جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 13 بهمن 1402 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
روز بخیر کلاه!
من خیلی به جزئیات اهمیت میدم و حس ششم قوی دارم
عاشق انواع طلسمم و بنظرم طلسم های سیاه باید برای دفاع از خود هم که شده بیشتر بهمون تدریس بشه.
بنظرم معجون سازی فوق العاده است .
پرواز بهم ارامش میده.
زیاد اهل کار گروهی نیستم و معمولا تنها کار میکنم اما پیشنهاد کمک یک دوست رو هیچ وقت رد نمی کنم
ادم اروم و مهربانی هستم برای افرادی که لایقشن، ولی برای بقیه تضمینی نمی کنم
و برام فداکاری و وفاداری مهم ترین چیز هستن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 12 بهمن 1402 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جونم
من دخر مغروریم از بیرون سرد اما از درون ادم خون گرمیم شجاعم و بخاطر دوستام یا همگروهیام غرورم رو کنار میزارم قوی هستم و به خاطر دوستام و هم گروهیام هر کاری میکنم عاشق دعوام ولی وقتی تصمیمی بگیرم هیچی جلوم رو نمیگیره وقتی قولی میدم باید انجامش بدم و هیچ وقت دروغ نمیگم حتی اگه به ضرر خودم تموم شه با همه خوب رفتار میکنم اما فقط با بعضیاشون کنار میام ادم جدی هستم زود اعتماد نمیکنم به کسی که بهم احترام نزاره احترام نمیزارم خیلا بهش میگن غرور اما من میگم احترام به خود ادم رکی هستم راز نگهدار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Paria.karimi در 1402/11/12 14:52:55
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 9 بهمن 1402 01:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Haseul_luckwood نوشته:
سلام کلاه جونم
بنده یه دختر به شدت مغرور هستم و فقط برای اونی که عاشقشم غرورمو زیر پا میزارم
عاشق دعوا
کتابام رو میپرستم
طعنه زدن رو دوس دارن ولی با وجود خودخواهی ای که نشون میدن قلب پاکی دارم و به خاطر سختی های زندگیم اینجوریم
فقط با اکیپم خوبم بقیه برن به درک
عاشق طراحی
اولویتمم اسلیترین، هر کاری میکنی جونه صاحبت گودریک منو تو گریف ننداز چون دردسر میشم

درود فرزندم.

هووممم‌...به نظر می‌رسه جدیتی که توی انتخابت داری غیرقابل تغییر باشه...با توجه به ویژگیایی که از تو می‌بینم و خونی که واضحاً از سالازار کبیر تو رگ‌هات جاریه، نمی‌تونم بگم که انتخاب درستی نداشتی.

پس یه راست برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 8 بهمن 1402 21:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جونم
بنده یه دختر به شدت مغرور هستم و فقط برای اونی که عاشقشم غرورمو زیر پا میزارم
عاشق دعوا
کتابام رو میپرستم
طعنه زدن رو دوس دارن ولی با وجود خودخواهی ای که نشون میدن قلب پاکی دارم و به خاطر سختی های زندگیم اینجوریم
فقط با اکیپم خوبم بقیه برن به درک
عاشق طراحی
اولویتمم اسلیترین، هر کاری میکنی جونه صاحبت گودریک منو تو گریف ننداز چون دردسر میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 5 بهمن 1402 01:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه
من یه آدم آرام و تقریبا منزوی هستم که هم گروهی بودن با لونا رو دوست دارم سعی میکنم با بقیه مهربون باشم و بهشون کمک کنم عاشق کتاب هستم و معجون سازی هم دوست دارم
و اینو میدونم که من مناسب گریفیندور و هافلپاف نیستم.

سلام فرزندم!
میتونم به راحتی آثاری از روح روونا ریونکلاو رو در اعماق ذهن و قلبت ببینم و این جای هیچ شک و شبهه‌ای رو برام باقی نمیذاره.
مطمئنم میتونی با نوادگان روونا به خوبی کنار بیای و در کنارشون به انسان بزرگی تبدیل بشی.
پس برو به...


ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 5 بهمن 1402 00:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من یه آدم آرام و تقریبا منزوی هستم که هم گروهی بودن با لونا رو دوست دارم سعی میکنم با بقیه مهربون باشم و بهشون کمک کنم عاشق کتاب هستم و معجون سازی هم دوست دارم
و اینو میدونم که من مناسب گریفیندور و هافلپاف نیستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 4 بهمن 1402 07:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
نمیدونم دقیقا باید چی بگم
عشق جادو ام به دوستام وفادارم
جونم هم براشون میدم
اگر دوستم کمک بخواد بهش کمک میکنم صد در صد البته اگه کارش درست باشه
مخالف کشتن حیواناتم
به کسی هم گیر نمیدم
امیدوارم خودت انتخاب کنی
چون شخصیت من رو تو باید پیدا کنی ، من چیز خاصی نگفتم.
دمت گرم.

سلام اول باید تو بازی با کلمات تایید بشی و بعد برای گروهبندی بیای. پس لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تری بوت در 1402/11/4 23:48:33
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1402 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ای کلاه
سرتو درد نمیارم خیلی خندونم از بچگی خیلی خندون بودم خیلی خیلی هنوزم هستم کتاب خوندن دوست دارم تو مدرسه خیلی زرنگم و خلاصه دوست دارم با بقیه باشم و عاشق سرمام دوست دارم دوست زیاد داشته باشم و پول زیادددد خیلی هم مهربونم و بقیه دوستم دارم از اعتماد به نفسم نگم برات چسبیده به سقف خیلیم ورزش دوست دارم نمیدونم باید تو کدوم گروه برم انتخاب با توعه

انتخاب های ما هستند که اینده ما را روشن میکنند

سلام فرزندم!
خوبه که اینقدر از درونت اطلاع داری ولی فراموش نکن که بخشی از شخصیتت رو فقط من میتونم ببینم. امیدوارم که بهم اعتماد کنی چون میتونی تو این گروه به بهترین ها برسی!
برو به...


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1402 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
ای کلاه
سرتو درد نمیارم خیلی خندونم از بچگی خیلی خندون بودم خیلی خیلی هنوزم هستم کتاب خوندن دوست دارم تو مدرسه خیلی زرنگم و خلاصه دوست دارم با بقیه باشم و عاشق سرمام دوست دارم دوست زیاد داشته باشم و پول زیادددد خیلی هم مهربونم و بقیه دوستم دارم از اعتماد به نفسم نگم برات چسبیده به سقف خیلیم ورزش دوست دارم نمیدونم باید تو کدوم گروه برم انتخاب با توعه

انتخاب های ما هستند که اینده ما را روشن میکنند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Shayannn در 1402/10/28 20:42:24
ویرایش شده توسط Shayannn در 1402/10/28 20:45:27
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1402 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Lavida نوشته:
سلام کلاه روز بخیر!

اگر بخوام از خودم برات بگم، من با همه مهربونم اما نمیپذیرمشون
تقریبا میشه گفت به طور پیش فرض با همه یکسان رفتار میکنم تا زمانی که بهم ثابت بشه چه جور ادمایی ان
معمولا تو مکالمات سعی میکنم ذهن بقیه رو بخونم و انقدر اینکار رو انجام دادم که تقریبا میدونم آخر هر بحثی به کجا ختم میشه
کتاب زیاد میخونم و فارغ از نکات مثبتش باعث شده وقتی متنی رو میخونم اگر غلط املایی ببینم یا جمله از لحاظ ساختاری مناسب نباشه واقعا اعصابم بهم بریزه
زود یاد میگیرم و راحت میشه خوشحالم کرد
خودم بین گروه ها ترجیحی ندارم اما فقط میتونم بگم که هافلپاف مناسبم نیست، از اونجایی که قلبی محاسبه گر تر و افکاری سفت و سخت تر از اون دارم که بخوام اونجا باشم

متشکرم


سلام فرزندم!

جالبه که خون اصیل روونا ریونکلاو رو در رگ‌هات و تمام خصوصیاتش رو در وجودت داری اما هنوز متوجهش نشدی... با چیزهایی که من درونت دیدم، مطمئنم توی این گروه می‌تونی پیشرفت کنی و به درجات بالاتری برسی.

پس بدون معطلی برو به...

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!