جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

72 کاربر(ها) آنلاین هستند (61 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
69
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 20 مهر 1399 01:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام !
کلاه
ذهنی باز دارم و همیشه دست به کمکم ! عرضم به حضورت رنک زردو دوست دارم اصلان هم معلوم نیست دارم میگم هافل!
بعد در کل مواقع خوب هستم و عاشق دوستامم و همچنین گروهم و عاشق گورکنم.اینجاهم اصلا معلوم نیس هافل میخوام‌.
و شجاع و فردی قابل تکیه یعنی میتونن بهش تکیه کنن.
و ببینم کسیو اذیت میکنن میرم با اون طرف دوست میشم و راه رسم رو بهش آموزش میدم .کلان آدم خوبیم !
به فکر دوستامم و کمکشون میکنم ‌.
شخصیتی آزاد دارم و حرفمم راحت میزنم و ابایی ندارم از حرف زدن ‌و بیات انتقادام .
دیگه اصلا معلوم نیس من کدوم گروه دوست دارم .

----

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Ali.Bashir در 1399/7/20 1:20:37
ویرایش شده توسط Ali.Bashir در 1399/7/20 1:27:24
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/20 1:57:16

If you are not willing to risk the usual you will have to settle for the ordinary. ~Jim Rohn




تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 18 مهر 1399 12:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز،
من شجاع و خیلی لجبازم و کم پیش میاد نسنجیده کاری بکنم
باهوش و مهربون و تنبل و کنجکاوم
زود عصبانی میشم مخصوصا وقتایی که ببینم کسی رو اذیت میکنن.
مغرورم ولی نه اینکه همرو از بالا نگاه کنم.
دنبال دردسرم و اگه کسی ازم کمک بخواد محاله کمکش نکنم حتی اگه خودم تو دردسر بیوفتم.
عاشق داستانم و به هیچ وجه صبور نیستم.
به شدت خونگرمم ولی زود اعتماد نمیکنم.
خیلی غرغرو و سختگیرم و دوست دارم همه چی عالی و سر نظم باشه.
اولین و مهم ترین اولویتم اینه که تو گروهی باشم که خیلی جدی با کمکشون روی قلم نویسندگیم کار کنم چون خیلی خیلی برام مهمه و اینکه باهاشون جور شم و بهم خوش بگذره.(اولویت هم چون خود شما خواستین میدم و گرنه گروه خاصی مد نظر ندارم)
۱.گریفیندور و ریونکلاو ۲.هافلپاف۳.اسلایترین

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Keneriya_Idel در 1399/7/18 12:38:02
ویرایش شده توسط Keneriya_Idel در 1399/7/18 12:38:47
ویرایش شده توسط Keneriya_Idel در 1399/7/18 12:53:20
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/19 16:41:26
}Ʀ૯βєटटǞ 𝕄𝐜Ɗ♡ѠΞℓℓƐŔ{
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 18 مهر 1399 00:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه ...
دلم میخواد توی گروهی بیفتم که جنب و جوشش زیاده و اینکه دلم میخواد پیشرفت کنم ولی بر عکس شجاع و جسورم دلم میخواد از زور گیری ها جلوگیری کنم و اینکه بعضی وقتا کا رایی رو از روی شجاعت انجام می دم که یلدا مایه دردسر میشه مهربون و صبورم

انتخاب های من به ترتیب

گریفیندر
هافلپاف
ریوونکلا
اسلایترین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شهروند در 1399/7/18 12:50:33
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 13 مهر 1399 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
میخوام یه چیز بگم خوشحال شی که منو گروهبندی میکنی
حالا حالا حالا همه دستا به بالا
خلاقیت زیادی دارم دوست همیشه شعر بگم و همه رو مسخره کنم کلاه حالا حالا پیر و فرتوت شده حالا شجاع نیستم در حدی که توی گریفیندر بیفتم یا اونقدر مغرور که اسلایترینی باشم صبور نیستم اما مهربون اره همیشه دوست دارم از همه ایراد بگیرم و غر بزنم .

در کل دلم میخواد توی ریون و هافل بیفتم و قصد گروه های دیگه ای رو ندارم .

اولویت هام
اولی
ریون
دومی هافل

ویرایشش : اینو اول تایید بکن قبل گروهبندی که دیگه لنگ و نمونم گفتم صبور نیستم لطفا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

چهره ای جذاب و دل ربا


تصویر تغییر اندازه داده شده

گروه جذاب و دل ربا
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 13 مهر 1399 08:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ای کلاه عزیز
خب من... یکم باهوشم خیلی لجبازم عاشق کتابم تنبل هم یکم تنبل هستم به نظر اطرفیان یکم هم پر حرفم دیگه هیچی همینا
اولویتم هم ریونکلاو و اسلایترین هست

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/13 8:59:44
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/13 10:55:31
ادم برفی رو همون شال گردنی که گرمش میکرد کشت
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 11 مهر 1399 12:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من شجاعم
شب زنده دار
باهوشم
به کسایی که نمیشناسم اعتماد نمی کنم.
از مشنگ بدم میاد.

اولویت هام :
۱_گیریفیندور
۲_ریونکلا
۳_اسلایترین
۴_هافلپاف

----

گریفیندور


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/11 13:54:36
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 مهر 1399 22:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جوووون

من خیلییی شجاعم
عاشق گریف
کتابخونم
شب زنده دار.
خونگرم
اولویت م گریفیندور و بعد اسلایترینه

----

لطفا معرفی گروه هارو مطالعه کن و بهم دو اولویت بده تا بتونم گروهبندیت کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/10 23:16:44
ویرایش شده توسط hanaaa در 1399/7/10 23:52:22
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 9 مهر 1399 10:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من خیلی باهوش هستم
به هری پاتر علاقه فوق علاده دارم
قدرتی دارم که نشن میده من جادوگر هستم کنترل آب هوا هست
از تاریکی و تنهایی می ترسم
یک نشونه رو بدنم دارم به شکل یک چشم هست
خودم دست دارم تو گریفیندور بیفتم

----

سلام.
خوش اومدی.
برای ورود به ایفای نقش لطفا مراحل زیرو به ترتیب انجام بده:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.[/b]

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گری‌بک در 1399/7/9 17:33:23
ویرایش شده توسط فنریر گری‌بک در 1399/7/9 17:33:41
هرکس جادوگره یا به هری پاتر اعتقاد داره به این ایمیل پیامک کنه تا من با خبر بشم
hogo.w.g87@gmail.com
ممنون
خدانگهدار
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 7 مهر 1399 18:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه

چیزی زیادی نمیگم بنظرم خودم شخصیتم شکاک کم حرف و بی حوصله هست با هوشم و دوست دارم پرونده های جنایی رو حل کنم بنظرم خود ریونی هستم و اگه نشد گریفیندر تازه اگه زحمتی نیست اینو تایید کن که اگه کارگاه داستان نویسی رو قبول شدم لنگ نمونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تیزترین کارِ قُرون این‌جاست! بزترین آگاهِ اعصار.
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 5 مهر 1399 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر تو ای کلاه مهربان!

خب من کمی خشنم،مهربون هم هستم. تا حدی شجاعم یکم خسیسم.بخشنده هم هستم.از حیوانات دررنده می ترسم.باهوشم هستم.تنبل هم کمی هستم.
کنکجکاو هم هستم

اولویتهام هم گیریفیندور و ریونکلاو هستش!

ولی اول گیریفیندور است.

ممنون.


----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط surenA.AbEdI در 1399/7/5 21:30:50
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/6 0:16:40
به پک ظرف هام به هیچ وجه نزدیک نمیشی ها!
هر کی مرگخوار دمش گرم