جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (35 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  356 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 07:33
نمایش جزئیات
آفلاین
جوازتو که من دادم بهت
فقط باید اهداف تاپیک مشخص کنی...مشخص کنی تاپیک بعد از انتخابات فعال هست؟یا بعد اون ببندمش..و از این جور چیزا
این بحثا ربطی به انتخابات و رای ندادن تو با من و مخالفتت نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 8 تیر 1384 12:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من جواز نخواهم گرفت چون من کلا با رژیم مخالفم تو هم یکی از اون دستنشونده های همین رژیمی فق میخواستم ب
گم تاپیک انتخابات پوچ تا پایان انتخابات و حضور من در میدان هاگزمید هست اما جنبش سیریش همچنان ادامه خواهد داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 30 خرداد 1384 05:15
نمایش جزئیات
آفلاین
مجوز داده نمیشه....تاپیک مذکور به علت تکراری بودن پاک میشه....در وزارت سحر و جادو به اندازه کافی دادگاه داریم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 29 خرداد 1384 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه تاپیک زدم به نام دادگاه AGM امید وارم مجوزشو بدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رخنه ای نیست در این تاریکی
در و دیوار به هم پیوسته
سایه ای لغزد اگر روی زمین
نقش وهمی ست ز بندی بسته.



1.618
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 29 خرداد 1384 07:46
نمایش جزئیات
آفلاین
بيگي جان ...خوندمش!!!!
ولي يه مشكلي هست!!!...اونم وقته كه من ندارم!!!!
تا عصر سر كارم....جدا براي اسكار و جايزه و اينا اصلا وقت ندارم.....به هر حال هر كمكي از دستم بر بياد كوتاهي نميكنم!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 18:27
نمایش جزئیات
آفلاین
كرام جان!
بيگي اومد تا طرحي نو در اندازيم!
اون بيانيه رو كه تو هالي (ويزارد ) زدم رو خوندي؟
پيگيريش با تو ...
ولي من هم همين دور و بر ام!
به اين دوتا بچه:
همزاد و كريچر
گفتم برن دنبال كار ها! راهنمايي شون كن تو چاه نرن!
ايول! همين! قربونت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 خرداد 1384 09:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ويكتور كرام نوشته:
فیلیدان جان قابل نداره

راجر عزیز....الان همین تاپیکش غیر فعاله...بعدش اینو کنیم زیر انجمن؟

بهر حال از پیشنهاد متشکرم ولی فکر نکنم عملی باشه


نكته كنكوريش اينجاست كه موقع تابستون شلوغ خواهد شد و يه دفه ديدي يه روز نيومدي بخوني 2 صفحه اضافه شد. من براي پيش‌گيري مي‌گم.

يا اينكه هر چند ماه فيلم‌ها رو جدا كنين. و توي يه تاپيك نو بزارين.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384 06:16
نمایش جزئیات
آفلاین
فیلیدان جان قابل نداره

راجر عزیز....الان همین تاپیکش غیر فعاله...بعدش اینو کنیم زیر انجمن؟

بهر حال از پیشنهاد متشکرم ولی فکر نکنم عملی باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 16:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اما ویکتور در تاپیک استدیو خواهران ....که موسیقی آموزش داده نمیشه نه ؟ اونی که ایشون گفتن آموزشگاهه . ( البته مسلما تشخیصش با شماست ) و منم به این دلیل ازش طرفداری کردم که بنظرم ایده ی جالبی اومد .
( راستی چه شکلک باحالی تو امضات گذاشتی ! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 08:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مجوزي نمي‌خوام ولي مي‌خواستم يه پيش‌نهاد بدم

هالي ويزارد رو اگه مي‌تونين تبديل به يه زير انجمن كنين.
بعد فيلم‌ها رو دسته بندي كنين يا به صورت روز نمايش يا به صورت نوع فيلم

بعد مي‌تونين يه قسمت هم براي اعلام اين‌كه هر فيلمي چه زماني نمايش داده مي‌شه داشته باشين و همين‌طور هم استريو‌ي فيلم‌سازي و اركان

دليل اينكه مي‌گم اينه كه الان بيش از 300 تا پست تو اون هست و 31 صفحه و هر پستي هم كه فيلم توشه يكي دو متر شخصي يه ذره عقب بيفته بايد 5-6 صفحه رو بشينه بخونه

(يا برحسب كمپاني مرتب كنين)

راجر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!