جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

69 کاربر(ها) آنلاین هستند (52 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
66
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: شنبه 17 شهریور 1403 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی! اینم از نتایج نظرسنجی:

بله: ٪۸۳ (۵ رای)
نه: ٪۱۶ (۱ رای)

بدین ترتیب مسابقه برگزار می‌شه، ولی می‌تونید همزمان با ثبت‌نام، نظراتتون درباره‌ی متیوی گریان رو هم بنویسید. مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه‌ی روز ۱ مهر خواهد بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: یکشنبه 28 مرداد 1403 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه! چون که تا الان هیچ شرکت‌کننده‌ای نداشتیم، یه نظرسنجی گذاشتیم. لطفا نظرتون رو ثبت کنین تا بفهمیم مسابقه رو برگزار کنیم یا نه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: دوشنبه 1 مرداد 1403 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به دلیل عدم وجود شرکت‌کننده، مهلت ثبت‌نام تا زمانی نامعلوم به تاخیر می‌افتد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: دوشنبه 18 تیر 1403 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی!

چندوقته که طرح کلی مسابقه شکل گرفته. مسابقه این‌طوریه که سه نفر که بعدا اسم‌شون اعلام می‌شه انتخاب می‌شن. توی بازی اونا رو "پنهان" صدا می‌زنن. هرکدوم از پنهان‌ها اسم جنسیت مخالف یکی از شخصیت‌های هری پاتر رو می‌دونن. هرکدوم‌شون هرشب توی تاپیک یه معما می‌گن و شرکت‌کننده‌ها تا ساعت ۱۰ شب فرداش وقت دارن تا جواب رو پیدا کنن. در پایان بازی شرکت‌کننده‌ها باید حروف اول جواب معما‌ها را کنار هم بذارن تا بفهمن اسم اون شخصیت‌هایی که به ما گفته شده چیه. حواستون باشه، جواب معماهایی که یک پنهان گفته فقط اسم شخصیتی رو که به اون پنهان گفته شده فاش می‌کنه و باید معماهای گفته شده توسط هر پنهان رو جداگانه حساب کنن. وقتی که می‌خواین جواب معماهایی رو که پنهان‌ها گفتن بگید، به این صورت بگید:
نقل قول:
پنهان ۱:-
پنهان ۲: -
پنهان ۳:-

من اینجا به‌جای جواب معماها خط فاصله گذاشتم.

خب، از الان تا ساعت ۱۱ شب روز مسابقه (۳۱ تیرماه) مهلت ثبت‌نام شرکت‌کننده‌هاست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 15 تیر 1403 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
توجه! توجه! 

دوتا خبر داریم. اولین خبر چیز زیاد جدیدی نیست، فقط اعلام شخصیت بعدیه که میرتل وارن یا همون میرتل گریانه. اسم پسرونه‌ش هم متیو وارن یا متیوی گریان هست.

خبر بعدی خیلی جذابه و به نظرم خیلی قراره به‌خاطرش هیجان‌زده بشین. قراره در تاریخ ۳۱ تیرماه، یه مسابقه توی این تاپیک برگزار بشه. من دارم روی مسابقه کار می‌کنم و باید با چند نفر هم درباره‌ش حرف بزنم و در تارخ ۳۱ تیرماه مسابقه شروع می‌شه. تا اون موقع نظراتتون رو درباره‌ی متیوی گریان بنویسید و لذت ببرید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پاتریشیا وینتربورن در 1403/4/16 18:06:23
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: دوشنبه 7 خرداد 1403 21:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.عضو جدید هستم.سیدنی.چندتا اسم دارم.
پرسی:پنه لوپه
رونالد:رایکا
جینی:جاناتان
هری:هایری
هرماینی:هانتر
ارتور:ارتمیس
مالی:مک
سیریوس(اسنیپ):سارا
سوروس:سامانترا
البوس:آلیا
اینا اسم هایی هست که من ساختم و چندتا هم از پیام های شما برداشتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: شنبه 5 خرداد 1403 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم اسم آرتور آرتمیس باشه! یه بچه ی باهوش که عینک می زنه و همیشه سر کلاس ها دستش بالاست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: شنبه 5 خرداد 1403 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
یه خبر خوب!!!!

برای اینکه یکم جلو بیفتیم، یه برنامه‌ای چیدم. ما قبلا درباره‌ی جنس مخالف سه‌تا از اعضای خانواده‌ی ویزلی حرف زدیم؛ جرجیا، فیونا و رونیا. این‌دفعه قراره بقیه‌ی خانواده‌شون رو همزمان با هم داشته باشیم:
۱- پنه‌لوپه (پرسی)
۲- جان (جینی)
۳- آرتمیس (آرتور)
۴- باربارا (بیل)
۵- جنیفر (چارلی)
۶- مارس (مالی)

می‌تونید فقط درباره‌ی یکیشون بنویسین. می‌تونید درباره‌ی همه‌شون بنویسین. می‌تونید درباره‌ی چندتاشون بنویسین. انتخاب با خودتونه!

ویرایش: اسم آرتور ویزلی از تیانا به آرتمیس تغییر کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پاتریشیا وینتربورن در 1403/3/6 11:25:43
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 4 خرداد 1403 10:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سارینا نوشته:
ساده اس
هری و هرمیون اسمای شبیه به هم دارن بس حالا هرمیون یاتر و هری گرینجر داریم
هرمیون همون عینک هری رو داره با همون چشمو مو و زخم ولی موهاش موج داره رنگش خرماییه با هد بند جمع شده
هری گرینجر هم خرخونه خرخوووون به شدت باهوش چشم و موهای عسلی موهای مشابه هری اصلیه فقط رنگش فرق داره
رون یه دختر خیلیییی ناز شکمو با همون رنگ مو موهای لخت بلند کلا تو باغ نیست اسمشم رونیا ویزلیه حالا کی با کی به هم علاقه مند میشن؟
رونیا ویزلی و هری گرینجر
ومیرسیم به اصل مطلببببببب
دشمن هرمیون کی میشه ؟ ولدمورت؟ نع
نه نه نه
مادام ویولت
به شدت زشته تو مایه های مالیفیسنته موهاش از مار های سبز ساخته شده
اره دیگه خیلی راحتم هری و هرمیون و رونیا رو با موهاش خفه میکنه هاگوارتزعزا دار میشه و قصه ی ما به سر رسیددددددددددددد


نه اگه پادرش تامیا ریدل موهاشو بزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ساده اس
هری و هرمیون اسمای شبیه به هم دارن بس حالا هرمیون یاتر و هری گرینجر داریم
هرمیون همون عینک هری رو داره با همون چشمو مو و زخم ولی موهاش موج داره رنگش خرماییه با هد بند جمع شده
هری گرینجر هم خرخونه خرخوووون به شدت باهوش چشم و موهای عسلی موهای مشابه هری اصلیه فقط رنگش فرق داره
رون یه دختر خیلیییی ناز شکمو با همون رنگ مو موهای لخت بلند کلا تو باغ نیست اسمشم رونیا ویزلیه حالا کی با کی به هم علاقه مند میشن؟
رونیا ویزلی و هری گرینجر
ومیرسیم به اصل مطلببببببب
دشمن هرمیون کی میشه ؟ ولدمورت؟ نع
نه نه نه
مادام ویولت
به شدت زشته تو مایه های مالیفیسنته موهاش از مار های سبز ساخته شده
اره دیگه خیلی راحتم هری و هرمیون و رونیا رو با موهاش خفه میکنه هاگوارتزعزا دار میشه و قصه ی ما به سر رسیددددددددددددد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!