جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

71 کاربر(ها) آنلاین هستند (62 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
69
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 17 مهر 1384 22:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من همش نقشه دامبلدور بوده و احتمال میدم دامبلدور بتونه برگرده چون همون طوری که hardy boys گفت تو کتاب اسلامیه نوشته بود تنها با مرگ افسونگر چنین چیزی امکان پذیر است.تازه بعد از اون هم نوشته بود که(چشم های دامبلدور بسته بود اما حالت عجیب دست و پایش طوری بود که میتوانست خوابیده باشد) صفحه 375 ترجمه ویدا اسلامیه جلد 2

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 17 مهر 1384 21:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من جدیدا متوجه یک مسئله ای شدم ؟ توی کتاب پس از مرگ دامبلدور در کتاب دو بار به یک موضوعی اشاره شد دفعه اول در کتاب نوشته شد که هری اگر می توانست در یک زمان هم به دامبلدور برسد و هم اسنیپ را بگیرد اون وقت میتواند زمان را به عقب برگرداند و از مرگ دامبلدور جلوگیری کند و چند صفحه بعد در ترجمه اسلامیه اینجور نوشته شده بود :
هری از همان زمانی که نفرین بدن بند او باطل شد دانست که دیگر جای امید نیست میدانست که تنها با مرگ افسون گر چنین چیزی امکان پذیر است؟؟؟؟
من مطمئنم که رولینگ قبلا به این مسئله اشاره نکرده بود که پس از مرگ افسونگر دوباره شخصی که طلسم آواداکدورا بهش برخورد کرده زنده بشود ؟ الان هم مفهوم این دو جمله رو نمیفهمم آیا معنی این جمله این نیست که اگر اسنیپ بمیرد امکان دارد دامبلدور زنده شود ؟
خوشحال میشم جواب شماهارو بشنوم چون در این مورد مخم نمیکشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 17 مهر 1384 14:51
نمایش جزئیات
آفلاین
امید پاتر:
اولا دامبلدور در آن لحظه نمیتونست درست روی دوتا پاش وایسه چه برسه به این که بخواد از خودشم دفاع کنه در مورد نظر چهارمت هم باید بهت بگم که دامبلدور ماریتا یا همون دوست فضول چو رو خودش کنترل نکرد بلکه از طریق پاترونوس به کینگزلی گفت که وقتی کسی حواسش نیست یواشکی حافظه ماریتا رو پاک کنه و این طوری شد که ماریتا به سود دامبلدور رای داد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 17 مهر 1384 10:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب البته تابلوه که دامبلدور نمرده به دلایل زیادی :
1- اگه دامبلدور مرده باشه یعنی اون یه احمق بوده که از اول داستان اول تا آخر داستان آخر با وجود هشدارهای هری در مورد مرگ خوار بودن اسنیپ از اسنیپ حمایت میکرده که این حماقت بزرگ از بزرگترین جادوگر دنیا بعیده .

2- تمام این داستان شاهزاده ... در مورد وردهای بی صدا بود .
پس اسنیپ در لحظه گفتن ورد زیر لب یک ورد محافظ رو میخونه و بعد از اون ورد مرگ رو می گه که البته دیگه بی اثره .

3- اینکه یه الف بچه بتونه دامبلدور رو خلع سلاح بکنه غیر ممکنه .
و در طول داستان اشاره شده بود که جادوگرای بزرگ بدون تماس داشتن با چوبدستی هم می تونن جادو کنن . پس دامبلدور می تونسته چوبدستی رو از دست مالفوی بفاپه .

4- در داستان قبل دامبلدور تونست فکر دوست فضول چوچانگ رو کنترل کنه تا به آمبریج دروغ بگه . چرا اینجا نتونه با مالفوی بکنه ؟؟؟

و دلایل دیگه ای که الان یادم نیست . هر وقت یادم اومد می نویسم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 17 مهر 1384 04:47
نمایش جزئیات
آفلاین
در اينكه دامبلدور مرده هيچ شكي نيست....پس جنازه كي رو گذاشتن توي تابوت؟......خانوم lily evans چرا اينقدر عجله مي كني؟......هنوز هيچي معلوم نيست...البته معلوم كه اسنيپ هنوز هم خيانتكار نيست....اما بايد دليل منطقي وجود داشته باشه...
يك دليل من اينكه دامبلدور از اول كتاب هيچوقت اشتباه نكرده
اگه دامبلدور اشتباه كرده باشه....همه كتاب ميره زير سؤال
آخه همه كتاب با استفاده از تفكرات اون منطق گرفته
هنوز هم همينطور...اسنيپ يك ماموريت خيلي بزرگ و مهم داره كه بايد شناخته نشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life is an open road to me
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 16 مهر 1384 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنيپ يه خائنه كه وقتي خواست دامبلدور و بكشه، از شانش، طلسم مرگش( آوادا كداورا، اجي مجي لاترجي!) به اون هوركراكس( جانجار، جان پيچ، جاودانه ساز يا ...) كه توي رداي دامبلدور بوده، خورده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 16 مهر 1384 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
در پاسخ به آقاي Hardy boys :
به نظر من، انگيزه‌ي دامبلدور از اينكه وانمود كنه كه زنده است، اينه كه ولدمورت و همه‌ي مرگ‌خوارها تصور كنن كه اون مرده و وقتي دامبلدور در موقع لزوم، براي كمك به هري يا مقابله با اونا، خودشو نشون بده، جا بخورن و آمادگي دفاع در برابرشو نداشته باشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 16 مهر 1384 16:42
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه دامبلدور از این کارش چه انگیزه ای میتونسته داشته باشه که الکی وانمود کنه مرده ؟لطفا در این مورد نظر بدهید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 16 مهر 1384 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
در پاسخ خانوم هانا آبوت بايد بگم كه
درست كه شما ميگين ولدمورت خيلي زرنگه و وجود جاسوس رو احساس ميكنه....اما اينم هست كه جاسوسش يك جادوگر عادي و خنگ نيست.....توي كتاب 5 داشتيم كه اسنيپ گفت خوندن فكر ولدمورت كارشه....يعني اينكه از اين نظر اسنيپ از ولدمورت قوي تره و با اكلامانسي مي تونه ذهنش رو از نفوذ ولدمورت ببنده
پس مطمئن باش كه مي تونه اداي جاسوس ها رو در بياره و ولدمورت رو فريب بده....
به نظر من ادامه راه دامبلدور در دست اسنيپ هست
اون جادوگر قوي هستش و مي تونه با ولدمورت روبرو بشه
اما اين حقيقت بايد از ولدمورت پنهون بمونه
اسنيپ خيانتكار نيست......اون بايد دامبلدور رو مي كشت چون اين همون چيزي بود كه خود دامبلدور مي خواست
دامبلدور ضعيف و پير شده بود و نمي تونست ديگه بجنگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life is an open road to me
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
آلبوس پرسیوال ولفریک برایان دامبلدور زنده می باشند و در سلامتی کامل به سر می برند.

تمامش یک نقشه بود تا ولدمورت به هاگوارتز بیاد و کار هری پاتر را تمام کند و هاگوارتز را به مدرسه آموزش نیروهای شیطانی تبدیل کند.

اما در این میان محفل ققنوس و ارتش دامبلدور مقاومت می کنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!