جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: امروز ساعت 11:42
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
درود دوستان من.

نقل قول:
سلام و درود

وقتی که می خواهیم پیام ارسال کنیم و از منشن استفاده می کنیم وقتی که روی پیش نمایش می زنیم منشن رو درست نمایش نمیده یعنی بهصورت همون متنی نشون میده. وقتی که ارسال می کنیم درست هست ولی روی پیشنمایش درست نماید داده نمیشه


آبر جون. شاید از نظر ظاهری یکمی اذیت کننده باشه، ولی مشکل اساسی نیست واقعا. یعنی صرفا در پیش نمایشی که فقط مخصوص خودمون هستش اینطور نشون میده. پس باهاش بسازید تا بعدا که مشکلات اساسی برطرف شد، بریم سراغش.

نقل قول:
نمی دونم این مشکل فقط برای منه یا بقیه هم همینطورن، اما توی بخش آنلاین ها، گاهی پیش میاد که می بینم صد تا کاربر مهمان، اومدن مهمونی! در حالیکه خودم تنها عضوِ سایتم که آنلاینم!
این عجیب نیست؟!
اصلا مشکل محسوب میشه یا نه؟!


سلام دملزا. خوبی؟
اره تعداد مهمانان به طرز قابل توجهی توی این چندروز اخیر افزایش پیدا کردند. من قبلا امکان دسترسی یکسری روبات ها و کراولرها به سایت رو بسته بودم تا آمار فیک برای مهمانان به ما نمایش داده نشه. ممنون از توجهی که کردی. بررسی میکنم که این آمار افراد واقعی هستند یا صرفا روبات. مرسی

نقل قول:
خب دملزا راست می گفت برای منم هست الان 167(تا همین چند دقیقه پیش 173) تا کاربر آنلاین و 3 تا هم عضو آنلاین هستن


بله چشم، بررسی میکنم آبر جون.

ممنون از توجهاتتون و اینکه اهمیت میدید.
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: امروز ساعت 08:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آبر گفت بیام اینجا، گفت اگه بز داشته باشم بهم چایی میدید با قندِ اضافی!

من هیچی نگفتم برو یکی دیگه رو بزار سر کار
نقل قول:
منم پریدم یکی از بز های آبرفورث رو قرض گرفتم و اومدم.

پس بزم نرفته بود ماجراجویی؟ زود پسش بده

خب دملزا راست می گفت برای منم هست الان 167(تا همین چند دقیقه پیش 173) تا کاربر آنلاین و 3 تا هم عضو آنلاین هستن
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" He loved me more than anyone... But he won't come back 🥀"

« مرا از همه بیشتر دوست داشت... ولی دیگه بر نمی گرده 🥀 »
✦ A.D ✦
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: امروز ساعت 02:37
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر مدیران زحمتکش و فعالِ سایت!

چه خبر؟ چیکارا می کنید؟

چی؟ من چرا اومدم؟ والا کاری نداشتم، آبر گفت بیام اینجا، گفت اگه بز داشته باشم بهم چایی میدید با قندِ اضافی!

منم پریدم یکی از بز های آبرفورث رو قرض گرفتم و اومدم.

اممممممم... پس کجاست این چایی تون؟

(مدیران با قیافه هایی که ترسناک جلوه می کند، چوب به دست به دملزا نزدیک می شوند)

من دیگه میرم، شبتون خوش!

ولی قبل از رفتن، یک تکه کاغذ روی میز می گذارد:

نقل قول:
نمی دونم این مشکل فقط برای منه یا بقیه هم همینطورن، اما توی بخش آنلاین ها، گاهی پیش میاد که می بینم صد تا کاربر مهمان، اومدن مهمونی! در حالیکه خودم تنها عضوِ سایتم که آنلاینم!
این عجیب نیست؟!
اصلا مشکل محسوب میشه یا نه؟!

افرادی که لایک کردند

✨ 𝓓𝓮𝓶𝓮𝓵𝔃𝓪 𝓡𝓸𝓫𝓫𝓲𝓷𝓼 ✨
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: دوشنبه 1 تیر 1405 10:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود

وقتی که می خواهیم پیام ارسال کنیم و از منشن استفاده می کنیم وقتی که روی پیش نمایش می زنیم منشن رو درست نمایش نمیده یعنی بهصورت همون متنی نشون میده. وقتی که ارسال می کنیم درست هست ولی روی پیشنمایش درست نماید داده نمیشه
" He loved me more than anyone... But he won't come back 🥀"

« مرا از همه بیشتر دوست داشت... ولی دیگه بر نمی گرده 🥀 »
✦ A.D ✦
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: جمعه 29 خرداد 1405 00:18
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
نقل قول:

هرپوی کثیف نوشت:
درود و صد درود.

نمی‌دونم این باگه فقط مشکل منه یا نه. ولی مثلاً توی پروفایل‌ها، وقتی می‌رم پست‌های اون شناسه در انجمن‌ها رو ببینم، اون دکمه‌ای که می‌زدیم بریم صفحه‌ی قبل‌تر و پست‌های قدیمی‌تر اون شناسه‌ رو ببینیم ناپدید شده برام مدتیه. در نتیجه فقط به همون مثلاً لیست ده تا از آخرین پست‌ها دسترسی دارم. با مرورگر دیگه هم امتحان کردم و همین بود.

@هرپوی کثیف
سگ سیاه شکنجه شده صحبت میکنه.
اره باگه هرپو. فکر کنم جدید ایجاد شده چون یکمی در کدهای سایت تغییر ایجاد کردیم. ولی قراره از یک آپدیت بزودی رونمایی بشه که خیلی خوشگل تر از قبل بشه ورق زد. پس لطفا یکمی دیگه باهاش بسازید که عمو فاج پخت و پز کرده!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: پنجشنبه 28 خرداد 1405 22:07
نمایش جزئیات
شغل
افتخارات
آفلاین
درود و صد درود.

نمی‌دونم این باگه فقط مشکل منه یا نه. ولی مثلاً توی پروفایل‌ها، وقتی می‌رم پست‌های اون شناسه در انجمن‌ها رو ببینم، اون دکمه‌ای که می‌زدیم بریم صفحه‌ی قبل‌تر و پست‌های قدیمی‌تر اون شناسه‌ رو ببینیم ناپدید شده برام مدتیه. در نتیجه فقط به همون مثلاً لیست ده تا از آخرین پست‌ها دسترسی دارم. با مرورگر دیگه هم امتحان کردم و همین بود.
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: شنبه 19 اردیبهشت 1405 11:57
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
آموزش رفع خطای امنیتی (SSL یا Connection is not ecure) و خطای DNS هنگام باز کردن صفحات سایت در صورتی که همچنان این خطا رو دریافت میکنید.


در مرورگر کروم (گوشی های آندرویدی و کامپیوتر ویندوز)

این آدرس رو در مرورگر کپی و باز کنید:

chrome://net-internals


از منوی سمت چپ گزینه‌ی DNS رو انتخاب کنید.
در بخش سمت راست ابتدا در قسمت دامنه وارد کنید: jadoogaran.org (بدون پیشوند www یا http)
lookup رو بزنید. صبر کنید تا یک IP زیرش درج بشه. وقتی که درج شد (یا فرضا پیغام خطایی درج شد) دکمه‌ی clear host cache رو بزنید.

از منوی سمت چپ گزینه‌ی Sockets رو انتخاب کنید.
در بخش سمت راست ابتدا دکمه‌ی Close Idle Sockets و سپس دکمه‌ی Flush socket pools رو بزنید.

از منوی سمت چپ گزینه‌ی Domain Security Policy رو انتخاب کنید.
در آخرین ورودی قسمت سمت راست با عنوان Delete domain security policies وارد کنید: jadoogaran.org
دکمه delete رو بزنید.
مرورگر رو ببندید و مجددا وارد شید.
در صورتی که همچنان خطا پایدار بود، می‌تونید 24 ساعت صبر کنید و مجددا این پروسه رو تکرار کنید. احتمالش وجود داره که اطلاعات جدید به خاطر اختلالات شبکه با تاخیر برای شما نمایش داده بشه.
اگر همچنان نتیجه نگرفتید، میتونید از تنظیمات گوشی، قسمت Apps مرورگر کروم رو پیدا کنید و Clear storage رو بزنید. توجه کنید که در صورت انجام این کار تمام اطلاعات مرورگر شما حذف میشه و در صورتی که به این اطلاعات نیاز دارید این روش رو انجام ندید.
اگر باز هم نتیجه نگرفتید دو راه دارید: 1. گوشیتون رو توی دیوار بکوبید و زیر لب بگید: «ای خارش رو از پاش در آوردم!» با گوشی جدیدی که میخرید، دیگه خطا دریافت نخواهید کرد. 2. با لبخندی بی معنی بگید: «گور بابای جادوگران و هر چی که هست!» و دیگه تا آخر عمر وارد سایت جادوگران نشید. باز هم خطایی نخواهید دید.


در مرورگر فایرفاکس کامپیوتر

کلید میانبر Ctrl + Shift + Delete رو بزنید یا خودتون مسیر منتهی به حذف History رو طی کنید. هیستوری رو با زدن تمام تیک‌ها شامل "Active Logins" و "Site Settings" پاک کنید.


در مرورگر فایرفاکس گوشی‌های آندروید

وارد سایت بشید. روی علامت قفل یا علامت تعجب داخل مثلث که کنار آدرس سایت نمایش داده میشه ضربه بزنید (آروم!) گزینه‌ی Clear Cookies and Site Data رو انتخاب کنید. Delete رو بزنید. صفحه رو از ابتدا بارگزاری کنید.


در گوشی‌های آیفون

دابی این کالاهای لوکس و نمادهای سرمایه‌داری رو به رسمیت نشناخت! اگر شناخت هم بلد نبود چجوری توشون باید گواهی امنیتی cache شده رو حذف کرد تا سایت گواهی جدیدش رو فرستاد! شما هم بهتر بود با گوشی آیفونتون به تفریحات لاکچری‌تر و دور دور در Mall های بزرگ شهرتون بپردازید به جای جادوگران!


ممنون از وقتی که گذاشتید. امیدوارم مشکل ورود به سایت برای همه‌ی دوستان حل بشه. در صورتی که کسی کلا پشت در مونده یا این خطاها رو در روزهای آتی همچنان داشت، حتما از طریق ارسال جغد به من خبر بده.
دابی نباید این پست رو می‌نوشت! دابی بد!
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: پنجشنبه 27 فروردین 1405 23:21
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
نقل قول:

جیمز سیریوس پاتر نوشت:
سلام و خسته نباشید به مدیرای فنی سایت
من وقتی پخ میدم به کسی صفحه پیام ارسال شده میاد قبلا روی لینک اول که میره به اینباکسم کلیک میکردم و میرفت.
الان لینک رو نشون میده وقتی روش نگه دارم ولی منو ریدایرکت نمیکنه به صفحه اصلی!
مرسی


من یک پخ تستی ارسال کردم و بعد از ارسال پخ، پیام زیر اومد:
تصویر تغییر اندازه داده شده


روی لینک اولی که کلیک کردم، رفت توی اینباکس پیام شخصی.
لطفا دوباره تست کن و اگر مشکلی هست یا من دقیق متوجه نشدم، بگو حتما.
ممنون.
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: پنجشنبه 27 فروردین 1405 20:13
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام و خسته نباشید به مدیرای فنی سایت
من وقتی پخ میدم به کسی صفحه پیام ارسال شده میاد قبلا روی لینک اول که میره به اینباکسم کلیک میکردم و میرفت.
الان لینک رو نشون میده وقتی روش نگه دارم ولی منو ریدایرکت نمیکنه به صفحه اصلی!
مرسی

افرادی که لایک کردند

برو جلو یک قهرمان بشو فقط بجنگ و نا امید نشو
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: یکشنبه 30 آذر 1404 15:11
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
نقل قول:

کوین کارتر نوشت:
سلاااااام! حسابی خسته نباشین!
سایت خیلی ناز و خوشگل شده. دستتون درد نکنه.

فقط یه چیزی... نمی دونم چرا ولی بعضی از تاپیک های خارج از ایفا باز نمی کنن یا باز می کنن و می خوای پست بزنی یا ویرایش کنی ارور میدن و برت می گردونن صفحه اصلی سایت. مثلا تاپیک قلم پر برای من اینطوری میاره.


ممنون کوین.
فکر کنم مشکل تاپیک قلم پر حل شده باشه. یه نگاهی بنداز لطفا.
میشه دقیق بگی توی چه تاپیک های دیگه ای این اتفاق افتاده تاحالا؟

افرادی که لایک کردند

We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are