جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 14 خرداد 1384 14:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اول:تقصير خودش مجبور نبود كينه ي قديم رو الان خالي كنه
دوم اين كه با كريچر بدرفتار بود و كريچر تا حدود زيادي مقصر بود
دوم:هري ..اگر هي در درس اكلامانسي فعال تر بود هرگز چنين خوابي نمي ديد.
اسنيپ:بايد براي يادگيري هري تلاش مي كرد
دامبلدور:نبايد اسنيپ رو معلم اكلامانسي هري مي كرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن روز همايون كه به عالم قفسي نيست..
اي مرغ گرفتار بماني و ببيني...
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 14 خرداد 1384 13:47
نمایش جزئیات
آفلاین
این اولین واقعه ی ناگوار برای هری (با توجه به این که پدر و مادرش رو در حال مگ ندیده و اگه دیده یادش نیست)
حال مقصر ها:
اول از همه دانبلدور: با توجه به توضیحاتی که در آخر کتاب 5 داده
2.خودش: به خاطر غرور بی جایی که داشت و حق زیادی که همیشه به خودش میده
3.سیریوس هم به همین خاطرولی من بهش حق می دم چون اگه منم بودم همین کار رو میکردم
4. اسنیپ: چون معلوم نیست چه طوری با سیریوس حرف زده که اون لجش در اومده
5. پدر هری:لج اسنیپ رو در آورده که بعدش اسنیپ هم لج سیریوس رو در بیاره
و........
به قول یه کی از دوستان این رشته سر دراز دارد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 14 خرداد 1384 06:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نظرم رو قبلا گفتم لطفا پست منو بخونید شماره 11 در این تاپیک:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=24680#forumpost24680

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
منم با اون فرد مهمان موافقم سيريوس نمرده خود رولينگ هم هي كم و بيش به طور غير مستقيم اينو گفته اگه سيريوس مرده باشه من ديگه كتاب هاي هري پاتر رو نمي خونم و فيلمهاشم نگاه نمي كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اصلا سيريوس نمرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط تقصیر هری بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جاوید باد، کشورم...سرزمین علم و هنر...غولاباد...
www.deireno.mihanblog.com
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور جان این طوری که تو پیش رفتی هیچ کی در این کار مقصر نیست در صورتی که هر کاری رو به هر حال یکی انجامش می ده.
درسته هری یه بچه 16 _ 15 سالست ولی یه بچه ی معمولی نیست.خیلی از خودش انتظار داشت دامبلدور هم حق داشت ازش انتظار داشته باشه .
فکر کنم اگه به یه بچه 5 ساله هم یه اینه بدی بگی هر وقت با من کار داشتی به این نگاه کن فراموش نکنه و یادش بمونه .ولی این که چرا هری راه به اون سختی رو انتخاب کرد باز جای سوال داره و در نتیجه مقصر...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
THe return of ADAS
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 18:47
نمایش جزئیات
آفلاین
هری هر چه قدر هم که سیریوس را دوست داشت نباید انقدر بدون اطلاع پا می شد می رفت ساز مان
دامبلدور هم حقیقت را نمی گفت همش اره هری بچس تا این که این اتفاق افتاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من نه دمبلدور گناهكاره نه ولدمورت ونه هري 2نفر گناه كار اصلي هستن
اول سيريوس
دوم بلاتريكس
سيريوس هيچ وقت به حرف دامبلدور گوش نداد با كريچر مهربون نبود با اين كه دمبلدور بهش گفته بود .دامبلدور همه چيز رو پيشبيني كرده بود وبه همه درمورد كارهاشون تذكر ميداد وكسي به تذكرهاي او دقت نميكرد .
بلاتريكس دلش ميخاست سيريوس رو بكشه .چرا سيريوس بايد به دست دختر خالش كشته ميشود؟

پس بلا هم به عنوان قاتل سيريوس واقا مقصر بود.اگر چه دمبلدور هم بي تقصير نبود......

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:bigkiss:
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 12:48
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان خواهش مندم دلیل قانع کننده بیارید ننویسید دامبلدور یا یک کلمه یا چند کلمه رو گفته های دیگران بحث کنید البته من ناظر نیستم ولی ناراحت می شم وقتی می بینم اینقدر کار اینا سخته و بیشتر وقتشون رو تلف می کنن تا پست پاک کنن ممنون می شم یکم به فکر ناظرها باشید

در جواب سرژ عزیز

من نمی دونم این هنرنمای ویدا اسلامیه هست یا نه
ولی خیلی مشکوکه چرا تو اون لحظه ی دوئل می خندید ؟
از این گذشته هیچ کی مقصر نیست من دلایلم رو قبلا گفتم
همه اون کاری رو کردن که فکر می کردن درسته

دامبلدور خیلی فهمیده است ولی اینو در نظر بگیرید هر کسی اشتباه می کنه ولی به نظر من اشتباه نکرده چون می بینیم که زمانی که به چشم های هری نگاه می کرد یک احساسی داشت و هری هم یک احساسی پس چطور می تونست بهش چفت شدگی یاد بده؟
هر احتمالی وجود داشت و دامبلدور از هیچ چیزی مطمعن نبود

سر هری همه چیزو خراب نکنید چون اون فقط 15-16 سالش بوده و تو سنی بوده که از رو احساسات تصمیم می گیره پس من به هری حق می دم که بره و جون پدرخونده اش رو نجات بده

و در مورد کریچر
وقتی از کسی متنفر باشی هرکاری می کنه که نابود بشه کریچر هم از سریوس متنفر بود و می خواست نابود بشه و چون می دونست هری خیلی به اون علاقه داره می خواست هری رو هم نابود کنه حتما مرگخوارها بهش وعده های داده بودن
وعده های داده شده و تنفر از سریوس و هری باعث شد که دروغ بگه من حق می دم که همچین کاری بکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید