت لرد ولدمورت به هری پاتر وارد شد اخلاق و خشم اون بهش وارد نشده و همش به قول شما شرافتمندانه عمل میکنه ولی در صورتی که باید هر چی لرد داشت بهش منتقل میشد و یکی زاده میشد که میزد رو دست خودش.......


اما عزت شرف و محبتش به پدر و مادرش رفته؟!؟!؟

به نظر شما عجیب نیست؟؟!؟؟؟!؟!؟!



بله کاملا درسته ولی من فکر میکنم علتش اینه که هری یک گریفیندوری واقعی (اگر نبود نمی تونست شمشیر گودریک گریفیندور رو از کلاه گروه بندی مدرسه بیاره) ولی ولدمورت نواده ی اسلایترینه یعنی دو عنصر کاملا متفاوت هستند!
من سخن رو کوتاه میکنم و به شما پیشنهاد میکنم که حتما از صفحه ی 371 تا اول 373 (حفره ی اسرار ، تندیس ، ویدا اسلامیه)
رو با ..دقت..بخونید. اونجا دامبلدور همه چیز رو توضیح داده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فوکس در 1383/10/1 14:19:53
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 دی 1383 11:21
نمایش جزئیات
آفلاین
همه یاخلاقیات ولدمورت به اون القا نشد بلکه بعضی از آن ها شد مثلا حس دوستی بین دوست هایی که دارد و اینکه کلاه اون رو تو اسلایترین نداخت. چون هری دوست داشت جادوگر خوبی باشه.
نه مثل تو دالاهوف که جادوگر بدی هستی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
GENERAL OBIWAN KENOBY
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: دوشنبه 30 آذر 1383 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی یک مسئله روشن نیست!!

چرا موقعی که همه ی قدرت لرد ولدمورت به هری پاتر وارد شد اخلاق و خشم اون بهش وارد نشده و همش به قول شما شرافتمندانه عمل میکنه ولی در صورتی که باید هر چی لرد داشت بهش منتقل میشد و یکی زاده میشد که میزد رو دست خودش.......


اما عزت شرف و محبتش به پدر و مادرش رفته؟!؟!؟

به نظر شما عجیب نیست؟؟!؟؟؟!؟!؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
نقل قول:

فوکس نوشته:
بله همون طور که خود دامبلدور گفت و همون طور که دابی (در کتاب 2) گفت (هیچ جادوگر شرافت مندی قدرت جادوگر سیاه رو نداره) !
به نظر من ممکنه حرف های دامبلدور درست باشه ولی اگر ولدمورت از دامبلدور نمی ترسید پس چرا به مدرسه حمله نکرد؟


ولی در جای دیگه خود دامبلدور گفت که ولدمورت ناخواسته یک سری از نیرو های خودشو به هری انتقال داد (مثل مار-زبانی) پس ولدمورت در واقع با نیروی خودش رو بروست اما به صورت شرافت مندانه!


نیروی ولدمورت+شرافت و انسانیت(دامبلدور)=هری پاتر




اره احتما این هم هست یعنی:
نیروی ولدمورت+شرافت و انسانیت=هری پاتر
ولی واقعا نظر جالبیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 29 آذر 1383 19:54
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدمورت از مرگ ميترسه و به نظر من اين بزرگترين ظعف اون هست! اون مرگ رو قبول نداره و اين ترسش از مرگ هست كه اون رو از نزديك شدن به داملدور بر حذر ميداره! و همچنين در درون ولدمورت هيچ احساس و عشقي وجود نداره و اين هم يك دليل ديگر ضعف اون در بعضي ز موارد است!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium]اولین جادوگر در تمامی دوران ها که توانس?
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 29 آذر 1383 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
baba aslan in chiza ke mohem nist mohem ine ke on dararo to sazmane sery ba chi ghofl kardan ke chaghoye siriyosam natonest bazesh kone???????????

ترجمه:بابا اصلا این چیزا که مهم نیست مهم اینکه آن درارو تو سازمان سری(اسرار) با چی قفل کردن که چاقوی سیریوس نتونست بازش کنه!!!!!!

-----------------
ناظر تالار اسرار:دوستان لطف کنند به فارسی بنویسند
در ضمن سعی کنند صحبتشون در رابطه با موضوع تاپیک باشه.....متشکرم ویکتور کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کرام در 1383/9/29 17:37:56
|wasp|
merlin manson & ....
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 29 آذر 1383 16:02
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جیمز پاتر نوشته:
ولی هری همه ی نیروی ولدمورت رو نداره ... خودشم تو کتاب 5 می گه که من نمی تونم مثل اون دیگران رو تسخیر کنم و .....


آی کیو .....اون موقع هری شکسته نفسی میکرد که میگفت من نمیتونم....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 29 آذر 1383 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جیمز پاتر نوشته:
ولی هری همه ی نیروی ولدمورت رو نداره ... خودشم تو کتاب 5 می گه که من نمی تونم مثل اون دیگران رو تسخیر کنم و .....




من هم منظورم صفات اکتسبی نبود
فقط قدرت های درونی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 29 آذر 1383 15:25
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی هری همه ی نیروی ولدمورت رو نداره ... خودشم تو کتاب 5 می گه که من نمی تونم مثل اون دیگران رو تسخیر کنم و .....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در جنگ سرباز بی طرف وجود ندارد .....
دامبلدور نمرده ....