جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 19:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام،کلاه گروه بندی عزیز.
امیدوارم حالتون از همیشه بهتر باشه و بهتر پیش بره.
من یک پسر 16 ساله هستم.
در بین افراد دور و برم محبوبم و وقتی به یک جمع میرم،به دو دقیقه نکشیده رهبرشون میشم،البته نه با زور،با انتخاب خودشون!
عشق کتابم،یعنی اگه در یک سالن دو غرفه با نامهای:
یکسال اینترنت رایگان
و
یکساعت کتاب رایگان
باشه،با کله به سمت غرفه کتابها میرم.
شجاعم و باهوش،معمولا فعال نیستم اما اگه اتفاق ضروری بیفته تمام سعیمو میکنم که از هوش و شجاعتم به بهترین نحو استفاده کنم.
تلاشگر هستم،اما معتقدم تلاش زیاد راه حل مشکلات نیست،وگرنه الان کنترل دنیا دست کارگران سختکوش بود،پس تلاش هوشمندانه خیلی بیشتر بکار میاد تا تلاش زیاد و بیهوده.
میونه ی خوبی هم با درس دارم
و اخلاقم معمولا خوبه،البته با خودم،ولی بادیگران بستگی به حسی که ازشون میگیرم داره.
و
اما اصل مطلب:
گروهی که دوست دارم توش باشم:گریفیندوره در ابتدا.
بعد ریونکلا
سپس اسلیترین
اما درآخر انتخاب شما مهمه و من به انتخاب شما نهایت احترام رو میذارم.
با آرزوی بهترین لحظات برای من،شما و دیگران در کنار هم


سلام فرزند خوبم. ممنون از تمام توصیفاتت که به این کلاه پیر کمک کردن بتونم تصمیم درست رو بگیرم.

با توجه به توضیحاتی که بهم دادی، باور کن که اینجا برات بهترینه... برو به


ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

ویرایش شده توسط allanoldman در 1400/2/14 19:27:17
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/14 20:19:41
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه مهربان

من عاشق کتاب و موسیقی ام ، باهوش و زیرکم .
از بچگی با ادب و بازیگوش و مهربون بودم به گفته ی همه و سحر و جادو و قدرت رو دوست دارم و ...........

من گروه مورد علاقه ام هافلپاف هست.

نظر شما برای من گرامی است.

--------------------


سلام فرزند خوبم!

لطفا اول تایید کارگاه داستان نویسی رو بگیر و بعد به اینجا بیا تا این کلاه پیر ولی زیبا بتونه گروهبندی‌ت کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/14 14:04:46
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 13:18
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا اینقدر دیر جواب میدید؟

قرار بود تا حداقل 24 ساعت بعد جواب بدین.
من یه روز پیش درخولست گروه بندی رو دادم.
خواهشا زود تر جواب بدین.


تا زمانی که به پیام شخصی‌هاتون پاسخ ندید، گروهبندی نمی‌شید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/2/13 2:35:36
سعی نکن مثل بقیه باشی....
خودت باش تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 10 اردیبهشت 1400 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه مهربان
خب راستش من خیلی قدرت طلب هستم. بیشتر شبیه اسلیترینی ها م
پس خواهشا منو تو اسلیترین که به شخصبتم می خوره بنداز
الویت هام
اسلیترین
اسلیترین
اسلیترین
اسلیترین
فقط اسلیترین رو می خوام
ممنون!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/13 2:19:00
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/2/13 2:35:57
سعی نکن مثل بقیه باشی....
خودت باش تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!!
از کجا باید شروع کنم؟
خب من عاشق مطالعه هستم. دوست دا م یه روز تموم رو کتاب بخونم. اما خب باید وقتمو برای تمرین پیانو بزارم! من پست های بقیه رو خونم عده ی زیادی مثلمن پیانو کار می کنند. من 5 سال کلاس رفتم. الان دیگه تقریبا حرفه ای هستم. عاشققق قدرت هستم
از بچگی همه بهم می گفتن خیلی مهربونم.
الویت ها:
اصلا فرقی نداره.
اسلیترین یا هافلپاف

---

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/10 0:42:50
زیبا ترین چیزدردنیا خود دنیاست.تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 15:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
من می خوام گروهمو عضو کنم می خوام تو هافلپاف باشم!
ممنون می شم زود عوضش کنید♥♥


سلام.
با توجه به قوانین تغییر گروه و شخصیت در این پست، برای تغییر گروه و تغییر شخصیت (چون شخصیت جینی ویزلی گریفیندوری هست و برای تغییر گروه لازمه که شخصیت جدیدی هم انتخاب کنید) باید ۶ ماه از ورودتون به ایفای نقش گذشته باشه.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/2/6 16:17:56
در یک شرایط سخت:
یک گریفندوری برای تو می میرد♥♥
یک اسلیترینی برای تو می کشد💚💚
یک هافلپافی با تو می میرد💛💛
یک ریونکلا یی کاری می کند که هیچ = نمیرد💙💙تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 4 اردیبهشت 1400 10:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی عزیز. من یه دختر خیلی مهربونم.عاشق کتابم و مدرسه و درس رو خیلی دوست دارم. رنگ مورد علاقم قرمزه و یکی از حیوون های مورد علاقم شیر هست.من زیاد شجاع نیستم ولی اگر کسی داخل خطر باشه خیلی شجاع میشم و مثل یه ابرقهرمان دوست دارم برم و سریع نجاتش بدم.خیلی باهوشم‌.آدم رکی هستم.من استعدادم داخل موسیقیه و در حال حاضر کلاس پیانو میرم.عاشق خوندن کتابای قدیمیم و معمولا کتاب های قدیمی مامانم رو برمیدارم و میخونم. عاشق ماجراجویی ام.
اولویت هام:
گریفیندور
ریونکلا
اصلا دوست ندارم که داخل هافلپاف و اسلیترین باشم. پس لطفا من رو یا داخل ریونکلا بزار یا داخل گریفیندور.هر کدوم شد مشکلی ندارم.


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/4 16:56:01
❤Jennifer Down❤
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 3 اردیبهشت 1400 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخوام اسلیترین باشم


سلام فرزندم.

متاسفانه هنوز تایید کارگاه داستان نویسی رو نگرفتی. لطفا اول تایید اونجا رو بگیر و بعد بیا تا گروهبندی بشی‌.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط sita.vampire در 1400/2/3 17:14:03
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/4 16:55:05
sita vampire
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 15:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی.
من باهوش و زیرک و مهربونم هستم.من از گروه ریونکلاو خوشم میاد و واقعا دلم میخواد توی اون گروه باشم.ممنون میشم اگه منو توی گروه ریونکلاو قرار بدی
با این حال الویت هام اینه:ریونکلاو_گریفیندور


ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/2 20:11:41
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/2 20:17:40
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 31 فروردین 1400 13:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی
من عاشق موسیقی مخصوصا پیانو هستم. خیلییی مطالعه می کنم. هوشم هم عالیهه و همه اینو بهم میگن. تخیلم خیلیییی قویه .من معتقدم که راز موفقیت فقط و فقط هوشه


ممنون


سلام فرزندم... مثلا اینکه تصمیمت رو گرفتی!

پس، برو به...

ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط HaRmE در 1400/1/31 13:34:04
ویرایش شده توسط HaRmE در 1400/2/1 10:50:12
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/1 14:58:06
شجاعت=هری♥♥i
مهربانی=جینی♥♥
هوش=هرمیون♥♥
قدرت مالفوی ها

تصویر تغییر اندازه داده شده