جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

31 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384 16:27
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور!
لطفا به تیم کوییدیچ مراجعه کنید ببینید چه خبر شده.
اصلا معلوم نیست کی توی تیم هست کی نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384 07:37
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان جادوگران ساحره ها
آقا جون ما گرفتیم که شما می خواید بخش ارباب حلقه ها رو از هری پاتر جدا کنیم و ما در صدد این امر هستیم. یه فرصتی بدید ببینیم چی میشه خب...از اون موقعی که پیشنهاد کردید تا حالا مدام دارید میگید جدا کنید جدا کنید...فهمیدیم بابا! بذارید ببینیم اگه هری مشکل فنی توش نمی بینه حتما درستش می کنه

در مورد گفته روماسلا
من هیچی نفهمیدم!! این ستون رفرش میشه بعد میره بعد تاپیک میره بعد رفش می کنم اسمم نیست!! این حرفا چیه؟! ستون چیه؟ تاپیک میره چیه؟ بابا جان شما که مشکل داری اولا واضح تر بگو ثانیا اصطلاحات درست به کار ببر تا ما متوجه بشیم. در ضمن اگه مشکل شما خاص هست نباید که اینجا مطرح کنید. باید از « تماس با ما » استفاده کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 21:59
نمایش جزئیات
آفلاین
جنابه هري
فكر كنم شما به خاطره تعداد ستونه زياد ميگيد نبايد جدا بشه((چي چي گفتم))اگه 4 تا ستون زيره هم باشه خيلي ناجوره.ميشه دوتا ستون رو سمته راست و دو تا ديگرو سمته چپ گذاشت.حالا هر طوري كه ميشه اربابه حلقه هارو جدا كنين جونه مادرتون.خيلي قاطيه.

يه چيزه ديگه:
بابا اين ستون هايه انجمن ها خيلي قاطيه.اول يه تاپيك اوله و من توش پست ميزنم.رفرش ميكنم ميبينم اسمه من نيست و دوباره رفرش ميكنم ميبينم اصلا تاپيك نسيت.بعد يكهو جايه همه تاپيكها عوض ميشه.

مثلا من تو همين تاپيك تيكه منو از پيامهايه جديد با خبر كن رو زده بودم لي وقتي كسي پست ميزنه هيچ چيزي تو پيام شخصيه من نممياد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روماسلا در 1384/2/21 22:53:19
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
این یک خواهشه
خواهش میکنم ارباب حلقه ها رو جدا کنید
این هزارمین (مبالغه)است که دارم میگم
واقعا آدم گیج میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 19:39
نمایش جزئیات
آفلاین
منم موافقم که ارباب حلقه ها و هری پاتر جدا بشه چون واقعا قاطیه و اونی که نمی خواد در قسمت ارباب حلقه ها فعالیت کنه فقط اعصابش خورد می شه
به هری: بله امروز که امدم دیگه مشکلی ندیدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 15:16
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد آبر فورث جان من قول مي دم كه از دانش فني چيزي نگم تا باعث افسوس و شرمساري شما بشه

هري اگه مي شه اين تاپيك هاي ارباب حلقه ها رو از هري پاتر جدا كنيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 07:29
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور عزیز اون زیر نوشته شده
همه پست ها| همه عنوان ها| انجمن ها
مطمانا دیده میشه دیگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 04:08
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووم... این دفعه با آبرفورق کاملاً موافقم در مورد کش‌دار بودن آی‌اس‌پی‌ها. یکی از آی‌اس‌پی‌هایی که منم استفاده می‌کنم، احتمالاً دارای کش کوچولویی هست، البته کمه. چون خیلی زود به سر میاد و در این حدی نیست که کسی بتونه با شناسه‌ی من بیاد تو سایت میلم رو چک کنه. فقط برای چت بهم گیر می‌ده. فیلیدا اسپور یه بار به منم گفت که تم رو عوض کنی درست می‌شه. آبرفورث، من فکر می‌کنم تعویض تم باعث می‌شه که محتوای سایت یه با ریفرش بشه. باعث ایجاد صفحه‌ی جدیدی در کش آی‌اس‌پی میشه. بنابراین سایت رو بروز می‌بینن.
راستی می‌دونستین که اون علامت‌های مثبت و منفی مربوط به صفحه‌ی اصلی انجمن‌ها، برای باز و بسته‌کردن کتگوری‌ها، در یه حالتش، ناپدید می‌شه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
جالبه! دقيقا مي‌شه گفت خودتون هم نمي‌دونين چه مشكلي دارين! آخه بلاك آخرين پيام‌ها چه ربطي به تم داره؟ از لحاظ فني اين حرفي كه مي‌زنيد جناب كارآگاه يه چيز خنده دار محسوب مي‌شه و واقعا جاي تاسف داره كه دانش كامپيوتر ما انقدر ضعيف تشريف داره!
------------------
من اين مطلب رو براي آخرين بار مي‌گم! اين گزارش‌هاي مسخره تكرار بشه!‌شناسه‌ي كاربري و اينترنت البرز و هرچي ايترنت كش‌دار هست آي پيش رو مي‌بندم و اعصاب راحت!‌
----
ورود يه نفر ديگه با شناسه شما به محتواي سايت هيچ ربطي نداره! هيچ كدوم از بخش‌هاي سايت هم خراب نيست كه اين مشكل رو به وجود بياره! تقصير خود شماست كه اينترنت كش‌دار مي‌خرين! همين هم هست! يعني ممكنه ملت با شناسه شما بيان توي اين سايت، يا ميل ياهو تون رو چك كنن!‌ يا هر كار ديگه‌اي كه شما انجام دادين تريس كنن و سو استفاده كنن!
-----
اينكه مي‌گين من كش ندارم و اين حرفها! شما در صورتي مي‌تونين اين حرف رو بزنين كه درست از وسط ISP با من چت كنين و قشنگ اونجا تنظيمات رو مورد بررسي قرار بدين! اين اراجيف رو هم تحويل ندين!
-----
پس در نهايت يه نتيجه گيري‌ مي‌كنيم! اگه اينترنت كش دار خريدين و اين بلا سرتون اومد! اگه گزارش دادن يا دادين كه يه نفر با شناسه شما اومده تو اين سايت! شناسه‌تون كه بسته مي‌شه هيچ! IP اون مركزي كه شما رو به اينترنت وصل مي‌كنه رو هم Ban مي‌كنيم كه خيالمون راحت بشه! به فعاليت مفيد در سايت بپردازيم!
----------
===
نكته‌ي شماره n: دارك لرد (لرد كبير تاريكي) نماينده‌ي فعال جادوگران در نشر زهره هست، شما مي‌تونين علاوه بر ارسال ايميل ، نظرات خودتون رو در مورد كتاب ششم از اين طريق به مترجم برسونين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1384/2/20 23:20:27
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 21:32
نمایش جزئیات
آفلاین
تنها مشكله من اينه كه يهويي انجمنهايي كه توش پسته جديد زده شده جاشون عوض ميشه.مثلا همين انتقادات و پيشنهادات يه بار بودش اول ولي يهويي به يه بار رفرش اصلا ديگه نبود.
ولي خداييش سرعته سايت توپ شده.من هميشه بيچاره ميشدم تا هر تاپيك بياد ((اخه كارته من با 28 كيلو بايت ميره))بخواطره خط تلفن سرعتم كمه.ولي حالا خيلي سريع شده سايت.ايول.
جناب گاراگاه ققنوس ميشه يگين با كدوم تم مياين.

تورو خدا يكي اين پيشنهاد جيمز رو عملي كنه.تمامه قسمته انجنهايه هري پاتر شده اربابه حلقه ها.7 تا تاپيك رو من فقط تو همين صفحه ميبينم.يكي درست كنه.بابا جدا كنين ديگه.ايول بابا.اين جيمز جونم حق داشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!