جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 14 آبان 1402 13:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه

من ساکت و درونگرا هستم و رنگ سبز رو دوست دارم. از فضای ساکت و دارک خیلی خوشم میاد ... اصیل زاده هستم و اکثرا سرم توی کار خودمه و کاری به کسی ندارم.
تمام خاندانم توی اسلایترین بودن و من هم میخوام با افتخار یک اسلایترینی باشم. پس لطفا به جز اسلایترین من رو در گروه دیگه ای ننداز.

درود فرزندم!
تجربه به من نشون داده که گروه یک فرد ارتباط زیادی با خاندانش نداره. ولی از اونجایی که خودت انقدر اسلیترین رو دوست داری، مانعی برای حضورت توی این گروه نمیبینم و مطمئنم بودن تو این گروه لحظات خوبی رو برات رقم میزنه.
پس برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1402 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه

من ساکت و درونگرا هستم و رنگ سبز رو دوست دارم. از فضای ساکت و دارک خیلی خوشم میاد ... اصیل زاده هستم و اکثرا سرم توی کار خودمه و کاری به کسی ندارم.
تمام خاندانم توی اسلایترین بودن و من هم میخوام با افتخار یک اسلایترینی باشم. پس لطفا به جز اسلایترین من رو در گروه دیگه ای ننداز.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1402 19:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Fatmemmm92 نوشته:
سلام
از نظر خودم من آدم باهوشی هستم. به هنر علاقه دارم. دوست دارم چیزای عجیب و غریب رو کشف کنم.
نقاشی و طراحی و نویسندگی رو دوست دارم.
آدم نسبتا مهربونی هستم.
هم شجاعم هم نیستم بستگی داره با چی رو به رو باشم.
یادگیریم خوبه
دوست دارم آدمای اطرافمو بسنجم
اولویت هام اولی گریفیندور دومی ریونکلاو
ولی خب فرقی نداره تو چی بیفتم.


درود بر تو فرزندم.

شاید خودت تعجب کنی، اما من حتی دلیلی نمی‌بینم که بخوام برای گروهبندیت معطل کنم یا به شک بیفتم. چون چیزهایی که من در تو می‌بینم باعث می‌شه فقط به یک گروه فکر کنم...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 5 آبان 1402 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
از نظر خودم من آدم باهوشی هستم. به هنر علاقه دارم. دوست دارم چیزای عجیب و غریب رو کشف کنم.
نقاشی و طراحی و نویسندگی رو دوست دارم.
آدم نسبتا مهربونی هستم.
هم شجاعم هم نیستم بستگی داره با چی رو به رو باشم.
یادگیریم خوبه
دوست دارم آدمای اطرافمو بسنجم
اولویت هام اولی گریفیندور دومی ریونکلاو
ولی خب فرقی نداره تو چی بیفتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک گریفندوریتصویر تغییر اندازه داده شده!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1402 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
با سلام خدمت کلاه محترم.خسته نباشی.
من یه دختر خرخونم.مغرورم.زود عصبی و زود پشیمون میشم.احساسی ام ولی گریه هام رو کنترل میکنم.مردم فکر میکنن ادم خشکی ام ولی اینطور نیست.کتابخونه بهشتمه.باید توی مسابقات اول بشم وگرنه خودمو تنبیه میکنم.بی نهایت باهوش ،شجاع و زبان درازم.
خواهشا منو توی هافلپاف ننداز.با اسلایترین و گریفندور و ریونکلاو اوکی ام.

فقط یه سوال.من میتونم یه شخصیت خیالی بسازم؟کپیه شخصیت های لیست.


درود بر تو فرزندم.

هوم به نظر میاد هوش ریونکلاو و جاه طلبی اسلیترین رو داری اما مشخص‌ترین ویژگی‌ای میبینم شجاعتت هست. هوم... گروه مناسبتو میدونم...

گریفیندور!

و شخصیت خیالی هم قابل قبول نیست. میتونی از لیست شخصیت‌ها، شخصیتی رو انتخاب کنی که فقط توی کتاب فقط درحد اسم حضور داشته و اینطوری خودت میتونی داستان زندگیشو بدون هیچ نگرانی‌ای بنویسی.

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

نقل قول:
سلام کلاه:/
آدم انتقام جویی هستم..
قد بلندم ولی با هرکی مث خودش رفتار میکنم از مهربونی بیش از حدو اینا خبری نیست.
درسم خوبهـ
اولویتم اسلیترین هست ولی هر جور خودت صلاح میدونی🐍


درود بر تو فرزندم.

احتمالا از انتخاب من معتجب بشی و ولی من درون تو آدم باپشتکار و دلسوزی رو میبینم که منتظر فرصته که خودشو نشون بده. پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1402 13:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه:/
آدم انتقام جویی هستم..
قد بلندم ولی با هرکی مث خودش رفتار میکنم از مهربونی بیش از حدو اینا خبری نیست.
درسم خوبهـ
اولویتم اسلیترین هست ولی هر جور خودت صلاح میدونی🐍

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1402 09:22
نمایش جزئیات
شغل
افتخارات
آفلاین
با سلام خدمت کلاه محترم.خسته نباشی.
من یه دختر خرخونم.مغرورم.زود عصبی و زود پشیمون میشم.احساسی ام ولی گریه هام رو کنترل میکنم.مردم فکر میکنن ادم خشکی ام ولی اینطور نیست.کتابخونه بهشتمه.باید توی مسابقات اول بشم وگرنه خودمو تنبیه میکنم.بی نهایت باهوش ،شجاع و زبان درازم.
خواهشا منو توی هافلپاف ننداز.با اسلایترین و گریفندور و ریونکلاو اوکی ام.

فقط یه سوال.من میتونم یه شخصیت خیالی بسازم؟کپیه شخصیت های لیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Certainty is a delightful illusion
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1402 13:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

casiopy.black نوشته:
سلام کلاه عزیز امیدوارم خیلی خب باشی🌚._.):
همیشه توی همه چیز از همه بهتر بودم
ادم فداکاری نیستم فقط از خودم مراقبت میکنم.
انتقام جوعم...
فقط خودم برا خودم مهمم.
اگر با یکی شوخی کنم اون حق شوخی کردن با من رو نداره
به کتاب خوندن علاقه ندارم
توی مسابقات همیشه باید نفر اول باشم.
ولی گاهی اوقات اگر نشم اعصابم خورد میشه ولی برای این که ابروم جلوی بقیه نره اعتماد بنفسم رو حفظ میکنم.و حرص نفر اول رو با حرفای الکی درمیارم حتی اگر دوست صمیمیم باشه.
مغرورم ولی چون دو رو هستم پیش دوستام مغرور نیستم ولی پشتشون صد تا حرف میزنم.
و این احساس رو همه دارم که فقط من خوبم بقیه هیچی نیستن.
ادم جاه طلبی هم هستم.
بسیارر زود عصبانی میشم.
خیلی خیلی زیرک و مرموزم خیلی زیادد.
میتونم با یه حرف ساده زندگی طرف رو خراب کنم.
به هیچ عنوان صبور نیستم و واسه ی بقیه هیچ کاری نمیکنم.

میسپارم دست خودت چون خودت بهتر بلدی):


درود بر تو فرزندم.

می‌دونم که احتمالا از انتخابی که قراره برات بکنم تعجب کنی، ولی همیشه اون چیزی که خودمون راجع به خودمون تصور می‌کنیم تمام اون چیزی که هستیم یا حداقل می‌تونیم باشیم، نیست. مطمئنم نوادگان هلگا می‌دونن چطور می‌تونن در کنار تو و با تو پیشرفت کنن. پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 13 مهر 1402 12:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز امیدوارم خیلی خب باشی🌚._.):
همیشه توی همه چیز از همه بهتر بودم
ادم فداکاری نیستم فقط از خودم مراقبت میکنم.
انتقام جوعم...
فقط خودم برا خودم مهمم.
اگر با یکی شوخی کنم اون حق شوخی کردن با من رو نداره
به کتاب خوندن علاقه ندارم
توی مسابقات همیشه باید نفر اول باشم.
ولی گاهی اوقات اگر نشم اعصابم خورد میشه ولی برای این که ابروم جلوی بقیه نره اعتماد بنفسم رو حفظ میکنم.و حرص نفر اول رو با حرفای الکی درمیارم حتی اگر دوست صمیمیم باشه.
مغرورم ولی چون دو رو هستم پیش دوستام مغرور نیستم ولی پشتشون صد تا حرف میزنم.
و این احساس رو همه دارم که فقط من خوبم بقیه هیچی نیستن.
ادم جاه طلبی هم هستم.
بسیارر زود عصبانی میشم.
خیلی خیلی زیرک و مرموزم خیلی زیادد.
میتونم با یه حرف ساده زندگی طرف رو خراب کنم.
به هیچ عنوان صبور نیستم و واسه ی بقیه هیچ کاری نمیکنم.

میسپارم دست خودت چون خودت بهتر بلدی):

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
✯ ْ࣭ ٜ ﻴه ‍‌ﻤﻠﻜﻬ ی ﻮﺎﻘﻌﻴ ﻨﻴﺎﺰی ﺒه
ﺘﺎ‍ج ﻨﺪﺎﺮه♘ ۪ࣷ ۠ ̣
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 12 مهر 1402 00:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

pansy1980 نوشته:
مغرورم....
باید از همه بهتر باشم
هیچوقت کم نمیارم....
از خود راضیم....
اصلااااا فداکار نیستم فقط نیستم به هیچ وجه....
ادم انتقام جوییم....نمیگذرم حتی کار کوچیک..
از ماگل ها بدم میاد...
زیرک و باهوشم):
خیلی زود عصبانی میشم....
اولویتم اول و اخرم اسلیترین....
کسی نمیتونه بم دروغ بگه.....


درود بر تو فرزندم.

این که کسی نتونه بهت دروغ بگه یه چیزه، و این که خودت به خودت دروغ نگی هم مسئله دیگه‌ایه که به نظر میاد با خودت هم کاملا روراست هستی. نظر منم همینه که بری به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!