جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 21:31
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان مدير گرامي، اين آخرين باره كه من اين نكته رو تذكر مي‌دم، براي بحث بين مديران حتما از تاپيك صحبت با همديگه استفاده كنيد! در صورت تكرار بحث در اين قسمت، مجبور مي‌شم طور ديگري برخورد كنم. اين تاپيك مربوط به بررسي پيشنهادات و انتقادات اعضا از مديريته!‌
والسلام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 21:02
نمایش جزئیات
آفلاین
من از همگی شما عذر میخوام....یه مشکل و اختلاف سلیقه بود که رفع شد

من از همگی شما عذر خواهی میکنم

همیشه این اختلاف سلایق هست...مدیری با مدیری اختلاف پیدا میکنه و این قابل حله...من نباید بحثو به اینجا میکشوندم و از همه عذر میخوام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
هومك

خوب كار اين آقي عزيزم همون ويچ كينگه چيه درست نبوده كه در پيام شخصي توهين آميز رفتار كرده
ولي راستشو بگم من با فروم ارباب حلقه ها موافقم
چون سايت گسترش پيدا ميكنه و براي سايت يك قدم به لو به شمار مياد هموطور هم كه خودتون ديديد سايت براي مدتي به علت ته كشيدن مسائل هري پاتري خوابيده بود

و به نظر من گسترش موضوعي سايت باعث ميشه در اينطور مواقع سايت نخوابه

شخصا كار ولدمورت سابق رو تاييد نميكنم (منظور پيام شخصي ايشونه)

به نظر من بايد برخورد بشه

-=-=-=-=
كرام عزيز شما خودت رو انقدر اذيت نكن
با تشكر سارگراس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 19:38
نمایش جزئیات
آفلاین
کرام جون من به صراحت اعلام می دارم استعفای شما پذیرفته نیست و تلاشم نکن بری اره قربونش بعدشم چی چی من استعفا می دم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
از مديران عزيز خواهش مي کنم ادامه بحث ارباب حلقه ها رو در تاپيک مديران ادامه بدن...
====
متشکرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 18:55
نمایش جزئیات
آفلاین
عجب؟؟؟
خوبه اکثر بچه ها خیلی اینجا نمیان
وگرنه میدیدن که مدیرای سایت خودشون چه جوری به جون هم افتادن
بده بابا کرام جان شما بزرگواری کن و بیخیل این قضیه شو
استعفای شما پذیرفته نیست ( من چیکاره ام؟؟؟ )
من از u خواهش میکنم نرو چون بکی از معدود افرادی که اینجا وظیفه شناسه تویی ( به بقیه بی احترامی نشه )
اینجانب به نمایندگی از اون کسی که این تاپیک رو باز کرده از شما معذرت می خوام .
ok?

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
evilsam2004@yahoo.com]ارزش یک انسان به اندازه همان چیزی است که دوست میدارد[/quote]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 18:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من دیگر هیچ چیز نمیگم
نمیدونم باز کدوم یک از مدیران، تاپیک عضویت در ایفای نقش ارباب حلقه هارو باز کرده و به سرزمین میانه برگردانده است

گویا دیگر کسی برای افکار دوستانشان احترام قایل نیست

به طور صریح انصراف خودمو از مدیریت انجمن اعلام میدارم

چرا که من گفته بودم تا زمان تصمیم گیری بین مدیران تاپیک مذکور باید قفل باشد ولی با اینکار نشان دادند.....هیچ ارزشی برای شخص من قایل نیستند
دوستان گویا میخواهند به طور خطی عمل کنند و من نمیتوانم اینگونه ادامه بدم

با تشکر فراوان از همه شما
کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 5 اردیبهشت 1384 22:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من نمی خوام بحث لیلا رو ادامه بدم اما امیدوارم اگر این بحث ها واقعی بوده توهینی از طرف من به ایشان نشده باشه اولین تاریخی که من با ایشان چت کردم تاریخ پنج آپریل سال 2005 بوده من از همون اول شک کرده ام چون هم وقتی باهاش انگلیسی صحبت می کردم حرفامو می فهمید و هم وقتی فارسی به من گفت که به مدرسه نمی ره بعضی اوقات خودش به فینگلیش تایپ می کرد هیچ خطایی درون پیغامش دیده نمی شد و من کمی تعجب کردم اما چون من آدمی هستم که همیشه سعی داشتم خودمو به چیزای عجیب قانع کنم چیزی نگفتم خلاصه... هر چه جلوتر می رفتیم من بیشتر قانع می شدم در ضمن به عقل من نرسید که ایشون رد یابی کنم تا امروز قبل از اینکه من اینجا بیام فهمیدم لیلا آنلاینه البته اون Available نبود ولی چون من عادت دارم بچه ها رو چک کنم ببینم هستند یا نه فهمیدم اون حضور داره از اون طرفم فهمیده بودم رفته انگلیس واسه عمل این دو تا با هم تناقض داشت و من سعی کردم از این مسائل سر در بیارم تا این که اومدم اینجا و این مطالب ها رو دیدم البته من خواستم ردش رو با برنامه Visual Route بگیرم و همین کارم کردم و منطقه جغرافیایی خراسان رو نشون می داد این رو بدونید که اگر دلیل مناسبی برای این رفتارها پیدا نشه من سخت انتقام خواهم گرفت به همین خدا من انتقام می گیرم و اینم به شوخی نگفتم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 5 اردیبهشت 1384 19:10
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم، كرام جان رفتار شما كاملا صحيح و منطقي بود. البته ايشون همان لردولدمورت سابق يا سعيد هستن، و من در جريان امور هستم، مطابق قوانين رفتار كن، مهم نيست ايشون چه كسي بودن، بايد طبق قوانين با ايشون برخورد بشه، در ضمن يه اخطار هم به خاطر توهينشون بايد دريافت كنن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 5 اردیبهشت 1384 17:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا

خدا شاهده که قصد من ایجاد جنجال نیست ولی باید به بعضیها طرز رفتار با دوستانشونو یاد داد

توسط دوست عزیزم king watch تاپیکی زده شد..با عنوان ((عضويت در بخش ايفاى نقش ارباب حلقه ها))

که توسط من قفل شد شما میتونید جواب من رو در این لینک ببینید ---> عضويت در بخش ايفاى نقش ارباب حلقه ها


کمی بعد پیام شخصی دلنشینی از طرف ایشون به دست من رسید با این متن:
نقل قول:

آقای محترم
اون موقع که من تو کار انجمن و مدیریتش بودم شما هنوز نمی دونستی انجمن چیه!
اون موقع که 2 سال پیش قرار شد سایتی ساخته بشه و 1 سال بعدش شد جادوگران شما کجا بودی؟
لازم نیست به من این مزخرفات رو تحویل بدی!
من هر کاری کردم به درخواست مستقیم دارک لرد بوده
و اینکه قرار بود جز من و اون کسی در بخش ارباب حلقه ها دخالت نکنه!
محض اطلاعتون عرض کنم بنده لرد ولدمورت هستم
و علاقه ای به این مزخرف بازی های بچگانه ندارم!
لطفا در کاری که بهت مربوط نیست دخالت نکن



قانونی که من از اون صحبت کردم دقیقا قانون دوازده ایفای نقش هست:

نقل قول:

- برای عوض کردن نقش اگر کمتر از یک ماه است که نقش خود را ثبت کرده اید میتوانید دوباره معرفی شخصیت کرده و با همان شناسه نقش جدید را بازی کنید ولی اگر بيش از يك ماه است كه شخصيت خود را انتخاب كرده ايد و الان ميخواهيد آن را عوض كنيد برای عوض کردن شخصیت خود باید یک شناسه جدید ثبت کنید. نقش قبلی شما به متقاضی بعدی نقش داده خواهد شد. شناسه هایی که نقش آن ها آزاد شده برای همیشه بسته خواهند شد.



در پایان باید بگم:
1-فکر نکنم این سعید باشه.. و اگه باشه..تو سایت هنوز فعاله؟
2-بعضی ها هنوز از اشتباهاتشون درس نگرفتن....این طرز برخورد اصلا درست نیست

به نظر من...ایشون فقط خواسته حاجی رو خراب کنه...و اینو بدونین که حاجی دارکی هیچوقت در پیش من و بقیه مدیران و اعضای سایت جادوگران وجهش خراب بشو نیست
همه ما میدونیم چنانچه حتی طرف سعید باشه همیشه با حاجی دارکی مخالف بوده

ابرفورث جان اگه تونستی آی پی اینم چک کن!!!
با احترام
کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!