جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
67
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 6 خرداد 1400 11:12
نمایش جزئیات
آفلاین
ام سلام

زیاد میخندم
از تاریکی و جاهای تاریک و شب و جنگل خوشم میاد
نویسندگیو دوست دارم
دوست دارم ازینی که هستم بهتر باشم...یعنی تلاشمو میکنم
درس معجون ها و نجوم رو دوست دارم
از گیاها خوشم میاد
تو مواقع تصمیم گیری کسی که بهترین تصمیم رو میگیره منم
اکثر کارهام فل بداهه ان و برای هیچ چیز برنامه ای ندارم و معتقدم کار فردارو،فردا تصمیم میگیرم
اره دیگه همین با تشکر


---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/6 17:38:12
Heesung
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 5 خرداد 1400 20:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من عاشق ماجراجویی و کشف کردن چیزای جدیدم!
به نظرم باید به همه چه کوچیک چه بزرگ با هر رنگ یا گروهی احترام گذاشت.
respect all,fear none
دوست دارم به همه کمک کنم...و همیشه تو هر گروهی بودم نقش موثری داشتم! از بچگی عاشق گریفیندور بودم و امیدوارم یه روز عضوش شم!



سلام فرزند خوبم.
لطفاً دو تا از اولویت‌هات رو به این کلاه پیر بده، تا بتونه گروهبندی‌ت رو به خوبی انجام بده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/6 2:02:15
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 31 اردیبهشت 1400 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من به پرنده علاقه دارم.
خب مطالعه رو دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم فیلم کتاب رو ببینم.
دوست دارم رییس باشم و به بقیه دستور بدم.
به درس معجون سازی علاقه داذم ولی از درس علوم مشنگی بیزارم.
بیشتر شبیه اسلیترین ها هستم.
اگه روزی کلاه گروهبندی رو بزارم بی شک می رم اسلیترین.
اما از بقیه گروه ها هم خوشم میاد.
به ساز ویلیون علاقه دارم. در کل موسیقی بد نیست...
از بیشتر گریفندور ها بدم میاد ولی هری و رون و هرمیون باحالن.


هر گروهی برم اصلا مهم نیست.
همشون خوبن....

---

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/31 20:17:39
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 22:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من یه دختر کتابخون و درس خون هستم که معمولا شاگرد اول کلاسمونم. و بین دوستام به اینکه خیلی کتاب میخونم معروفم.
همیشه تلاش میکنم که شجاع باشم و درسایی که از کتابام گرفتمو تو زندگیم پیاده کنم

یه دختر درونگرا و منطقی هستم اما در عین حال رویاپرداز که برای عقل ارزش زیادی قائلم😊
خودم دوست دارم ریون باشم و هرجام تست دادم همین شده🙂


هوم... ویژگی‌های تو، منو یاد یه گروه خیلی خاص و ارزشمند می‌ندازه... برو به

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/31 1:52:30
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 19:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من یه دختر شجاع
قدرتمندم و علاقه ی زیادی
به کار های گروهی دارم ( همه برای یکی یکی برای همه
خیلی اوقات افراد حرف هام و متوجه نمی شوند
زیرک و با مسائل به خوبی کنار میام
عاشق هیجان و ماجراجوییم
و هیچ چیز منو متوقف نمی کنه
خواهان عدالتم و اون چیزی که منو به وجد میاره، خاص بودن بیش از حد یه چیز
کاشف حقیقتم و همیشه یه جواب برای دادن دارم
در مواقعی که باید جدی رفتار کنم جدی هستم
غیر از خدا از هیچی نمی ترسم
و نمیزاره غرورم مانع رسیدم به اهدافم بشه. تا موضوعی را اثبات نکنم ساکت نمیشینم.
و همیشه تو دردسر میوفتم ولی
توسط نیرو های الهی نجات میابم
در آخر
اسلایترین نباشه ممنون
و در آخر دوست دارم به همه کمک کنم و این لطف شامل حال همه بشه


هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/30 19:41:21
همیشه خدا با ماست
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 18:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من شجاع و ماجراجو ام!
عاشق گریفیندورم و خودم رو از اونا میبینم!
زیادی به قوانین اهمیت نمیدم!
عاشق قانون شکنی ام!
از دردسر بدم نمیاد!
انتقام جو نیستم و بخشش برام راحته!
عاشق کتابم و کتاب زیاد میخونم!
خیال پردازم!
نسبتا آدم مهربونیم!
برای دوستام هر کاری میکنم!
عاشق جنگل هام!
هرجا تست دادم گریفیندور شدم!
فرقی بین اصیلان و دورگه ها و ماگل زاده ها نمیذارم...!
با این حال اولیت هام
گریفیندور
ریونکلا(ولی تو من رو توی گریفیندور بزار!)

---
ولی الویت های من که گریفیندور و ریونکلا بودن خودتون گفتید از الویت ها انتخاب میشه!
هافلپاف چرا؟
اگر ظرفیت پر هست حاضرم صبر کنما!


---

اوه فرزندم لطفا دفعات بعد اگه حرف تازه ای داشتی پست جدید ارسال کن. چون اصولا پستایی که پاسخ داده شدن دوباره چک نمیشن و منم الان به صورت اتفاقی متوجه شدم حرف جدیدی اضافه شده. خیله خب، حالا که اصرار داری برو به...

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/28 19:32:50
ویرایش شده توسط toph در 1400/2/29 9:12:53
ویرایش شده توسط toph در 1400/2/29 9:30:55
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/30 14:31:31
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/30 14:32:26
احتمالات مختلفی محتمله!
گروهبندی من
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ویژگی هایی که من در خودم میبینم
هوش و زکاوت
زیرک هستم
مهربان
شجاع
دلسوز
آینده نگر

در سایت ویزاردینگ ورلد من ریونکلاو هستم


گروه های انتخابی من
ریونکلاو
گریفندور


هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/2/28 16:31:33
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 13:36
نمایش جزئیات
افتخارات
آفلاین
سلام
شجاعت
مهربان
قادر
کمک به دیگران
هم فکر
یاد دادن به دیگران در مورد چیز های دیگر
آرامش
احترام به دیگران
هدایت آدم های بد به خوبی

امید وارم گروه خوبی برم با تشکر ❤


---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/28 14:02:21
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 10:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی عزیز
اسم من الکس استرینج هستش
دخترم و خصوصی زیر رو دارم:
باهوش/شوخ طبق/عاشق جادو/عاشق درس های ورد ها و پیشگویی/عاشق تعطیلات/بگی نگی شجاع
و بیشتر از همه عاشق گروه ریونکلاو هستم
ممنون

---

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/2/28 14:02:17
Z◊È AΚrÎη૬⊥◊η
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 10:13
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام



من ادم شوخ تبی هستم

مهربونم

به همه کمک می کنم

عاشق رنگ قرمزم

شجاع هستم

همرو می خندونم

زیادم به قوانین گوش نمی کنم شیطونم😁😁😁

ممنون می شم گروه منو انتخاب کنید

---

برای ورود به ایفای نقش باید مراحل زیرو به ترتیب طی کنین:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/2/28 13:57:56