جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

77 کاربر(ها) آنلاین هستند (56 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
75
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ ناظر
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 00:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فلور دلاكور نوشته:
من می خوام تاپیک پناهگاه بزنم! هوم همون منظورم خونه ی ویزلی ها

من لازم دارم یکجا بخوابم یا با مادر شوهرم بحث کنم بزنم تو سر خواهر شوهرم و....

ولی به نظرم پناهگاه لازمه از شوخی گذشته فکر کنم بشه رول توش نوشت


موافقم...طرح جالبی میشه ، به شرط اینکه خوب رسیدگی بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: توضیحات ناظر
ارسال شده در: چهارشنبه 4 آبان 1384 22:49
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام تاپیک پناهگاه بزنم! هوم همون منظورم خونه ی ویزلی ها

من لازم دارم یکجا بخوابم یا با مادر شوهرم بحث کنم بزنم تو سر خواهر شوهرم و....

ولی به نظرم پناهگاه لازمه از شوخی گذشته فکر کنم بشه رول توش نوشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
توضیحات ناظر
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 آبان 1384 02:44
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد آزروت باید عرض کنم که...بنده اطلاع دقیقی ندارم ، اما...اگرم قرار نبوده حذف بشه...دیگه شده

و در مورد سوالات خانم جورکینز

به نظر من طرح شما ایرادایی هم داره که عمده مشکلش نبودن یه بارتی کراوچ فعال توی سایته ! و لازمه این نکته رو هم بگم که ، اگر هم قرار بر این بشه که همچین طرحی عملی بشه ، شما باید توی وزارت سحر و جادو مطرحش کنید تا به تایید ناظرای اونجا برسه

در مورد موارد 3 ، 4 و 5 هم راحتتون کنم : شدنی نیست ! چرا که یه تاپیک رو یه ناظر خاص اداره نمی کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 2 آبان 1384 14:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من چند سوال و چند ایده داشتم
اهم اهم...
سوالات:
می خواستم بدونم شخصیت بارتی کراوچ گریفندوریه یا نه؟
ایده ها:
1-می خواستم بدونم می شه در گریفندور سازمان احکام جادویی راه بندازیم؟
اگه که جناب بارتی کراوچ گریفندوریه که ایشون رو مدیر کنید
و چون ایده از من بود منو معاون ارشد


2-بعد همونطور که می دونید ویزنگاموت زیر نظر سازمان احکام جادوییه پس در عنوان سازمان احکام جادویی در بخش خصوصی گریفندور قسمتی به نام ثبت نام باز کنیم و افراد مایل به کار در این عنوان ثبت نام کنن و تازه اسم سازمان مارو(البته اگه اجازه تشکیل دادن) در امضا خودشون قرار بدن.

3- می خواستم بدونم می شه من ناظر این عنوان بشم یا نه؟

4-اگه من ناظر شدم که هیچ اگه ناظر نشدم از میداران خواستارم ناظرین خوبی بزارن

5-اگه میشه در شناسه افراد مثل گروه معرفی شخصیت بنویسید ویزنگاموت ممنون

6- در کتاب آمده که ویزنگاموت 52 نفر عضو داره پس ما از بین افراد ثبت نامی 52 نفر شخص پر کار رو بر می داریم و بقیه رو زیر دست اونها می گزاریم در ضمن شماره های داده شده بر اساس پر کاری
مثلا جناب بارتی ککراوچ اگه گریفندوری بود و رئیس شد شمارش
می شه 1 و من که معاون ارشد (در صورت وجود شخصیت بارتی کراوچ در گریفندور اگر نه خودم رئیسش می شم البته با عرض پوزش) هستم شمارم می شه 2 و به همین ترتیب

نماز روزه هاتون قبول
با اجازه
برتا جورکینز
منشی سابق سازمان احکام جادویی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img al
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 مهر 1384 01:54
نمایش جزئیات
آفلاین
قدیما اینجا یه تاپیک بود به اسم آزروت که پاک کردنش ممنوع بود میتونم بپرسم کجاست ؟؟؟؟
با تشکر سالازار اسلیترین



(مواظب خشم گری لرد باشید !!! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 23 مهر 1384 21:53
نمایش جزئیات
آفلاین
زيراكيوس:



زيراكيوس همون پفك بيد! يه سياره بيد! ديگه...هوق هم خودتان بايد بكشفيد!

زيراكيوس يه سيارست كه يه سري ساكنان عجيب غريب داره....كلا عجيب غريبه! ميبينين كه شكلشم شبيه پفكه! حالا نورممد و هوق و شايد يكي ديگه دارن ميرن به اين سياره كه بعد هم به ماجراهايي كه اونجا اتفاق ميفته مينويسيم.

خوب ديگه همين! اينو زدم كه يه خورده رول تكوني بخوره! اين رول بايد تكون بخوره!


و در اخر:
من نيومدم مجوز بگيريم گفتم تاپيكو بزنم بعدش مجوز بگيرم! ايول!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 23 مهر 1384 19:16
نمایش جزئیات
آفلاین
1 - خانم مالفوی تصور می کنم موردی که اشاره کردین جاش فروم خانه ی ریدل یا امپراطوری تاریکی باشه ، و لازمه زحمت بکشین درخواستتونو اونجا مطرح کنین

2 - ما قبلا یه آسایشگاه سالمندان اینجا داشتیم که فعالیتی توش دیده نشد و حذف شد ، اما اگه میخواین ایده ی جدیدی رو که پشتش یه ذهن خلاقه مطرح کنین ؛ طبق قوانین تا بیست پست فرصت دارین که کارتونو ادامه بدین و اگه گرفت ، عالی میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 14 مهر 1384 21:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می گم یه جایی باز کنیم برای این سالمندان به درد می خوره در ضمن کلاسا کی شروع می شه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق تپه ایست که هر خری از آن بالامیرود
کامران عشق هومن جیگر :bigkiss:
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 14 مهر 1384 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

با اجازه ناظر عزیز
بنده به عنوان نماینده خانواده مالفوی، میخواستم تاپیکی با عنوان " قصر خانواده مالفوی " باز کنم
هدف : ایفای نقش در جمع کوچک مرگخوارها و یاران وفادار ولدرمورتی و همه اصیل زادگان
پیشا پیش از توجه شما سپاسگذاریم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این نیز بگذرد !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 12 شهریور 1384 05:20
نمایش جزئیات
آفلاین
گمنام عزيز
حقوق تموم سينماهاي اين سايت تحت كپي رايته هالي ويزارده!!!...درنتيجه اين تاپيكي ميخواستي بزني تكراريه..چنانچه ميخواي فيلمي بنويسي تو همون هالي ويزارد بزن

جرج تريمبل
براي اينكه فايلا رو براي دانلود بزني بايد بري قسسمت ارسال فايل...اينجا مربوط به ايفاي نقشه و زدن همچين تاپيكي نامربوطه

ويليام ادوارد عزيز
تاپيكو بزن ولي طبق قانون سايت برخورد ميشه يعني تا بيسن پست فرصت داري
اگر طي اين مدت هدف تاپيك مشخص نشد يا تاپيك شما نرونقي پيدا نكرد توسط من پاك خواهد شد

دوستدار همگي شما كرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!