جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

44 کاربر(ها) آنلاین هستند (37 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
43
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 24 تیر 1404 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
درود دوشیزه فلیستی عزیز. خوبین؟ گربتون خوبه؟
راستش غرض از مزاحمت، با توجه به برنامه دقیق و نجیب‌زاده وار شما، می‌تونم بپرسم برای سنت مانگو چه برنامه‌ای دارین؟ به هر حال قلب جامعه جادوگرایی مثل منه، نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: دوشنبه 23 تیر 1404 21:15
نمایش جزئیات
آفلاین
آممم... سلام...
یه سوالی داشتم...
با نهانه‌ها چیکار میکنین؟ اگه یهو نهانه‌م بزنه بیرون و نتونم کنترلش کنم چی؟ اگه به کسی آسیب بزنم چی؟ باهام چیکار میکنین؟
من از آزکابان میترسمممم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: دوشنبه 23 تیر 1404 20:46
نمایش جزئیات
آفلاین
فاوکس ول کن... میگم ول کن! عه! نترس... کسی کاریت نداره! ول کن فاوکس...

سرباز روشنایی، فلیسیتی جان بیا به این فاوکس بگو کاریش نداری! این بچه از وقتی گفتی میخوای دزدارو توی محیط ایفا گونی‌پیچ کنی و قپونی ببری ترسیده به خودش!

این بچه شبا میره از انبار محفل پنیر میدزده و میخوره. الان چند وقته از گرسنگی هیچی از گلوش پایین نمیره! البته ردای منو تا این خط وسطی کرده تو حلقش از ترس ولی خب همین رداهم از گلوش پایین نرفته. کاری هم نداریم که ردا پایین نمیره.

ولی خب به من اصرار کرده و منو کچل کرده که بیام ازت بپرسم این قانون که گفتی روی همه جواب میده؟ یعنی همه‌رو دستگیر میکنین؟ بعد این جرما از کجا مشخص میشن؟ مثلا کی مجرمه و کی مجرم نیست؟ بعد از کجا میفهمیم کدوم کار جرمه و کدوم کار نیست؟ بعد اصلا اونیکه مثلا از فرط گرسنگی میره نون میدزده هم مجرمه؟ بعد مثلا دیگه چه اقداماتی در راستای آبادانی انجام میدی؟

ممنونم که به این سوالات فاوکس... فاوکس ول کن! میگم ول کن... عه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: یکشنبه 22 تیر 1404 20:26
نمایش جزئیات
آفلاین
از مو قرمز گابریلا به مو قرمز فلیسیتی!

الان این مواردی که بعنوان جرم نام بردی در کنار خوردن بستنی توت‌فرنگی و اینا، از کارهای مورد علاقه‌ی منه. تازه یکی هم که چه عرض کنم، می‌بینی تو یه پست یهو کوهی از جنازه پشت سرم به جا می‌ذارم.

این یعنی می‌خوای مدیر کل جادوگران رو زندانی کنی؟ اونوقت شبا که همه خوابن کی بیدار باشه بالا سر سایت وایسه لولو نخوردش؟

باشه خب، بیا فرض کنیم کاراگاهانت صدتایی ریختن سرم و تونستن فرزند جهنم رو دستگیر کنن. فکر می‌کنی آزکابان بتونه منو اونجا نگه‌داره؟ اگه آره... اممم... چطوری باید بیرون اومد؟

راستی تو این دادگاهی که تشکیل می‌شه می‌تونم همه رو با گالیون بخرم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
🦅 Only Raven 🦅
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: یکشنبه 22 تیر 1404 19:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام جناب اسلیترین.

ببخشید به خاطر پاسخ دیر.

در پاسخ به سوال شما، نمی‌شه اسم اون قوانین رو گذاشت سختگیرانه، فقط قانون هستن و بله، در صورت تخلف اون فرد در دادگاه محاکمه می‌شه و بعد به آزکابان می‌ره.

اینم چندتا از قوانینی که توی ذهن من بودن (دقت کنید که همه‌ی اینا در غالب رول‌پلی و ایفای نقش هستن):

۱- اگه کسی یه نفر رو در رول‌پلی بکشه یا از کسی دزدی کنه، خلاف قانون محسوب می‌شه.

۲- هیچ‌کس نباید توی رول‌پلی یه نفر دیگه رو زندانی کنه.

۳- هیچ‌کس نباید توی ایفای نقش دچار مزاحمت برای کس دیگه‌ای بشه.

و...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در پایان روز می‌فهمیم که خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم در توان داریم تحمل کرده‌ایم.
-فریدا کالو-
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: یکشنبه 22 تیر 1404 15:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
فلیسیتی ادامه داد:
- به همین دلیل، ما آزکابان رو دوباره راه‌اندازی می‌کنیم و مجلس جادویی، اداره‌ی کارآگاهان و دادگاه تشکیل می‌دیم. باشد که بهترین فرد برنده بشه!


فلیسیتی ایستچرچ،

اعلامیه‌ی انتخاباتی اول شما رو مطالعه کردیم و باید بگیم که برنامه‌های وزارتی‌تون توجه ما رو جلب کرد، به‌ویژه راه‌اندازی دوباره‌ی آزکابان، همراه با تشکیل مجلس جادویی، اداره‌ی کارآگاهان و دادگاه. به نظر می‌رسه این چهار نهاد، همگی بخشی از یک برنامه‌ی گسترده‌تر و عمیق‌تر در حوزه‌ی قضایی وزارت‌خونه باشن.

سؤال ما اینه: آیا می‌شه این‌طور برداشت کرد که شما قصد دارین قوانینی سخت‌گیرانه در مجلس تصویب کنین، سپس با کمک اداره‌ی کارآگاهان بر اجرای اون‌ها نظارت داشته باشین، و در صورت تخلف، فرد خاطی رو به دادگاه بکشونین و در نهایت به آزکابان منتقل کنین؟

آیا این پیوند ساختاری‌ای که ما بین این چهار نهاد متصور شدیم، همون برنامه‌ایه که شما در سر دارین؟ و اگر پاسخ مثبته، آیا می‌تونین چند نمونه از قوانینی که قصد دارین برای جامعه‌ی جادوگری تصویب کنین رو به‌صورت شفاف با ما در میون بذارین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ: ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: جمعه 20 تیر 1404 19:37
نمایش جزئیات
آفلاین
- فلیسیتی، رمز موفقیت ما! فلیسیتی، رمز موفقیت ما!

جمعیت زیادی جلوی ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ جمع شده بودند و این شعار با صدای بلند می‌دادند. فلیسیتی ایستچرچ، با موهای قرمز فرفری و بلندش از ستاد بیرون آمد و با صدای بلند گفت:
- ساکت!

همه‌ی جمعیت ساکت شدند و به فلیسیتی چشم دوختند. فلیسیتی لبخندی زد.
- هواداران عزیزم! ممنونم که برای دفاع از من به اینجا اومدید! من بارها و بارها گفتم که هدف من از کاندیدا شدن، به وجود آوردن یه ملت خلاق و دوست‌داشتنیه. ما با ایده‌های نو و خلاقیت بسیار، در تلاش ساختن ملتی هستیم که پر از کارهایی باشه که تا حالا هیچ‌کس انجام‌شون نداده.

جمعیت دوباره شروع به شعار دادن کردند:
- فلیسیتی، رمز موفقیت ما! فلیسیتی، رمز موفقیت ما!

فلیسیتی ادامه داد:
- به همین دلیل، ما آزکابان رو دوباره راه‌اندازی می‌کنیم و مجلس جادویی، اداره‌ی کارآگاهان و دادگاه تشکیل می‌دیم. باشد که بهترین فرد برنده بشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در پایان روز می‌فهمیم که خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم در توان داریم تحمل کرده‌ایم.
-فریدا کالو-
ستاد انتخاباتی فلیسیتی ایستچرچ
ارسال شده در: جمعه 20 تیر 1404 01:09
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده

نامزد محترم، سرکار خانم ایستچرچ

صلاحیت شما برای نامزدی در بیستمین انتخابات وزارت سحر و جادو احراز گردیده و شما با توجه به اطلاعیه شماره ۲ مجاز به فعالیت انتخاباتی در زمان تبلیغات هستید. متذکر می‌شوم این ستاد به صورت موقت و جهت ارائه برنامه‌های شما در زمان تبلیغات در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اگه گربه‌تون به کسی آسیب برسونه اینجا رو تخته می‌کنم.
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!