در مورد آزروت باید عرض کنم که...بنده اطلاع دقیقی ندارم ، اما...اگرم قرار نبوده حذف بشه...دیگه شده
و در مورد سوالات خانم جورکینز
به نظر من طرح شما ایرادایی هم داره که عمده مشکلش نبودن یه بارتی کراوچ فعال توی سایته ! و لازمه این نکته رو هم بگم که ، اگر هم قرار بر این بشه که همچین طرحی عملی بشه ، شما باید توی وزارت سحر و جادو مطرحش کنید تا به تایید ناظرای اونجا برسه
در مورد موارد 3 ، 4 و 5 هم راحتتون کنم : شدنی نیست ! چرا که یه تاپیک رو یه ناظر خاص اداره نمی کنه
سلام من چند سوال و چند ایده داشتم اهم اهم... سوالات: می خواستم بدونم شخصیت بارتی کراوچ گریفندوریه یا نه؟ ایده ها: 1-می خواستم بدونم می شه در گریفندور سازمان احکام جادویی راه بندازیم؟ اگه که جناب بارتی کراوچ گریفندوریه که ایشون رو مدیر کنید و چون ایده از من بود منو معاون ارشد
2-بعد همونطور که می دونید ویزنگاموت زیر نظر سازمان احکام جادوییه پس در عنوان سازمان احکام جادویی در بخش خصوصی گریفندور قسمتی به نام ثبت نام باز کنیم و افراد مایل به کار در این عنوان ثبت نام کنن و تازه اسم سازمان مارو(البته اگه اجازه تشکیل دادن) در امضا خودشون قرار بدن.
3- می خواستم بدونم می شه من ناظر این عنوان بشم یا نه؟
4-اگه من ناظر شدم که هیچ اگه ناظر نشدم از میداران خواستارم ناظرین خوبی بزارن
5-اگه میشه در شناسه افراد مثل گروه معرفی شخصیت بنویسید ویزنگاموت ممنون
6- در کتاب آمده که ویزنگاموت 52 نفر عضو داره پس ما از بین افراد ثبت نامی 52 نفر شخص پر کار رو بر می داریم و بقیه رو زیر دست اونها می گزاریم در ضمن شماره های داده شده بر اساس پر کاری مثلا جناب بارتی ککراوچ اگه گریفندوری بود و رئیس شد شمارش می شه 1 و من که معاون ارشد (در صورت وجود شخصیت بارتی کراوچ در گریفندور اگر نه خودم رئیسش می شم البته با عرض پوزش) هستم شمارم می شه 2 و به همین ترتیب
نماز روزه هاتون قبول با اجازه برتا جورکینز منشی سابق سازمان احکام جادویی
زيراكيوس همون پفك بيد! يه سياره بيد! ديگه...هوق هم خودتان بايد بكشفيد!
زيراكيوس يه سيارست كه يه سري ساكنان عجيب غريب داره....كلا عجيب غريبه! ميبينين كه شكلشم شبيه پفكه! حالا نورممد و هوق و شايد يكي ديگه دارن ميرن به اين سياره كه بعد هم به ماجراهايي كه اونجا اتفاق ميفته مينويسيم.
خوب ديگه همين! اينو زدم كه يه خورده رول تكوني بخوره! اين رول بايد تكون بخوره!
و در اخر: من نيومدم مجوز بگيريم گفتم تاپيكو بزنم بعدش مجوز بگيرم! ايول!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
1 - خانم مالفوی تصور می کنم موردی که اشاره کردین جاش فروم خانه ی ریدل یا امپراطوری تاریکی باشه ، و لازمه زحمت بکشین درخواستتونو اونجا مطرح کنین
2 - ما قبلا یه آسایشگاه سالمندان اینجا داشتیم که فعالیتی توش دیده نشد و حذف شد ، اما اگه میخواین ایده ی جدیدی رو که پشتش یه ذهن خلاقه مطرح کنین ؛ طبق قوانین تا بیست پست فرصت دارین که کارتونو ادامه بدین و اگه گرفت ، عالی میشه
با اجازه ناظر عزیز بنده به عنوان نماینده خانواده مالفوی، میخواستم تاپیکی با عنوان " قصر خانواده مالفوی " باز کنم هدف : ایفای نقش در جمع کوچک مرگخوارها و یاران وفادار ولدرمورتی و همه اصیل زادگان پیشا پیش از توجه شما سپاسگذاریم
گمنام عزيز حقوق تموم سينماهاي اين سايت تحت كپي رايته هالي ويزارده!!!...درنتيجه اين تاپيكي ميخواستي بزني تكراريه..چنانچه ميخواي فيلمي بنويسي تو همون هالي ويزارد بزن
جرج تريمبل براي اينكه فايلا رو براي دانلود بزني بايد بري قسسمت ارسال فايل...اينجا مربوط به ايفاي نقشه و زدن همچين تاپيكي نامربوطه
ويليام ادوارد عزيز تاپيكو بزن ولي طبق قانون سايت برخورد ميشه يعني تا بيسن پست فرصت داري اگر طي اين مدت هدف تاپيك مشخص نشد يا تاپيك شما نرونقي پيدا نكرد توسط من پاك خواهد شد