خوب، ديگه همه ی ما كتاب هفت رو خونديم و می دونيم كه اسنيپ يه سفيد واقعی بود، يه محفلی.
اما واقعا چرا اسنيپ يه محفلی قهرمان شد؟ اون كه در اوايل كار برای ولدمورت خدمت می كرد. اون بود كه برای ولدمورت مقداری از پيشگويی را فاش كرد. من فكر كنم اسنيپ از اون زمانی كه زن مورد علاقه اش، ليلی اوانز، به دست ولدمورت كشته شد، تغيير موضع داد. اون عاشق اون بود و به احتمال زياد وقتی ليلی به دست ولدمورت كشته شد از والدمورت بدش اومد و تصميم گرفت بهش خيانت كنه، و به دامبلدور بپيونده. اگه دقت كنيم متوجه می شويم كه ولدمورت هم از عشق ميان اسنيپ و ليلی خبر داشته. وقتی ولدمورت می خواد ليلی رو از پيش رو برداره و به هری برسه ولدمورت ميگه:« من نبايد تو رو بكشم، برو كنار. » اون چرا نمی خواست ليلی رو بكشه؟ به خاطر اينكه اسنيپ از اون خواهش كرده بود اين كار رو نكنه. خوب فكر كنم ديگه توضيحاتم خيلی طولانی شد. والسلام/ نامه تمام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كينگزلی شكلبوت در 1388/1/10 12:48:54
من عاشق شخصیت مرموز اسنیپ بوده ام و هستم.... اسنیپ کسی که جزو قدرتمند ترین جادوگرا ها بود( به خصوص در جادوی سیاه)، کسی که همش با هری سر جنگ داشت، کشی که تنها دامبلدور به او اعتماد داشت و کسی که هیچ کس از گذشته سخت و دردناک اون چیزی نمی دونست..... اسنیپ خانواده ای از هم پاشیده داشت، در مدرسه مورد نفرت بچه ها قار گرفته بود.... اما این ها مهم نبودند تا وقتی که لیلی اون رو ترک می کنه و به دشمن خونیش می پیونده... فقط بر گردید به اون لحظه که سیریوس باهاش یه شوخی می کنه، شوخی ای که می تونست به مرگ اون منجر بشه... درست مثل اینکه شما بدونید پشت در اتاقی ببری است و دوستتون رو بفرستید اون تو... اسنیپ به حقیقت لوپین پی می بره و نزدیک بوده که جونش رو از دست بده که یهو جیمز به خاطر حفظ دوستانش از خطر اخراج سر می رسه.. فقط فکر کنی اسنیپ چه حالی پیدا می کنه وقتی می بینه دامبلدور حتی دارو دسته جیم پاتر رو مجازات نمی کنه و ازش می خواد راز لوپین رو حفظ کنه اون هم در شرایطی که هر جا می ره همه راجع به این که جیمز پاتر اون رو، دشمن خونیش رو نجات داده حرف می زنن و از همه بد تر حتی لیلی هم باورش نمی کنه .............
من همیشه عاشق اسنیپ بودم، مرموز، قدرتمند و با وجود اینکه هیچ کس جز دامبلدور بهش اعتماد نداره وقادار باقی می مونه.... بدون اسنیپ هری هرگز موفق نمی شد....
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all, those who live without love.
در اینکه اسنیپ جادوگر قدرت مندی شکی نیست و به نظر من برای این رفت دنبال لرد سیاه چون می خواست خلا ایی که با شکسته شدن عشقش در زندگیش به وجود اومد با کارهایی که اون میکنه پر کنه.و وقتی لرد ولدومورت لی لی رو می کشه می فهمه که کارش اشتباه بوده و به سمت دامبلدور برمی گرده.و به نظر من بعد از کشته شدن لی لی دیگه به لرد سیاه وفادار نبود چون که او عشقش رو کشته بود و برای همین به طرف دامبلدور برگشت.چون که نیروی عشق قوی ترین نیرو ی موجوده که می تونه انسان رو واردار به هر کاری بکنه یا انسان رو به طور کلی تغییر بده!
کاری به این که قهرمان بود یا نبود یا آدم خوبی بود یا نبود ندارم(هر چند خودم به قهرمان بودنش ایمان دارم)ولی واقعا زندگیه سختی داشت اون از تو مدرسه با جیمز پاتر اون از تو خونه اون ازشکست عشقی(خیلی وحشتناکه آدم این طوری عاشق یکی باشه بعد طرف بره با بدترین دشمنت ازدواج کنه بعد بچشونم که تا این حد شبیه دشمنت شده بیاد فرت فرت جلوت راه بره)و....
می دونم با این حرفا الان مدعی زیاد پیدا می شه میان می گن سیریوسم تو خونه اذیت می شد.ولی اون نه شکست عشقی این طوری خورد نه اینطور تو مدرسه تنها موندو تحقیر شد.
ببینید این موضوع هنوز هم کاملا برای ما مجهوله که اسنیپ طرف سیاه ها هست یا سفید ها پس بهتره قاطعانه نظری در موردش ندیم ! به نظر من در حال حاضر نمیشه به صورت قطع چیزی رو گفت ، در کتاب پنج دیدیم که بعد از درک منظور هری در اتاق آمبریج ، به سرعت به محفل خبر داد و بعد خودش به دنبال اون ها رفت و از بودن سیریوس هم اطمینان پیدا کرد ! در کتاب ششم هم به بلاتریکس میگه فکر میکنی این سوال هایی رو که تو میکنی از من لرد سیاه نکرده ؟ و تو فکر میکنی اگر جواب مناسب و درستی نداشتم الان زنده بودم و با تو صحبت میکردم ؟ این دو مورد کاملا عکس هم هستن ، دوستان نظراتشون رو بگن ولی نه طوری که فکر کنیم رولینگ داره مینویسه !
ویرایش :
دین توماس ، بهتر بود پاراگرافی رو که رسما در سایت دیوانه ساز منتشر شده بود رو بهتر بخونی ، توی اون پاراگراف ننوشته که اسنیپ در کدوم جبهه فعالیت میکنه فقط نکته ای گنگ رو نوشته و برام جالب هست که به همین راحتی نظر میدی درباره این موارد مهم !
جواب دین توماس! خب همون اول که لو نمیده که سوروس طرف دامبلدور هستش .همش یه جا نوشته شده و اون باید یکم نقش بازی کنه تا جای جانپیچها رو لو بده! فکر میکنم اسنیپ از مهمترین شخصیت هاست چون همیشه بر خلاف نظر ما کار کرده و همیشه ضد فکر هری و بقیه بجز دامبلدور بوده!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم... جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
من نمی تونم رابطه ی اسنیپ با لی لی دمبل و متوجه بشم. خود اسنیپ به تنهایی مرموز نیست رابطه ی مشکوک اسنیپ با این دو مرموز. لی لی برای چی طرفداری اسنیپ رو می کرد؟ اسنیپ دمبل و نکشته نمی دونم چرا ولی نکشته دیگه! اسنیپ نکنه پدرخوانده ی دوم هری بشه تورو خدا کسی گونی نداره من حالم... خیلی ممنون خلاصه به احتمال قوی ما شاهد یک فیلم هندی دست دوم هستیم این حدسها داره منو خفه میکنه الانه که ناظر بیاد ایراد بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب هر كاري كرديم نشد كه نشد، من درست مي كنم، از اين پس در مورد اينكه شخصيت آلبوس دامبلدور زنده است اگر نظري و صحبتي زده شود و در آن ادعا شود كه اين شخصيت زنده است و اين حرف ها، اخطار داده مي شود، دو اخطار كافي است و به مديريت سايت معرفي مي شويد، چون كه خانم.جي.كي.رولينگ كه شما به عنوان نويسنده قصه هاي هري پاتر مي شناسيدش خودش گفته است: دامبلدور قطعا مرده است! اخطار اول براي Rabin Hood
نقل قول:
دين توماس نوشته است:
دوستان این شایعات حقیقته که یک پاراگراف کتاب قدیسان مرگبار به طور رسمی منتشر شده؟یه سرس به خبر نامه سایت دیوانه ساز بزنید و خودتون اونو بخونید. معلوم میکنه که [spoiler=امكان افشا سازي وجود دارد]اسنیپ تو جبهه مرگ خواراست و وفادار به لرد خبیثه.[/spoiler] ولی یکی از دوستان به من بگه:این شایعه حقیقته؟آخه نوشته بود رسما.نظرتون چیع؟
ما نظري نداريم، حتي اگر صحت هم داشته باشد در سايت مطرح نبايد شود، چون افشاسازي كتاب هفتم ممنوع است. ما با سايت هاي ديگر كار نداريم.
دوستان این شایعات حقیقته که یک پاراگراف کتاب قدیسان مرگبار به طور رسمی منتشر شده؟یه سرس به خبر نامه سایت دیوانه ساز بزنید و خودتون اونو بخونید. معلوم میکنه که [spoiler=امكان افشا سازي وجود دارد]اسنیپ تو جبهه مرگ خواراست و وفادار به لرد خبیثه.[/spoiler] ولی یکی از دوستان به من بگه:این شایعه حقیقته؟آخه نوشته بود رسما.نظرتون چیع؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en] Imago [/en] در 1386/4/24 20:48:35
به نظر من اسنیپ مرموزه چون هیچ وقت کسی از هیچ راز اسنیپ با خبر نشد. چون رازاش رو برای خودش مهمتر از هر چیزی میدونه زمانی که هری داخل قدح اندیشه شد خیلی عصبانی شد. زمانی که هری به فکر اسنیپ دست پیدا کرد در اکلامانسی خیلی عصبانی شد. زمانی که فهمید داره از کتاب خودش استفاده میکنه خیلی عصبانی شد! همه ی اینا دلالت میکنه به اینکه اسنیپ مرموزه چون نمیخواد کسی رازشو بفهمه!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
اسنيپ مرموزه چون كه در عين حالي كه از هري و جيمز متنفره جون هري رو تو كتاب 1 نجات ميده تا با جيمز بي حساب بشه و حداقل نفرتش شرافتمندانه باشه, تو كتاب 5 وقتي هري به ذهنش نفوذ ميكنه عصباني ميشه و دفعه بعد كه نميتونه ذهنشو ببنده بيشتر عصباني ميشه و يعني به يادگيري اون اهميت ميده در عين حالي كه ازش متنفره و اين توجه خودشو با تشر و عصبانيت بيان ميكنه, در عين حالي كه از هري متنفره محفلي ها رو براي نجاتش باخبر ميكنه تا به كمكش برن و دقيقا به خاطر اين تناقض هاست كه مرموز جلوه ميكنه و همون طوري كه دوستان هم اشاره كردن مشخص نبودن موضعش اونو مرموزتر ميكنه.