جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: یکشنبه 4 بهمن 1388 12:37
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من دیگه نمیدونم چیکار کنم .

میگن دیگه عکس نمیزاریم .


حالا دیگه دیگه هرچی بود یا تموم شد یا هر چی بود بازم ادامه داره :دی

برین شورش کنین .

مهم نیس محفلی یا مرگخوارین.

مهم نیس سفید یا سیاهین .

برای رسیدن به حقتون شورش کنین .

برای رسیدن به حقتون بجنگین.

برای رسیدن به حقتون مدیرا رو مثل شاخه های شمشاد در دست بگیرین .


این و همین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا تقصیر من نیست :دی

عوامل خارجی گفتن که این لرد ولدمورته و ما هم لرد رو گیر نیاوردیم که ازش بپرسیم، برای همین مجبور شدیم به حرف عوامل خارجی گوش کنیم و بگیم که این ولدمورته :دی ولی یه منبع موصق آف گذاشت و گفت که ولدی نیست :دی یه منبع موصق دیگه هم در مورد این شخصیت ناشناس یه چیزایی گفت که مطمئن شدیم ولدی نیست :دی خودم هم یه چیزایی دیدم که مطمئن شدم این ولدی نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
یا لرد با آمیکوس موافقم .

تمام آتیشا از گور این ریش دراز بیرون میاد.

می خواد شما رو بین جادوگرا انگشت نما کنه .

ولی من نمیزارم .

طبق بیانیه ی بعدیم که در این تاپیک خواهم زد ( باشم تا صبح دولتم شب شود) چیزهایی رو از این مراسم افشا می کنم که وای وای :دی

منتظر باشید و خود را ناراخت نکنید.


به ملت جادوگر: آقا بیشتر از اینا به درخوستهای شما نیاز داریم.
با یکی دوتا حل نمیشه .

حالا از ما گفتن .

بای


پ.ن: به بارتی: قبل از هرگونه صحبت با ارباب، خواستار دیسکاشن هستم .
با من تماس بگیر .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 15:16
نمایش جزئیات
آفلاین
این کار های استکباری فقط از محفل ساختس یا لرد! ما مشت محکمی به دهان دامبل می زنیم، وعده ما نزدیک است! :دی

یازده تاس که عکسا!؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
دست اندکاران محترم!!


اولا ممنون که عکسا رو گذاشتین...

دوما(که مهمتره):
در توضیح عکس شماره 8 نوشته شده اون خانوم ناشناس(که برای منم ناشناسه و هر چی هست زیر سر دراکوئه)لرد ولدمورته!پونصد بار اعلام کردم که من در جشن تولد حضور نداشتم.من اصلا تهران نبودم که بخوام بیام جشن.

بارتی ریز ریزت میکنم...من مجبور شدم برای ملت کنجکاو و شاکی توضیح بدم که:

1-چرا دماغمو عمل کردم!دماغ ولدمورتی که خیلی هم خوشگل و جذاب بود.
2-چرا جشن رفتم و به اونا نگفتم!
3-چرا حجاب اسلامی رو رعایت نکردم!


خلاصه اینکه اون من نیستم.اگه ممکنه توضیحشو اصلاح کنین منو نجات بدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
اینا ده تا بود؟ آهان پیداش کردم!

چه بوقی بودن اعضا! اون عکس دسته جمعی رو بگید کیانن. در ضمن بازم تاکید میکنم عکسارو بذارید...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 2 بهمن 1388 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
لِیدیز اند جنتلمن !

همونطور که مستحضر هستید تعداد 10 عکس روی سایت قرار گرفته.

طبق آخرین اطلاعات، کل عکسا حدود 30، 35 تاس اما بازم همونطور که مستحضر هستید " تعداد 10 عکس روی سایت قرار گرفته" .

متاسفانه مجوز همین 10 عکس گرفته شده و امکان داره عکسای دیگه روی سایت قرار نگیره جز همون کاری که قبلا گفتم و به حاصل انجامید.


همه بیان و اینجا درخواست بدن که بقیه ی عکسا گذاشته بشه.


مطمئن باشید بالاخره به هدفمون خواهیم رسید. همونطور که نمونه هاش رو دیدین .

خب متشکرم از همگی و فعلا بای .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 1 بهمن 1388 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
درود.

همونطور که بارتی عزیز هم گفتن تعداد 10 عکس آپلود شده منتظر گرفتن بلیت تائید هستن تا به نمایش در بیان .

نقل قول:

اگه تا چند ساعت دیگه مدیرا عکسا رو تأیید نکردن. برین یخه (؟!) ی اونا رو بگیرین



خب بله . منم همینو عرض می کنم .

ولی حیف شدا ، حالا حالا ها می خواستیم زور بزنیم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 1 بهمن 1388 18:40
نمایش جزئیات
آفلاین
به سلامتی 10 عکس از جناب اسکاور به ما داده شد که البته ایشون تعداد بیشتری رو در فیس بوک قرار داده بودند :دی ولی خب به ما فقط اجازه ی قرار دادن 10 تا عکس داده شد که همین الان همشونو گذاشتم توی سایت و اینا :دی قرار شده یکسری عکس دیگه که در فیس بوک قرار نگرفته هم به اینجانب داده بشه تا توی سایت بذارمشون :دی

اگه تا چند ساعت دیگه مدیرا عکسا رو تأیید نکردن. برین یخه (؟!) ی اونا رو بگیرین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 1 بهمن 1388 18:13
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان عزیز قضیه کلا کنسل شد .

تا چن ساعت دیگه عکسا توسط بارتی کراوچ جونیور روی سایت قرار می گیره .

پس یادتون باشه اگه طی موعد مقرر عکسا بارگذاری نشد برین یقه ی بارتی رو بگیرین : دی البته اگه تونستین تا آلمان برین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!